Ja wat een faal weerquote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Wijnand is te vroeg klaar, en staat nu te wachten op het nieuws...?
Gewoon doen.quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme in het abonnee subforum staat een zeer gedetailleerd verhaal van een griet die een Brazilian Wax heeft gedaan.
Volgens de regels mag ik dat helaas hier niet quoten geloof ik.
Ik zit nu nog steeds klem in elk gevalman man man
Levert je een ban op ja.quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme in het abonnee subforum staat een zeer gedetailleerd verhaal van een griet die een Brazilian Wax heeft gedaan.
Dan maak ik wel een TR.quote:Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geen mod die dit brave topic bekijkt.
Doe normaal. ABO is een besloten forum en lekken levert je een ban op. Dat is de regel gewoon.quote:
Godsamme.quote:Op maandag 2 september 2013 08:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe normaal. ABO is een besloten forum en lekken levert je een ban op. Dat is de regel gewoon.
Dus ja, dat doe ik dan echt.
Als je zo nieuwsgierig bent: http://shop.fok.nl
gewoon quoten, namen weghalen en voor brazilian wax het vervangende woord kolenkachel gebruiken. niemand die het merkt!quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 2 september 2013 08:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon quoten, namen weghalen en voor brazilian wax het vervangende woord kolenkachel gebruiken. niemand die het merkt!
Pas maar op, Pino gaat je verraden.quote:Op maandag 2 september 2013 08:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon quoten, namen weghalen en voor brazilian wax het vervangende woord kolenkachel gebruiken. niemand die het merkt!
ja toch?quote:
welnee joh, hij heet toch geen NSBPino?quote:Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pas maar op, Pino gaat je verraden.
Hij stond hier ook op wat een drama!quote:
Zet gewoon 3FM op op je PC.quote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En intussen hoor ik nog candy crush geluidjes bij de collega tegenover
Streamen gaat te traag. Dus geen optie.quote:
Pauperinternetquote:Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streamen gaat te traag. Dus geen optie.
Mobiel zou nog m'n best bet zijn, maar dat staat zo lullig. En ik zit niet bij het raam, dus geen verbinding ben ik bang.quote:
Lullig dat jij goede muziek luistert ipv Sky?quote:Op maandag 2 september 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mobiel zou nog m'n best bet zijn, maar dat staat zo lullig. En ik zit niet bij het raam, dus geen verbinding ben ik bang.
quote:Op maandag 2 september 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lullig dat jij goede muziek luistert ipv Sky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |