Woah! Geweldige foto!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paramore gisteren, en flieft op deze foto.
clonestamp klein formaat en heel veel geduld om het heel precies te doen. Patch tool voor groffer werk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef fyah het volgende:
Hoe krijg ik in ps best losse haartjes uit het gezicht? Met de healing brushes krijg ik zon vieze blur lijn in de plaats
Indeedz, clonen en patchtool om eventuele kloonpatroon glitches te corrigeren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
clonestamp klein formaat en heel veel geduld om het heel precies te doen. Patch tool voor groffer werk.
Wat heb je eraan gedaan als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:04 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind het op deze manier zelfs nog beter. Meer skin detail
[ afbeelding ]
frequency separation; vervolgens de lower freq op je de juiste plekken (voorhoofd, wangen, kin) gegaussian blurred, ongeveer 20px. (feather op lasso tool was ook ca 20px). op de high freq de blemishes weggewerkt en de ogen en lippen aangescherpt. dan nog een dodge/burn layer gemaakt waarop ik de ogen gedodged heb en de rand van de lippen geburned en overall wat contrast verhoogd en de RGB channels wat bijgestuurd om van die gele huid een iets warmere tint te maken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef spreading het volgende:
[..]
Wat heb je eraan gedaan als ik mag vragen?
Gebruik zelf ook altijd een plugin, maar wil binnenkort meer portret gaan doen en dan is een snellere manier altijd beter
Foto's moeten natuurlijk nog steeds speciaal hiervoor gemaakt worden, toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef Puala het volgende:
FOT / De FOK!fotowedstrijd - sept & okt - zwart-wit
Jepquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Foto's moeten natuurlijk nog steeds speciaal hiervoor gemaakt worden, toch?
Zoquote:
Dat is jouw mening. De wedstrijd is bedoeld om je uit te dagen om aan de slag te gaan. En niet om in je archief te duiken voor een fotoquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zovind ik dat nog steeds niet.
Nice!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paramore gisteren, en flieft op deze foto.
Wel wat aan over gehouden aan energie/erkenning/ervaring/harde cash/nieuwe vrienden?quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Uncle het volgende:
Pfff... van vrijdag 10:00 tot zaterdag 18:00 bij een 24uurs skeelerevenement om foto's te maken en direct wat social media bij te houden. Vandaag hele dag rest van de foto's nabewerken en media aanschrijven. Heb ik eindelijk weekend, is het bedtijd en moet ik morgen weer gewoon werken![]()
Geweldig!!quote:Op maandag 9 september 2013 10:35 schreef Uncle het volgende:
wallen onder mijn ogen, ervaring, nieuwe vrienden en 72.799 euro voor stichting Kika![]()
En straks ook een repo op de frontpage van FOK!
Top man!quote:Op maandag 9 september 2013 10:35 schreef Uncle het volgende:
wallen onder mijn ogen, ervaring, nieuwe vrienden en 72.799 euro voor stichting Kika![]()
En straks ook een repo op de frontpage van FOK!
Zou zomaar kunnen, hij werkt steeds meer in z/w.quote:Op maandag 9 september 2013 11:12 schreef DonJames het volgende:
Had hier iemand nou z'n Datacolor Spyder-geval te koop staan? Was het D_A? Ik kan het niet meer terugvinden..
D_A ja, en hij wilde mij al niet zeggen hoe duur 't wasquote:Op maandag 9 september 2013 11:12 schreef DonJames het volgende:
Had hier iemand nou z'n Datacolor Spyder-geval te koop staan? Was het D_A? Ik kan het niet meer terugvinden..
Misschien wil 'ie wel ruilen. Krijg ik zijn Spyder, krijgt hij van mij een mooie monochroommonitor!quote:Op maandag 9 september 2013 11:13 schreef freud het volgende:
[..]
Top man!
[..]
Zou zomaar kunnen, hij werkt steeds meer in z/w.
Yes, Spyder 3 Pro.quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah. Het was een Spyder 3 toch? æCuįnto cuesta?
Mwoah, voor 15 euro meer heb ik dus een betere versie mét garantie. Ik zat meer aan 40 euro te denken eigenlijk..quote:Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, Spyder 3 Pro.
Nou de Spyder 4 Pro is ¤128, de spyder 3 Elite is ¤89 nieuw.
Dus eurootje of ¤75?
¤55 en je mag hem hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mwoah, voor 15 euro meer heb ik dus een betere versie mét garantie. Ik zat meer aan 40 euro te denken eigenlijk..
Prima, woon in Amsterdam dus makkiequote:Op maandag 9 september 2013 13:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
5 tientjes kom ik hem halen mits/maar/tenzij in Amsterdam.
quote:
Ik niet hoor... Gezellig ook, het adres van D_A online... Kunnen we z'n camera ooit eens lenen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef DonJames het volgende:
D_A, ik PM je wel even of ik hem woensdag kan komen halen, anders worden ze hier boos.
Helaas.. Schimmige deals worden natuurlijk altijd op een openbare plek afgehandeld!quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik niet hoor... Gezellig ook, het adres van D_A online... Kunnen we z'n camera ooit eens lenen.
Whehehe! Je hebt nog gelijk ook, die namen kunnen zo in een film over Chicago in de jaren 20quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Uncle het volgende:
Dark Angelus en DonJames zijn ook wel namen die regelrecht uit een maffia film komen...![]()
Ik ga toch Danny even tippen naar deze duistere praktijken op Fok!
En Uncle dan... Zou zo een mooie bijnaam voor dé godfather kunnen zijn...quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe! Je hebt nog gelijk ook, die namen kunnen zo in een film over Chicago in de jaren 20![]()
“Keep your friends close and your Moderators closer"quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En Uncle dan... Zou zo een mooie bijnaam voor dé godfather kunnen zijn...
FOTMod Maffia clan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Uncle het volgende:
[..]
“Keep your friends close and your Moderators closer"
Ik spuugde toen ik dat net hardop zeiquote:
Daarom spuugde ik dusquote:
Was al blij dat ik er 1 kon betalenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand nog wat camera's over?![]()
[ afbeelding ]
3D objecten maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef freud het volgende:
Damn, iemand een matrix achtige bruidssequence nodig oid?
En dan is de body vaak nog niet eens het duurst. Wil je wat leuk glas ben je een veelvoud kwijtquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was al blij dat ik er 1 kon betalen
Hoofdpersonage van Metal gear solid die gemaakt wordt. Echt vet om te zien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand nog wat camera's over?![]()
[ afbeelding ]
Ik spaar steeds en koop er dan weer wat nieuws bij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En dan is de body vaak nog niet eens het duurst. Wil je wat leuk glas ben je een veelvoud kwijt...
Heb 2 op het oog die mij wel erg vet lijken maar dat kost toch wel ff geld.
Welke wil je erbij?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik spaar steeds en koop er dan weer wat nieuws bij.
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef Uncle het volgende:
[..]
Hij was net over de vorige keer heen en dan duw jij hem weer terug zijn depressie in...
dan heb ik een levenslange schuldquote:Op woensdag 11 september 2013 09:51 schreef Uncle het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurd als die vogel een claim bij Andreas indient vanwege portretrecht
quote:
Ik drink niet tijdens het werkquote:
Dat is leuk gedaan! Leer mij dat eens stapsgewijs...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
3D objecten maken.
Meer hier en hier.
Verschil hč?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:00 schreef DonJames het volgende:
D_A z'n spinnetje opgehaald, m'n scherm is gecalibreerd!![]()
Geen idee paar 100 euro ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:11 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
En die gaat je hoeveel ongeveer kosten?
Als je het manueel denk te kunnen, dus zonder TTL, kan je ook voor een YongNuo gaan die alleen via de firepin wordt aangestuurd.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen idee paar 100 euro ofzo.
Heb momenteel andere prioriteiten qua uitgaven op mijn lijstjevstaan
Ik wil er zo een die ook meezoemt enzo. Komt nog wel een keer.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als je het manueel denk te kunnen, dus zonder TTL, kan je ook voor een YongNuo gaan die alleen via de firepin wordt aangestuurd.
Daar heb je toch gewoon gels voor? Wellicht niet 'traploos', maar ik kreeg toch echt wel gels voor bulb en fluorescent licht bij mn SB-800quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef freud het volgende:
Ik ben benieuwd of het mogelijk zou zijn om de dual flash techniek uit de iphone 5s op grotere schaal te integreren. Ik zou zeker wat voelen voor een flitser waarbij je de kleurtemp van je flits kon afstemmen op je omgevingslicht.
YongNuo heeft inmiddels ook TTL flitsers tegen schappelijke prijzenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als je het manueel denk te kunnen, dus zonder TTL, kan je ook voor een YongNuo gaan die alleen via de firepin wordt aangestuurd.
Ik ga toch niet lopen k*tten met gelfilterjes. Doe iets techisch iets wat voor me denkt! Bij een zoomlens vraag je toch ook niet of iemand maar gewoon meer gaat lopenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon gels voor? Wellicht niet 'traploos', maar ik kreeg toch echt wel gels voor bulb en fluorescent licht bij mn SB-800
Bij allebei krijg je hetzelfde resultaat. Een stap naar voren of van 24mm naar 35mm zeg maar. Idem lijkt me dan toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:56 schreef Ener-G het volgende:
Nee, want 'zoomen' en 'lopen' zijn twee verschillende dingen. Bij zoomen ben je aan het croppen, en bij lopen verandert je perspectief.
Dan nog is het idee achter zoomen of naar voren lopen 9 van de 10 keer hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:20 schreef Ener-G het volgende:
Neestap naar voren en je perspectief verandert.
Oneens. Als een onderwerp dicht op de achtergrond staat dan ga ik liever van dichtbij een foto maken met een groothoek (of fisheye :p) dan verder weg staan met een telelens. Dan is je onderwerp waarschijnlijk wel even beeldvullend maar kun je hem veel beter losmaken van de achteronder. Of als je wilt het tegenovergestelde. En dat zijn wel keuzes die ik vaak bewust maak ipv zomaar wat doen en hopen dat het goed uitpakt...quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dan nog is het idee achter zoomen of naar voren lopen 9 van de 10 keer hetzelfde.
Toch blijven die oude series leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 08:49 schreef freud het volgende:
Zet ik de tv aan, zie ik de snorkels weer eens. Die kapitein Ortega toch
Pas maar goed op als het in je hals is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
Godsamme, kutwespen. Vloog er een mijn kraag in... Nergens een bultje ofzo, maar het doet wel verdomde pijn.
Linker zijkant, CM of 5 onder mijn kaak (dus tegen mijn schouder aan).quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pas maar goed op als het in je hals is.
Rot plek. Houd het iig in de gatenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Linker zijkant, CM of 5 onder mijn kaak (dus tegen mijn schouder aan).
Net zitten kijken, zat de angel er nog in (vandaar dus dat het niet bloedde). Die is er nu uit, begon het te bloed. Nu maar weer synthetische watten met alcohol erop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Rot plek. Houd het iig in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |