Was al blij dat ik er 1 kon betalenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand nog wat camera's over?![]()
[ afbeelding ]
3D objecten maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef freud het volgende:
Damn, iemand een matrix achtige bruidssequence nodig oid?
En dan is de body vaak nog niet eens het duurst. Wil je wat leuk glas ben je een veelvoud kwijtquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was al blij dat ik er 1 kon betalen
Hoofdpersonage van Metal gear solid die gemaakt wordt. Echt vet om te zien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand nog wat camera's over?![]()
[ afbeelding ]
Ik spaar steeds en koop er dan weer wat nieuws bij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En dan is de body vaak nog niet eens het duurst. Wil je wat leuk glas ben je een veelvoud kwijt...
Heb 2 op het oog die mij wel erg vet lijken maar dat kost toch wel ff geld.
Welke wil je erbij?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik spaar steeds en koop er dan weer wat nieuws bij.
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef Uncle het volgende:
[..]
Hij was net over de vorige keer heen en dan duw jij hem weer terug zijn depressie in...
dan heb ik een levenslange schuldquote:Op woensdag 11 september 2013 09:51 schreef Uncle het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurd als die vogel een claim bij Andreas indient vanwege portretrecht
quote:
Ik drink niet tijdens het werkquote:
Dat is leuk gedaan! Leer mij dat eens stapsgewijs...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
3D objecten maken.
Meer hier en hier.
Verschil hè?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:00 schreef DonJames het volgende:
D_A z'n spinnetje opgehaald, m'n scherm is gecalibreerd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |