Tof, we zijn beroemdquote:Op woensdag 4 september 2013 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien lukt het Peter Nuninga nu eindelijk eens om door de selectie heen te komen en wordt de nieuwe wereld één groot feestcafé. The horror
Jaap moet toch afvallen, dus het zou een goeie zijn. Anders is ie dood voordat ie 35 is.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap lijkt me echter geen voor de hand liggende kandidaat. Ik las namelijk iets over een beperkte veestapel. Jaap is meer van het onbeperkte pizza- of spareribstype.
Nou ja, ik lees op zijn FB het één en ander over 21 pizzapunten van de Pizzahut en kortingsfolders van de Mac.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaap moet toch afvallen, dus het zou een goeie zijn. Anders is ie dood voordat ie 35 is.
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Plus dat het kaf zich dan van het koren scheidt. Als het gratis is kijkt er ook allerlei armoedig plebs mee, dat dan vol spelfouten mee wil gaan discussiëren.
Mmm lekker! Euh ik bedoel; kunnen we al wedjes leggen?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees op zijn FB het één en ander over 21 pizzapunten van de Pizzahut en kortingsfolders van de Mac.
Zo, erg interessant dit! Ben benieuwd hoe ze het gaan opzetten. Wie weet word ik wel weer verleid om toch weer een RLS te gaan volgen.quote:
Tof maar hoe lang duurt het?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
Zo, erg interessant dit! Ben benieuwd hoe ze het gaan opzetten. Wie weet word ik wel weer verleid om toch weer een RLS te gaan volgen.
hoe spreek je dat uit?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:55 schreef spapaars het volgende:
Een RLS ergens in Slowakije.
http://vyvoleni.joj.sk/
Speelt nu, en het lijkt een beetje op John's unieke concept.
http://vyvoleni.joj.sk/vy(...)jom/foto-128835.html
Oh verrek, die had me nog een etentje beloofd.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien lukt het Peter Nuninga nu eindelijk eens om door de selectie heen te komen en wordt de nieuwe wereld één groot feestcafé. The horror
Neequote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef beequeen het volgende:
Leest nu echt niemand de OP of posts over deze RLS?
Hahaha, nee natuurlijk niet. Kom op, B! Tijd is geld. We moeten vlug scrollen in FOK!land.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef beequeen het volgende:
Leest nu echt niemand de OP of posts over deze RLS?
de OP zuigtquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha, nee natuurlijk niet. Kom op, B! Tijd is geld. We moeten vlug scrollen in FOK!land.
Veel succes !!quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Whipper het volgende:
Gisteren aangemeld, mag volgende week op casting komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |