Secret Story had geen streams toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Mylene het volgende:
Met streams kijkt er volgens mij ook niemand, zelfde als met Secret Story.
Ik vermoed dat het dan ook moet worden uitgezonden op SBS tussen 19:30 en 20:30. Ik heb niet het idee dat het dan een succes wordt. Kijk wat er nu en wat er eerder is uitgezonden. SBS die aan het schuiven was. Het oude Shownieuws met Victor Reinier dat aardig scoorde en zo nodig moest plaatsmaken voor een vernieuwde versie. Wat een succes dat was. Kreeg je ineens herhalingen van geloof ik Wegmisbruikers.
Echt welquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Secret Story had geen streams toch?
Zelfs een streamzender!quote:
Zal het graag voor je doen, maar er is weinig bekend........... Kan er wel een Fototje van J de M bij zettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef Maanvis het volgende:
kan iemand een duidelijke OP maken voor dit topique?
Benny wat tof, dan roep ik elke morgen wel Goeiemorgen tegen jequote:
Huub, werk je er aan mee achter de schermen?quote:
Dat gaat ie nu nog niet zeggen natuurlijk... Hij moet eerst zorgen dat de streams gegarandeerd zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huub, werk je er aan mee achter de schermen?
lijkt me sterk als er geen streams komen, al zal je er voor moeten betalen elke maand, reken maar dat de die- hards gelijk een abbo nemenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat ie nu nog niet zeggen natuurlijk... Hij moet eerst zorgen dat de streams gegarandeerd zijn
Hoho, wat gaat die stream-abbo kosten? Ik ben dan wel alvast fan tot zover maar er zijn grenzen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijkt me sterk als er geen streams komen, al zal je er voor moeten betalen elke maand, reken maar dat de die- hards gelijk een abbo nemen
denk iets van 5 euro per maand, zal ik er wel voor over hebben.............als er streams komen he. wat koste het ook al weer bij DGK?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho, wat gaat die stream-abbo kosten? Ik ben dan wel alvast fan tot zover maar er zijn grenzen...
Geen idee meerendeel was gratis ... Maar denk dat die trucs van toen niet meer werken nu... HiDiHo was er altijd goed in volgens mij...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk iets van 5 euro per maand, zal ik er wel voor over hebben.............als er streams komen he. wat koste het ook al weer bij DGK?
Da's nauwelijks meer dan een 4* pimp-abbo hier...keuzes, keuzes... verschrikkelijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk iets van 5 euro per maand, zal ik er wel voor over hebben.............als er streams komen he
Ik ook, maar per maand dan. Want je weet hier nooit hoe er met Caps&Comments wordt omgegaan... De Kill zit er zó in he? En dan is het zonde van de tijd en geldquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef Toverheks het volgende:
nou ik betaal wel voor streams hoor............heb best zin in weer een leuke RLS, zolang het maar niet SS is, wat was dat verschrikkelijk, met verschrikkelijke mensen en dom en en en vul zelf maar in.
dat is waar, maar we gedragen ons toch de laatste tijd, dus we zijn aan het oefenen om ons in de toekomst ook te gedragenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook, maar per maand dan. Want je weet hier nooit hoe er met Caps&Comments wordt omgegaan... De Kill zit er zó in he? En dan is het zonde van de tijd en geld
dikke lul Rutger zit nu bij Umberto, walgelijke vent die Rutgerquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
Aii Gaat er ook nog wat dwarsliggen...![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)nteert_geenstij.html
lijkt me geyl!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal het graag voor je doen, maar er is weinig bekend........... Kan er wel een Fototje van J de M bij zetten
De techniek heeft niet stilgestaan sinds DGK he...quote:Op woensdag 4 september 2013 02:17 schreef spapaars het volgende:
Voordeel van betaalde streams is, minder kijkers dus minder snel vastlopende streams.
Was met DGK al zo..
Plus dat het kaf zich dan van het koren scheidt. Als het gratis is kijkt er ook allerlei armoedig plebs mee, dat dan vol spelfouten mee wil gaan discussiëren.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:17 schreef spapaars het volgende:
Voordeel van betaalde streams is, minder kijkers dus minder snel vastlopende streams.
Was met DGK al zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |