Laat me raden.. Aanstaande donderdag 14:30 in Hilversum?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Whipper het volgende:
Gisteren aangemeld, mag volgende week op casting komen.
Mag je ook komen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Laat me raden.. Aanstaande donderdag 14:30 in Hilversum?
Die dan vervolgens post dat-ie helemaal niéts mag zeggen, contract, boeteclausule blablabla.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel succes !!
Er moet toch wel een fokker door de selectie kunnen komen
Even een stomme vraag wellicht. Het enige wat ik zonde vind is dat ik mijn baan (tijdelijk) zal moeten opzeggen en dus (mogelijk) een jaar lang geen salaris zal ontvangen. Een uitkering aanvragen zal niet mogelijk zijn tijdens dat jaar. Weet jij of er maandelijks wel een vergoeding zal komen vanuit Talpa? Ik las namelijk dat deelnemers aan de gouden kooi wel iets van 2000eur/maand ontvingen voor de 'geleverde arbeid'.quote:
Ik weet net zoveel als jij, weinig tot niets dus. Ik ga ervan uit dat ze hier bij de casting meer duidelijkheid in kunnen verschaffen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef Whipper het volgende:
[..]
Even een stomme vraag wellicht. Het enige wat ik zonde vind is dat ik mijn baan (tijdelijk) zal moeten opzeggen en dus (mogelijk) een jaar lang geen salaris zal ontvangen. Een uitkering aanvragen zal niet mogelijk zijn tijdens dat jaar. Weet jij of er maandelijks wel een vergoeding zal komen vanuit Talpa? Ik las namelijk dat deelnemers aan de gouden kooi wel iets van 2000eur/maand ontvingen voor de 'geleverde arbeid'.
Heb verder wel voldoende spaargeld, maar het enige zonde is dat je mogelijk een jaarsalaris misloopt
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:53 schreef Maanvis het volgende:
tof kunnen jullie dan ook even een filmpje maken van hoe het bij zo'n casting aan toe gaat?
Boeien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:53 schreef Maanvis het volgende:
tof kunnen jullie dan ook even een filmpje maken van hoe het bij zo'n casting aan toe gaat?
Dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Boeien.
>>>> KOMEN ER LIVE STREAMS <<<<<
Hopelijk jong en gewillig, en "ja".quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:58 schreef Noek het volgende:
Hoe oud zijn jullie, aanmelders? Mankeren jullie geestelijk iets?
Welke fora?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef Whipper het volgende:
Morgen is ook een castingdag, wellicht dat er op fora dan al wat antwoorden komen over enkele vragen.
Goede reddingquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:05 schreef Whipper het volgende:
[..]
FOK! natuurlijk, autocorrectie he...
Een lekkere gekkerd dus. En gewillig?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:05 schreef Whipper het volgende:
Ben overigens geestelijk geheel in orde, heb niks te 'verliezen' momenteel. Heb geen partner en kinderen, ik woon gehuurd en ik heb een tijdelijk contract op mijn werk. Studie netjes afgerond en in mijn branche is voldoende werk te vinden voor als het programma weer ten einde is.
De een leeft voor zijn studie, werkt om te kunnen leven en sterft vervolgens vredig. Ik hou er van lekker gekke fratsen uit te halen en alles uit het leven te halen wat er in zit. Ik zie morgen wel weer wat de dag brengt.
Ik ben 23 jaar oud en geestelijk behoorlijk zwak gesteld. Verder kan ik redelijk aansluiten bij het pleidooi dat hierboven reeds gehouden is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:58 schreef Noek het volgende:
Dan ben je er perfect voor zal ik zo zeggen, geestelijk zwak enzo je bent aangenomenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik ben 23 jaar oud en geestelijk behoorlijk zwak gesteld. Verder kan ik redelijk aansluiten bij het pleidooi dat hierboven reeds gehouden is.
moeten we stefan meesturen om te filmen?quote:
Stefan praat zich overal wel naar binnen, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moeten we stefan meesturen om te filmen?
lijkt me dat het openbaar is en iedereen dus binnen kan lopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:19 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Stefan praat zich overal wel naar binnen, toch?
Lijkt me niet, want je leeft op een eiland toch dus je hebt er sowieso geen ziekenhuizen of salaris nodig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:16 schreef Toverheks het volgende:
Zal natuurlijk wel een maandelijkse vergoeding ( salaris) aan verbonde zijn, en natuurlijk verzekerd bij het ziekenfonds etc.etc.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want je leeft op een eiland toch dus je hebt er sowieso geen ziekenhuizen of salaris nodig.
natuurlijk niet, het is op een utopisch eiland hoe kan er dan een 'achter de schermen' zijn waar een dokter is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]er is altijd achter de schermen een dokter aanwezig, maar die is niet gratis zit in je ziekenfondspakket
Nog niks gehoordquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:16 schreef Toverheks het volgende:
Zal natuurlijk wel een maandelijkse vergoeding ( salaris) aan verbonde zijn, en natuurlijk verzekerd bij het ziekenfonds etc.etc.
Bennywaar zit je ben je al opgeroepen en mag je door naar de volgende ronde?
22. Mankeer niksquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:58 schreef Noek het volgende:
Kun je dat nog wat specificeren?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik ben [..] geestelijk behoorlijk zwak gesteld.
Godverdomme wat een standaard prietpraat, 't lijkt wel een missverkiezing, "ik hou er van lekker gekke fratsen uit te halen en alles uit het leven te halen wat er in zit" Ik vind het nu al dodelijk saaiquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:05 schreef Whipper het volgende:
Ben overigens geestelijk geheel in orde, heb niks te 'verliezen' momenteel. Heb geen partner en kinderen, ik woon gehuurd en ik heb een tijdelijk contract op mijn werk. Studie netjes afgerond en in mijn branche is voldoende werk te vinden voor als het programma weer ten einde is.
De een leeft voor zijn studie, werkt om te kunnen leven en sterft vervolgens vredig. Ik hou er van lekker gekke fratsen uit te halen en alles uit het leven te halen wat er in zit. Ik zie morgen wel weer wat de dag brengt.
verklaart.quote:
Wat maakt jou zo spannend dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Godverdomme wat een standaard prietpraat, 't lijkt wel een missverkiezing, "ik hou er van lekker gekke fratsen uit te halen en alles uit het leven te halen wat er in zit" Ik vind het nu al dodelijk saaiNext!
Nou hè, verdulleme zeg, maar ik zat maar wat te dollen hoor Kees-Jan, sorry kerel, heel veel succes bij de casting en toi, toi, toi! * Jian doet 2 duimpjes in de luchtquote:
Het is al bijna oktober, even die kut maanden door en we zijn helemaal happyquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat pas op 1 januari van start, ik weet niet of ik wel tegen zoveel voorpret bestand ben.
Dat klinkt weer lang. Ik doe niet meequote:
Gelukkig niet, jij bent ook dodelijk saaiquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klinkt weer lang. Ik doe niet mee
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig niet, jij bent ook dodelijk saai
oh, met aftellen bedoelde je, gelukkig maar![]()
GEZALLICH!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |