We zullen het zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De techniek heeft niet stilgestaan sinds DGK he...
Als het in januari begint dan denk ik niet dat het grootste gedeelte buiten zal zijn. Tenzij die loods op het zuidelijk halfrond staat.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Ben niet zo optimistisch betreffende livestreams.
Een groot gedeelte zal buiten de loods zijn, dus de kans is groter dat zal het worden opgenomen met camera ploegen ala Robinson, dan statische camera's.
KipPenHok!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het in januari begint dan denk ik niet dat het grootste gedeelte buiten zal zijn. Tenzij die loods op het zuidelijk halfrond staat.
En met een paar camera's kun je een behoorlijke tuin bestrijken. Zolang het geluid maar goed is ("ZENDER CHECKEN")
mja dat hoeft om mij dan weer nietquote:Op woensdag 4 september 2013 10:13 schreef spapaars het volgende:
Of zoals het was met CBML, mag je videootjes bekijken op hun website.
Mij maakt het niet uit als die drank drank drank meteen komt en er een RLS op gebaseerd wordt. Hoe meer actie hoe beteer.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef Gert het volgende:
CBML was misschien wel de RLS die de letters "RL" het minst verdiende. Het Utopia-concept daarentegen ziet er vrij kaal en basic uit. Mensen moeten echt een leven gaan opbouwen met elkaar in omstandigheden die vrijwel elke luxe ontberen. Punt.
Tenminste, dat is/lijkt nu het idee. Zodra de kijkcijfers tegen gaan vallen zullen er wel noodsprongen gemaakt gaan worden ("spannende" afvalraces, en vooral drank, drank en nog eens drank).
Drank in het spel, dat vind ik ook altijd wel leuk om naar te kijken. Maar voor de rest wmb liever geen geforceerde toestanden om de deelnemers/kijkers bezig te houden.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit als die drank drank drank meteen komt en er een RLS op gebaseerd wordt. Hoe meer actie hoe beteer.
neuh geen domme spelletjes iddquote:Op woensdag 4 september 2013 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Drank in het spel, dat vind ik ook altijd wel leuk om naar te kijken. Maar voor de rest wmb liever geen geforceerde toestanden om de deelnemers/kijkers bezig te houden.
Zou ook niet echt "een bestaan opbouwen vanuit nix" zijn als ze drank kunnen verdienen met steeds een GK-actje om de kijkers te plezieren...quote:Op woensdag 4 september 2013 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Drank in het spel, dat vind ik ook altijd wel leuk om naar te kijken. Maar voor de rest wmb liever geen geforceerde toestanden om de deelnemers/kijkers bezig te houden.
Misschien lukt het Peter Nuninga nu eindelijk eens om door de selectie heen te komen en wordt de nieuwe wereld één groot feestcafé. The horrorquote:Op woensdag 4 september 2013 13:03 schreef beequeen het volgende:
Misschien mogen ze ook hun chihuahua meenemen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien lukt het Peter Nuninga nu eindelijk eens om door de selectie heen te komen en wordt de nieuwe wereld één groot feestcafé. The horror
Niet van die enge dingen zeggen hoor!quote:
Tof, we zijn beroemdquote:Op woensdag 4 september 2013 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien lukt het Peter Nuninga nu eindelijk eens om door de selectie heen te komen en wordt de nieuwe wereld één groot feestcafé. The horror
Jaap moet toch afvallen, dus het zou een goeie zijn. Anders is ie dood voordat ie 35 is.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap lijkt me echter geen voor de hand liggende kandidaat. Ik las namelijk iets over een beperkte veestapel. Jaap is meer van het onbeperkte pizza- of spareribstype.
Nou ja, ik lees op zijn FB het één en ander over 21 pizzapunten van de Pizzahut en kortingsfolders van de Mac.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaap moet toch afvallen, dus het zou een goeie zijn. Anders is ie dood voordat ie 35 is.
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Plus dat het kaf zich dan van het koren scheidt. Als het gratis is kijkt er ook allerlei armoedig plebs mee, dat dan vol spelfouten mee wil gaan discussiëren.
Mmm lekker! Euh ik bedoel; kunnen we al wedjes leggen?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees op zijn FB het één en ander over 21 pizzapunten van de Pizzahut en kortingsfolders van de Mac.
Zo, erg interessant dit! Ben benieuwd hoe ze het gaan opzetten. Wie weet word ik wel weer verleid om toch weer een RLS te gaan volgen.quote:
Tof maar hoe lang duurt het?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
Zo, erg interessant dit! Ben benieuwd hoe ze het gaan opzetten. Wie weet word ik wel weer verleid om toch weer een RLS te gaan volgen.
hoe spreek je dat uit?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:55 schreef spapaars het volgende:
Een RLS ergens in Slowakije.
http://vyvoleni.joj.sk/
Speelt nu, en het lijkt een beetje op John's unieke concept.
http://vyvoleni.joj.sk/vy(...)jom/foto-128835.html
Oh verrek, die had me nog een etentje beloofd.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef beequeen het volgende:
Leest nu echt niemand de OP of posts over deze RLS?
Hahaha, nee natuurlijk niet. Kom op, B! Tijd is geld. We moeten vlug scrollen in FOK!land.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef beequeen het volgende:
Leest nu echt niemand de OP of posts over deze RLS?
de OP zuigtquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha, nee natuurlijk niet. Kom op, B! Tijd is geld. We moeten vlug scrollen in FOK!land.
Veel succes !!quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Whipper het volgende:
Gisteren aangemeld, mag volgende week op casting komen.
Laat me raden.. Aanstaande donderdag 14:30 in Hilversum?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Whipper het volgende:
Gisteren aangemeld, mag volgende week op casting komen.
Mag je ook komen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Laat me raden.. Aanstaande donderdag 14:30 in Hilversum?
Die dan vervolgens post dat-ie helemaal niéts mag zeggen, contract, boeteclausule blablabla.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel succes !!
Er moet toch wel een fokker door de selectie kunnen komen
Even een stomme vraag wellicht. Het enige wat ik zonde vind is dat ik mijn baan (tijdelijk) zal moeten opzeggen en dus (mogelijk) een jaar lang geen salaris zal ontvangen. Een uitkering aanvragen zal niet mogelijk zijn tijdens dat jaar. Weet jij of er maandelijks wel een vergoeding zal komen vanuit Talpa? Ik las namelijk dat deelnemers aan de gouden kooi wel iets van 2000eur/maand ontvingen voor de 'geleverde arbeid'.quote:
Ik weet net zoveel als jij, weinig tot niets dus. Ik ga ervan uit dat ze hier bij de casting meer duidelijkheid in kunnen verschaffen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef Whipper het volgende:
[..]
Even een stomme vraag wellicht. Het enige wat ik zonde vind is dat ik mijn baan (tijdelijk) zal moeten opzeggen en dus (mogelijk) een jaar lang geen salaris zal ontvangen. Een uitkering aanvragen zal niet mogelijk zijn tijdens dat jaar. Weet jij of er maandelijks wel een vergoeding zal komen vanuit Talpa? Ik las namelijk dat deelnemers aan de gouden kooi wel iets van 2000eur/maand ontvingen voor de 'geleverde arbeid'.
Heb verder wel voldoende spaargeld, maar het enige zonde is dat je mogelijk een jaarsalaris misloopt
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:53 schreef Maanvis het volgende:
tof kunnen jullie dan ook even een filmpje maken van hoe het bij zo'n casting aan toe gaat?
Boeien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:53 schreef Maanvis het volgende:
tof kunnen jullie dan ook even een filmpje maken van hoe het bij zo'n casting aan toe gaat?
Dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Boeien.
>>>> KOMEN ER LIVE STREAMS <<<<<
Hopelijk jong en gewillig, en "ja".quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:58 schreef Noek het volgende:
Hoe oud zijn jullie, aanmelders? Mankeren jullie geestelijk iets?
Welke fora?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef Whipper het volgende:
Morgen is ook een castingdag, wellicht dat er op fora dan al wat antwoorden komen over enkele vragen.
Goede reddingquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:05 schreef Whipper het volgende:
[..]
FOK! natuurlijk, autocorrectie he...
Een lekkere gekkerd dus. En gewillig?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:05 schreef Whipper het volgende:
Ben overigens geestelijk geheel in orde, heb niks te 'verliezen' momenteel. Heb geen partner en kinderen, ik woon gehuurd en ik heb een tijdelijk contract op mijn werk. Studie netjes afgerond en in mijn branche is voldoende werk te vinden voor als het programma weer ten einde is.
De een leeft voor zijn studie, werkt om te kunnen leven en sterft vervolgens vredig. Ik hou er van lekker gekke fratsen uit te halen en alles uit het leven te halen wat er in zit. Ik zie morgen wel weer wat de dag brengt.
Ik ben 23 jaar oud en geestelijk behoorlijk zwak gesteld. Verder kan ik redelijk aansluiten bij het pleidooi dat hierboven reeds gehouden is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:58 schreef Noek het volgende:
Hoe oud zijn jullie, aanmelders? Mankeren jullie geestelijk iets?
Dan ben je er perfect voor zal ik zo zeggen, geestelijk zwak enzo je bent aangenomenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik ben 23 jaar oud en geestelijk behoorlijk zwak gesteld. Verder kan ik redelijk aansluiten bij het pleidooi dat hierboven reeds gehouden is.
moeten we stefan meesturen om te filmen?quote:
Stefan praat zich overal wel naar binnen, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moeten we stefan meesturen om te filmen?
lijkt me dat het openbaar is en iedereen dus binnen kan lopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:19 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Stefan praat zich overal wel naar binnen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |