WAT EEN TELEURSTELLING WAT EEN TELEURSTELLINGquote:Op zondag 1 september 2013 12:16 schreef Piles het volgende:
Kut Domien. Na weken me eindelijk weer eens verheugd op een zondagmiddag Timur&Ramon, krijg je dit
idd, domien overkillquote:Op zondag 1 september 2013 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN TELEURSTELLING WAT EEN TELEURSTELLING
alsof je het verschil hoort op de radioquote:Op zondag 1 september 2013 12:43 schreef alwaysonhold het volgende:
. Hij durft niet live telefoon gesprekken te voeren
dan is je leven compleet iddquote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Je zal maar de laatste post in LWL hebben
LWL / Nog even een TV-TIP. Zaterdag een uurlang Lowlands op NED-3
Klopt, de man zal toch een kleine 100.000 euro per jaar verdienen. Dus daar hoeft hij niet op de besparenquote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Holenmens het volgende:
Domien heeft best vaak deze trui aan
quote:
oh da's al oud nieuws.quote:
Chuck-N0rr1s, Luna, Heywoodu, Hoogstaande, en dan nog eentje maar die weet ik niet.quote:Op zondag 1 september 2013 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal uitverkoren nu?
2 ken ik er niet eens.quote:Op zondag 1 september 2013 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chuck-N0rr1s, Luna, Heywoodu, Hoogstaande, en dan nog eentje maar die weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |