Yes, Spyder 3 Pro.quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah. Het was een Spyder 3 toch? ¿Cuánto cuesta?
Mwoah, voor 15 euro meer heb ik dus een betere versie mét garantie. Ik zat meer aan 40 euro te denken eigenlijk..quote:Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, Spyder 3 Pro.
Nou de Spyder 4 Pro is ¤128, de spyder 3 Elite is ¤89 nieuw.
Dus eurootje of ¤75?
¤55 en je mag hem hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mwoah, voor 15 euro meer heb ik dus een betere versie mét garantie. Ik zat meer aan 40 euro te denken eigenlijk..
Prima, woon in Amsterdam dus makkiequote:Op maandag 9 september 2013 13:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
5 tientjes kom ik hem halen mits/maar/tenzij in Amsterdam.
quote:
Ik niet hoor... Gezellig ook, het adres van D_A online... Kunnen we z'n camera ooit eens lenen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef DonJames het volgende:
D_A, ik PM je wel even of ik hem woensdag kan komen halen, anders worden ze hier boos.
Helaas.. Schimmige deals worden natuurlijk altijd op een openbare plek afgehandeld!quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik niet hoor... Gezellig ook, het adres van D_A online... Kunnen we z'n camera ooit eens lenen.
Whehehe! Je hebt nog gelijk ook, die namen kunnen zo in een film over Chicago in de jaren 20quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Uncle het volgende:
Dark Angelus en DonJames zijn ook wel namen die regelrecht uit een maffia film komen...![]()
Ik ga toch Danny even tippen naar deze duistere praktijken op Fok!
En Uncle dan... Zou zo een mooie bijnaam voor dé godfather kunnen zijn...quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe! Je hebt nog gelijk ook, die namen kunnen zo in een film over Chicago in de jaren 20![]()
“Keep your friends close and your Moderators closer"quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En Uncle dan... Zou zo een mooie bijnaam voor dé godfather kunnen zijn...
FOTMod Maffia clan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Uncle het volgende:
[..]
“Keep your friends close and your Moderators closer"
Ik spuugde toen ik dat net hardop zeiquote:
Daarom spuugde ik dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |