Woah! Geweldige foto!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paramore gisteren, en flieft op deze foto.
clonestamp klein formaat en heel veel geduld om het heel precies te doen. Patch tool voor groffer werk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef fyah het volgende:
Hoe krijg ik in ps best losse haartjes uit het gezicht? Met de healing brushes krijg ik zon vieze blur lijn in de plaats
Indeedz, clonen en patchtool om eventuele kloonpatroon glitches te corrigeren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
clonestamp klein formaat en heel veel geduld om het heel precies te doen. Patch tool voor groffer werk.
Wat heb je eraan gedaan als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:04 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind het op deze manier zelfs nog beter. Meer skin detail
[ afbeelding ]
frequency separation; vervolgens de lower freq op je de juiste plekken (voorhoofd, wangen, kin) gegaussian blurred, ongeveer 20px. (feather op lasso tool was ook ca 20px). op de high freq de blemishes weggewerkt en de ogen en lippen aangescherpt. dan nog een dodge/burn layer gemaakt waarop ik de ogen gedodged heb en de rand van de lippen geburned en overall wat contrast verhoogd en de RGB channels wat bijgestuurd om van die gele huid een iets warmere tint te maken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef spreading het volgende:
[..]
Wat heb je eraan gedaan als ik mag vragen?
Gebruik zelf ook altijd een plugin, maar wil binnenkort meer portret gaan doen en dan is een snellere manier altijd beter
Foto's moeten natuurlijk nog steeds speciaal hiervoor gemaakt worden, toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef Puala het volgende:
FOT / De FOK!fotowedstrijd - sept & okt - zwart-wit
Jepquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Foto's moeten natuurlijk nog steeds speciaal hiervoor gemaakt worden, toch?
Zoquote:
Dat is jouw mening. De wedstrijd is bedoeld om je uit te dagen om aan de slag te gaan. En niet om in je archief te duiken voor een fotoquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zovind ik dat nog steeds niet.
Nice!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paramore gisteren, en flieft op deze foto.
Wel wat aan over gehouden aan energie/erkenning/ervaring/harde cash/nieuwe vrienden?quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Uncle het volgende:
Pfff... van vrijdag 10:00 tot zaterdag 18:00 bij een 24uurs skeelerevenement om foto's te maken en direct wat social media bij te houden. Vandaag hele dag rest van de foto's nabewerken en media aanschrijven. Heb ik eindelijk weekend, is het bedtijd en moet ik morgen weer gewoon werken![]()
Geweldig!!quote:Op maandag 9 september 2013 10:35 schreef Uncle het volgende:
wallen onder mijn ogen, ervaring, nieuwe vrienden en 72.799 euro voor stichting Kika![]()
En straks ook een repo op de frontpage van FOK!
Top man!quote:Op maandag 9 september 2013 10:35 schreef Uncle het volgende:
wallen onder mijn ogen, ervaring, nieuwe vrienden en 72.799 euro voor stichting Kika![]()
En straks ook een repo op de frontpage van FOK!
Zou zomaar kunnen, hij werkt steeds meer in z/w.quote:Op maandag 9 september 2013 11:12 schreef DonJames het volgende:
Had hier iemand nou z'n Datacolor Spyder-geval te koop staan? Was het D_A? Ik kan het niet meer terugvinden..
D_A ja, en hij wilde mij al niet zeggen hoe duur 't wasquote:Op maandag 9 september 2013 11:12 schreef DonJames het volgende:
Had hier iemand nou z'n Datacolor Spyder-geval te koop staan? Was het D_A? Ik kan het niet meer terugvinden..
Misschien wil 'ie wel ruilen. Krijg ik zijn Spyder, krijgt hij van mij een mooie monochroommonitor!quote:Op maandag 9 september 2013 11:13 schreef freud het volgende:
[..]
Top man!
[..]
Zou zomaar kunnen, hij werkt steeds meer in z/w.
Yes, Spyder 3 Pro.quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah. Het was een Spyder 3 toch? ¿Cuánto cuesta?
Mwoah, voor 15 euro meer heb ik dus een betere versie mét garantie. Ik zat meer aan 40 euro te denken eigenlijk..quote:Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, Spyder 3 Pro.
Nou de Spyder 4 Pro is ¤128, de spyder 3 Elite is ¤89 nieuw.
Dus eurootje of ¤75?
¤55 en je mag hem hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mwoah, voor 15 euro meer heb ik dus een betere versie mét garantie. Ik zat meer aan 40 euro te denken eigenlijk..
Prima, woon in Amsterdam dus makkiequote:Op maandag 9 september 2013 13:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
5 tientjes kom ik hem halen mits/maar/tenzij in Amsterdam.
quote:
Ik niet hoor... Gezellig ook, het adres van D_A online... Kunnen we z'n camera ooit eens lenen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef DonJames het volgende:
D_A, ik PM je wel even of ik hem woensdag kan komen halen, anders worden ze hier boos.
Helaas.. Schimmige deals worden natuurlijk altijd op een openbare plek afgehandeld!quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik niet hoor... Gezellig ook, het adres van D_A online... Kunnen we z'n camera ooit eens lenen.
Whehehe! Je hebt nog gelijk ook, die namen kunnen zo in een film over Chicago in de jaren 20quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Uncle het volgende:
Dark Angelus en DonJames zijn ook wel namen die regelrecht uit een maffia film komen...![]()
Ik ga toch Danny even tippen naar deze duistere praktijken op Fok!
En Uncle dan... Zou zo een mooie bijnaam voor dé godfather kunnen zijn...quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe! Je hebt nog gelijk ook, die namen kunnen zo in een film over Chicago in de jaren 20![]()
“Keep your friends close and your Moderators closer"quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En Uncle dan... Zou zo een mooie bijnaam voor dé godfather kunnen zijn...
FOTMod Maffia clan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Uncle het volgende:
[..]
“Keep your friends close and your Moderators closer"
Ik spuugde toen ik dat net hardop zeiquote:
Daarom spuugde ik dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |