Misschien aanwezigquote:-superGirl-
Wickedmen
Haan33
Matip
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
ikbennieuwopfok
madeliefff
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
Omdat vakantiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:52 schreef Aberkullie het volgende:
PCD waarom was jij er niet?
Edit: en Mortaxx
Ik had eigenlijk iets anders, wat niet doorging. Maar had geen zin last minute naar Utrecht af te reizenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:52 schreef Aberkullie het volgende:
PCD waarom was jij er niet?
Edit: en Mortaxx
Oh wij gingen ook pas om 19.30. Was maar 20 minuten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk iets anders, wat niet doorging. Maar had geen zin last minute naar Utrecht af te reizen
Laat die act nu maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh wij gingen ook pas om 19.30. Was maar 20 minuten.
Oke maar dan ook geen pics van haan op centraal met een fles wodka.quote:
Alsof ik haan nog nooit met drank in z'n handen heb gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oke maar dan ook geen pics van haan op centraal met een fles wodka.
GC / Meet in Assen :D :') #2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:59 schreef Rodawa het volgende:
Er is niemand op komen dagen... ik zit alweer in de trein naar huis.
heheh dat topicquote:
Wat een kut reactiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Samenvatting? Er is weer eens niemand op komen dagen danwel "Owh, wat een geile orgie was het toch"?
whiskas kan het allemaal niet meer zo goed volgen op haar leeftijdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat een kut reactie, is toch al vermeld dat het gezellig was.
Ik zou me nu wel zorgen gaan maken.quote:
Denk eerder dat er zand in de vagijn zit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
whiskas kan het allemaal niet meer zo goed volgen op haar leeftijd
Je denkt dat ik ALLE delen gelezen heb? Ik vraag om een samenvatting en anticipeer daarop gezien eerdere leeservaringenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat een kut reactie, is toch al vermeld dat het gezellig was.
wat een retard ben je ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt dat ik ALLE delen gelezen heb? Ik vraag om een samenvatting en anticipeer daarop gezien eerdere leeservaringen
Whisk is niet geïnteresseerd genoeg om fucking 9 delen te gaan lezen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
whiskas kan het allemaal niet meer zo goed volgen op haar leeftijd
dat is ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whisk is niet geïnteresseerd genoeg om fucking 9 delen te gaan lezen..
LOLquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Denk eerder dat er zand in de vagijn zit.
Daar twijfel ik niet over, maar het gaat allemaal zo hangen he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
Wacht maar knullie tot je zelf 38 bent.. Je zult merken dat alles het dan gewoon nog doet
quote:
Dank je. Ik heb kennelijk ook wel eens gelukquote:
Uit jouw mond is dat een complimentquote:
Nee, je mag het niet komen checkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet over, maar het gaat allemaal zo hangen he?
We halen de milfhunter van FOK! erbij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je mag het niet komen checken
Nee, maar:quote:
Hij leeft iig nog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:30 schreef haan33 het volgende:
door de popo thuis ebrsdhtt
was in de grscht geflikkkrtf
Shit wat jammerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je mag het niet komen checken
Ook weer opgelostquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, maar:
[..]
Hij leeft iig nog.
Geheel onverwachte reactiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Shit wat jammer, dat was ook echt mijn intentie met die post, ja je hebt helemaal gelijk ik wou je bewonderen maar je had me door. Goh wat heb jij een mensenkennis zeg.
Gestikt in zijn eigen braaksel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, maar:
[..]
Hij leeft iig nog.
Misschien zitten ze in de club wel giechelend op hun telefoon te kijken hoe wij ons ongerust makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, maar:
[..]
Hij leeft iig nog.
Met ZarB en Aberkulliequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien zitten ze in de club wel giechelend op hun telefoon te kijken hoe wij ons ongerust maken
Ik denk het niet, want hij was al sinds 22:00 weg. Ik ben om 00:00 zelf weggegaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien zitten ze in de club wel giechelend op hun telefoon te kijken hoe wij ons ongerust maken
Lief hoor, dat je ongerust bent..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat politie hem thuisbrengtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want hij was al sinds 22:00 weg. Ik ben om 00:00 zelf weggegaan.
Ik observeer jullie vanaf een afstandje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:47 schreef Rodawa het volgende:
Sowieso zit ik nu met VMS, JMF, Rozzje, ZarB en Aberkullie in LUX te FOK!ken. Deze groep komt HARD.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat politie hem thuisbrengtmaar morgen komt er ongetwijfeld een topic
Wie waren er uiteindelijk
Ik neem aan dat die niet naar Rotterdam rijden om een dronken haan thuis te brengen. In een cel en ouders bellen mag ik hopenquote:
-superGirl-quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat politie hem thuisbrengtmaar morgen komt er ongetwijfeld een topic
Wie waren er uiteindelijk?
Had op zich wel gekund in die 2.5 uur, hij was echt goed dronken. Erger dan de vorige keer iig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die niet naar Rotterdam rijden om een dronken haan thuis te brengen. In een cel en ouders bellen mag ik hopen
Ken hem niet en wist dus niet waar hij woonde. Maar met deze toevoeging ben ik geneigd je gelijk te geven..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die niet naar Rotterdam rijden om een dronken haan thuis te brengen. In een cel en ouders bellen mag ik hopen
Onze insider, Braddie, observeert jou ook. Ik denk dat we hier te maken hebben met driehoeksobservatievorming.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik observeer jullie vanaf een afstandje.
Toch nog wel grote opkomstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
-superGirl-
Wickedmen
Haan33
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
madeliefff
Micson
tetouaribo
MAHL
Na dat topic (topics) gewoon lekker komen opdagen voor een meetquote:
Dat heb ik gemist, samenvatting?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na dat topic (topics) gewoon lekker komen opdagen voor een meet
Dat nou ook weer niet.quote:
Klote.... FOK!ster of random gurll? Kom naar LUX Dima, hier zijn ook dames.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben een meisje misgelopen...
...wordt vervolgd in een nader topic.
randomquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klote.... FOK!ster of random gurll? Kom naar LUX Dima, hier zijn ook dames.
Gast hou hier maar mee opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:59 schreef Rodawa het volgende:
ZarB deed net een triotongzoen met Aberkullie en JMF.... VMS had instaboner.
Wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:59 schreef Rodawa het volgende:
ZarB deed net een triotongzoen met Aberkullie en JMF.... VMS had instaboner.
Braddie werkt al de hele avond voor mij, jullie hebben hem 1 pakje kauwgom betaald, zodra ik daarvan op de hoogte werd gebracht heb ik hem 2 pakjes kauwgom geboden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onze insider, Braddie, observeert jou ook. Ik denk dat we hier te maken hebben met driehoeksobservatievorming.
Oke, ik zie je toelichting graag tegemoet. Maar vergeet niet dat ik je hoe dan ook een baasje vind Dima.... 4-ever.quote:
Sorry, ik vond het wel opwindend! Vertel jij het ze?quote:
ZarBquote:
Achteraf ook wel stom dat ik hem niet meer kcal heb betaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Braddie werkt al de hele avond voor mij, jullie hebben hem 1 pakje kauwgom betaald, zodra ik daarvan op de hoogte werd gebracht heb ik hem 2 pakjes kauwgom geboden.
De uitslag laat zich raden.
Dat helpt niet.. Sorry.. Herhalen maakt de boodschap niet duidelijker, al weet ik iig wie je bedoelt van 1 van de 4..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, ik zie je toelichting graag tegemoet. Maar vergeet niet dat ik je hoe dan ook een baasje vind Dima.... 4-ever.
[..]
Sorry, ik vond het wel opwindend! Vertel jij het ze?
[..]
ZarB
Aberkullie
JMF
&
VMS
[..]
Achteraf ook wel stom dat ik hem niet meer kcal heb betaald.
Ga een leven zoeken ofzoquote:
Heb ik al, maar ik ben wakker en dit was het enige topic waar nog wat leven inzat en dat actief gevoed werd door "trotse" meeters.. Tsja, dan ook niet klagen als het aandacht krijgt he?quote:
Jij was niet eens op de meet, laat ons topic met rust.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik al, maar ik ben wakker en dit was het enige topic waar nog wat leven inzat en dat actief gevoed werd door "trotse" meeters.. Tsja, dan ook niet klagen als het aandacht krijgt he?
Mwoa, het hele topic wordt vol gebaggerd door trollen die er niet eens bij waren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik al, maar ik ben wakker en dit was het enige topic waar nog wat leven inzat en dat actief gevoed werd door "trotse" meeters.. Tsja, dan ook niet klagen als het aandacht krijgt he?
Kleuterklasretoriek. Geen aandacht willen voor de meet = niet posten over de meet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij was niet eens op de meet, laat ons topic met rust.
Raar he, als jullie zo nodig willen spillen en de rest van fok! ligt te pitten? Spill niet dan..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mwoa, het hele topic wordt vol gebaggerd door trollen die er niet eens bij waren.
Ik raad een King Deal aan, best bang for your buck.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Achteraf ook wel stom dat ik hem niet meer kcal heb betaald.
Had het eigenlijk over rodawa en chroestjov.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Raar he, als jullie zo nodig willen spillen en de rest van fok! ligt te pitten? Spill niet dan..
Blij dat ik een onderscheidend vermogen heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Had het eigenlijk over rodawa en chroestjov.
Jij bent geen troll, jij bent gewoon vervelend.
Ik ben inmiddels alweer thuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blij dat ik een onderscheidend vermogen heb.
En verder niet zeiken op internet als een zolderkamerautist maar je concentreren op de meet..
IK ZIE HET BIJNA VOOR ME: Er is een meet maar de hele bende zit alsnog te FOK!-en op de phoontjes.. Hoezo sneu??
Wat maak je je druk dan? En waarom ben je in hemelsnaam al thuis?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer thuisVerder post hier niemand die ook daadwerkelijk op de meet aanwezig was.
Het is weer tijd voor je pauze. Even 10 minuten geen internet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat maak je je druk dan? En waarom ben je in hemelsnaam al thuis?
Jammer voor je, maar: forget itquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor je pauze. Even 10 minuten geen internet.
Ik weet toevallig dat Braddie verzot is op pistachenootjes. Dat zal ook wel werken, denk ik zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik raad een King Deal aan, best bang for your buck.
Wat onderdanig en lief zegquote:
Doe chill.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Had het eigenlijk over rodawa en chroestjov.
Jij bent geen troll, jij bent gewoon vervelend.
Dit ga ik zo snel mogelijk terug laten keren in de praktijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat Braddie verzot is op pistachenootjes. Dat zal ook wel werken, denk ik zo.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:30 schreef Smack10 het volgende:
Ik werd even wakker, dus kom hier even roken
Ik heb nog niks vernomen daaromtrent, maar het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of is er hier ook een rookverbod?
Nog bezig? Afgezien van een afgevoerde Haan?quote:
Allemaal dudes daarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog bezig? Afgezien van een afgevoerde Haan?
ik ook, eindelijk rustquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben overigens wel blij dat ze niet meer posten eigenlijk..
Suikerfeest bedoel je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Allemaal dudes daar![]()
al die kloons![]()
heb je nog ramadan gevierd nog trouwens?
Schrale troost, maar toch een troostquote:
Even roken nog eentjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar moet je niet weer lekker gaan slapen? Of doe je dat al?
Momenteel rook ik ff nietquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:17 schreef Aberkullie het volgende:
Ojoo wij nu pas thuis gwoon mensn hahakajahaj egt helemaal gek was gezellihb!!!!!
Haha jammaar mocct niet zeggern.. ssttquote:
Oohj hahhgahahah ik was haar al kwijt maar bedahct me dat ik haar vanf 01.00 al niewt meer had egzien!! Nlu slaap lekker he tot vomdenden keer!'nmquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha jammaar mocct niet zeggern.. sstt
Hahha zullen er veel zijn denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had er iemand geld tegoed van haan toevallig?
Hij ging zeker pinnen om het terug te betalen. Dan snap ik hem wel, dat hij eruit naaitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:48 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahha zullen er veel zijn denk ik
Daar hebben jullie je antwoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:48 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahha zullen er veel zijn denk ik
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Guusje is jelly omdat hij niet in het observatieteam mocht! Sorry geen wilde verhalen want we hebben uiteraard niet onze héle avond besteed aan lurken.quote:
Rodawa en vMS worden niet genoemd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
Wel goed uitzicht op de bar vanaf peron 7?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Guusje is jelly omdat hij niet in het observatieteam mocht! Sorry geen wilde verhalen want we hebben uiteraard niet onze héle avond besteed aan lurken.
Die hebben niet genoeg indruk gemaakt!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rodawa en vMS worden niet genoemd.
Verzonnen reacties
Wat ben jij voor een homo om dit achteraf op fok te meldenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
Ik kan dit moeilijk gaan ontkennen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die hebben niet genoeg indruk gemaakt!!
Oja JMF is trouwens echt héél lekker!!!!![]()
![]()
ZO ROLLEN WIJ jv! Hahahajahaha XD XDquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:02 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een homo om dit achteraf op fok te melden
Hoeveel heb je op?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
ZO ROLLEN WIJ jv! Hahahajahaha XD XD
Die anderen waren te lekker. Was jij er ook? Telde 4 meisjes!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:12 schreef Chai het volgende:
Hoe kan het dat jullie zoveel mensen over het hoofd gezieb hebben dan (Dima, titta, tetouaribo, Hugh) ? Wat een faalobservatie.
Ben nog bij jmf. Wij moeten nog slapen xd xdquote:
Tegen zarb en Kullie natuurlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:18 schreef Chai het volgende:
En tegen wie moeten micson en MAHL hoi zeggen?
Ik dacht dat dat hugh_myron was. Daar had ik me trouwens echt zo'n grote gespierde gast bij voorgesteld..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tegen zarb en Kullie natuurlijkZe liepen langs en keken wel, maar zeiden niks. Over Dima wisten we niet zeker wie het was. Ik dacht die met het witte strakke shirt met lange mouwen, maar Kullie dacht die met het grijze shirtje.
Nee er was er nog 1 met een wit shirt met korte mouwen. Dat had Hugh moeten zijn. Titta hebben we denk ik wel gezien, maar is niet zo'n bekende hier. Ik gok op dat meisje dat bij SG hing met een blond staartje en zwarte jas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hugh_myron was. Daar had ik me trouwens echt zo'n grote gespierde gast bij voorgesteld..
Jullie zijn echt 2 sletjes die niet durven en bang bang bang zijn, daarnaast zijn jullie dom dom domquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee er was er nog 1 met een wit shirt met korte mouwen. Dat had Hugh moeten zijn. Titta hebben we denk ik wel gezien, maar is niet zo'n bekende hier. Ik gok op dat meisje dat bij SG hing met een blond staartje en zwarte jas.
Ow sorry sorry dat we jou niet gespot hebben. Had je maar knapper moeten zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:38 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Jullie zijn echt 2 sletjes die niet durven en bang bang bang zijn, daarnaast zijn jullie dom dom dom
Wat voor faal account is dit nu weer?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:38 schreef r0dawa het volgende:
[..]
Jullie zijn echt 2 sletjes die niet durven en bang bang bang zijn, daarnaast zijn jullie dom dom dom
Doe er iets aan Pharkiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat voor faal account is dit nu weer?
Ik ben weg hoor. Heb geld en een briefje op je kussen gelegd. Was leuk xoxoquote:
Gelukkig heb ik je nr nog..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben weg hoor. Heb geld en een briefje op je kussen gelegd. Was leuk xoxo
Omg ja daar ben ik noooit geweest! Open een topic!! Im in!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgende keer in het noorden des lands bitte. Groningen bijv.
Vergeet de foto's niet....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je nr nog..
Tot (n)ooit!
Misschienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omg ja daar ben ik noooit geweest! Open een topic!! Im in!!!
Die heeft ze sowieso al. Je bent te laat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien
Heb wel slaapplekken
Nee, daarom regel ik het nr na het neuken,.quote:
Verdorie. Wilde ik net ZarB hosselen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die heeft ze sowieso al. Je bent te laat.
Wat sluuuuwwwwwwwquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, daarom regel ik het nr na het neuken,.
Ja dat ga je krijgen nu iedereen me gister gezien heeft. Achteraan sluiten graag. Bvd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Verdorie. Wilde ik net ZarB hosselen.
Loop je wel mijn Friese reepkoek mis. Jouw verliesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja dat ga je krijgen nu iedereen me gister gezien heeft. Achteraan sluiten graag. Bvd.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:09 schreef ZarB het volgende:
Sorry mensen ik mag niet meer met jullie forummen van mijn... Mijn.. Baas.
Groetjes. X
NEE HALLO DOE FF NORMAAL PLS. Ik zei dm!!!quote:
Kies wel de leukste uit jmf!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die zarb een dm sturen en mij vervolgens een foto sturen waarop ze iets terug dm't krijgen van mij pics van zarb!!
Die moet ik nog krijgen denk ik...quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die moet ik nog krijgen denk ik...
Ga zo door frikandel....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die moet ik nog krijgen denk ik...
Haantjuu, wat is er nou allemaal gebeurd?quote:
Ja ik werd godverdomme wakker bij iemand thuisquote:
Haha, netjes man!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja ik werd godverdomme wakker bij iemand thuis
Ik ben blijkbaar K.O. gegaan toen ik tegen een muur liep
Kwamen jullie echt nergens in?quote:
Ik was toen alweer bij mijn slaapplek, dus weet niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kwamen jullie echt nergens in?
Als micson godverdomme wat coke had geregeld
Ik ben student in Utrecht, met mij erbij waren jullie overal ingekomenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was toen alweer bij mijn slaapplek, dus weet niet.
Ja man, KO gaan tegen muren betekend gastenlijst overal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben student in Utrecht, met mij erbij waren jullie overal ingekomen
"die kerel gaat ongetwijfeld weer hard op zijn muil, laat binnen, je lacht je kapot"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:34 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Ja man, KO gaan tegen muren betekend gastenlijst overal.
Was je echt in de gracht geflikkerd?quote:
zelf organiserenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:37 schreef GhpH het volgende:
Is er ook een kaa el bee miet in de buurt van Limburg?
Nee man, ik zei dat om jullie gerust te stellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:39 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Was je echt in de gracht geflikkerd?
Ik ben helemaal gerustquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee man, ik zei dat om jullie gerust te stellen.
Ik ben KO gegaan en bij iemand thuis gebracht
bij wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Student in oost-uutjequote:
Wat moest je voor de taxirit betalen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben student in Utrecht, met mij erbij waren jullie overal ingekomen
Jij kan echt niets hebben, of je bent echt een fucking zwakzinnige klapjosti.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zwakzinnige klapjosti die niets kan hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij kan echt niets hebben, of je bent echt een fucking zwakzinnige klapjosti.![]()
Welke is het?
Flikker op met dit getroll manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef ZarB het volgende:
Nu ik haan gezien heb geloof ik alles wat hij zegt
Denken dat haan zijn topics verzintquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef ZarB het volgende:
Nu ik haan gezien heb geloof ik alles wat hij zegt
Dat petje van piye stond je niet echt haantje!!quote:
picsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat petje van piye stond je niet echt haantje!!
Ik respecteer de privacy van onze fokkers. Haan heeft er vast zelf wel eentje.quote:
Privacy respecterenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik respecteer de privacy van onze fokkers. Haan heeft er vast zelf wel eentje.
Juist nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Misschien moet ik in het vervolg minder drinken voordat iedereen er is samen met Haan
Anti-klacht: wel 2 meisjes ontmoet in du trein, Annelieke en Fleur, en ze zaten ook nog eens op Hockey ook
Ja of die malibu troep weglaten, daarna ging het helemaal kutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Juist niet
Ja als jij 6 glazen bier in een kwartier opdrinkt, tja..
21 ;pquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja of die malibu troep weglaten, daarna ging het helemaal kutHoeveel procent is dat eigenlijk, toch maar 5 ofzo?
Wanneer komen je kwaliteitstopics weer? Je bent nu terug van weggeweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:09 schreef haan33 het volgende:
Ik had nooit hugh zijn 45% drankje moeten klappen
Lol Micson is het wel gewoon gelukt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:43 schreef haan33 het volgende:
Chai bleek een vriend te hebben, ze is dus ontsnapt uit de klauwen van mijn pure hosselskills
Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo'n heel moeilijk te beantwoorden vraag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:13 schreef ntm het volgende:
Hoe komt het dat jullie niet binnen kwamen in clubs? Haha![]()
Je bent gepaald door Micson?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol Micson is het wel gewoon gelukt.
Jij had toch een vriend?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol Micson is het wel gewoon gelukt.
Gelukkig wordt een echte Fokker nooit aangesproken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Alleen soms als ze aangesproken wordt door vervelende mannen
Toch relaxed, beetje discussieren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:23 schreef haan33 het volgende:
En zo'n vent ging mij en piye aanspreken en ons over god vertellenOM FUCKING HALF 10
zei die: 'met die fles probeer je de leegte op te vullen'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:24 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Toch relaxed, beetje discussieren.
Met god doe je precies hetzelfdequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
zei die: 'met die fles probeer je de leegte op te vullen'
Als je niet wilde dat hij dat zei had je er niet op moeten gaan zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
maar als je met een lege fles die leegte opvult, is er dan nog steeds een leegte?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet wilde dat hij dat zei had je er niet op moeten gaan zitten.
Diep. Erg diep.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je met een lege fles die leegte opvult, is er dan nog steeds een leegte?
denk daar maar eens over na
SGquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef hugecooll het volgende:
maarre, SG, wie waren er nog op je meet?
Wat een baas, hij heeft gewoon gelijk!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een mongool. Beetje dronken jongeren om half 10 aansprekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een baas, hij heeft gewoon gelijk!Die man had ik wel even willen spreken. Misschien neem ik de bijbel mee naar de volgende meet voor een goede Schriftlezing.
Jezus kon water in wijn veranderen, daar doe je haan meer een plezier mee denk ik dan een Bijbel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een baas, hij heeft gewoon gelijk!Die man had ik wel even willen spreken. Misschien neem ik de bijbel mee naar de volgende meet voor een goede Schriftlezing.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jezus kon water in wijn veranderen, daar doe je haan meer een plezier mee denk ik dan een Bijbel.
das nog een redelijke opkomst toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
SG
Ik
Piye
Madjack
Chai
Wickedman
iemand die ik niet ken
Mahl
Madeliefff
Micson
Hugh
waarom kwam jij niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
das nog een redelijke opkomst toch?
Als je er zogenaamd was, zag je ze dan op t station of in de bar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
ze zat thuis te fappen op onze wilde verhalenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als je er zogenaamd was, zag je ze dan op t station of in de bar?
Haan was er toen niet bij toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo'n heel moeilijk te beantwoorden vraag.
Je moet je leven niet laten leiden door je begeerten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jezus kon water in wijn veranderen, daar doe je haan meer een plezier mee denk ik dan een Bijbel.
Jij was ook sigaren aan het roken bij een coffeeshop?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet je leven niet laten leiden door je begeerten.
Dat is genieten! Dat kan wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij was ook sigaren aan het roken bij een coffeeshop?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:37 schreef GhpH het volgende:
Is er ook een kaa el bee miet in de buurt van Limburg?
Spannend verhaal, vertel me meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef madeliefff het volgende:
toen iedereen buiten stond kwam de uitsmijter naar t groepje toe om te vragen of ze aan t blowen waren. hij liep iedereen voorbij tot hij bij piye was ( want neger!)
En terecht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef madeliefff het volgende:
toen iedereen buiten stond kwam de uitsmijter naar t groepje toe om te vragen of ze aan t blowen waren. hij liep iedereen voorbij tot hij bij piye was ( want neger!)
Ik zag wel twee zuur kijkende dames bij binnenkomst links. Ik hou op zich wel van zure wijven (met bijbehorende zure vagina's), maar ik besloot toch volledig voor Chai te gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Die vlechtjes van piyequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef madeliefff het volgende:
Sorry voor Kullies pokerfacequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zag wel twee zuur kijkende dames bij binnenkomst links. Ik hou op zich wel van zure wijven (met bijbehorende zure vagina's), maar ik besloot toch volledig voor Chai te gaan.
Wel sterke observatie.
Ohh ja ja, je probeert me uit de tent te lokken he. Nou daar trap ik niet in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als je er zogenaamd was, zag je ze dan op t station of in de bar?
Nou suppie, je had een aardig clubje bij elkaar weten te scharrelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:06 schreef -supergirl- het volgende:
Wel een beetje zwak dat iedereen weer zo vroeg weg ging. Maar jullie hebben niet veel gemist. We hebben half Utrecht afgelopen op zoek naar iets waar we naar binnen mochten. En toen kwamen we eindelijk 2 helden tegen die ons meenamen
mijn voeten zijn wel weer een beetje kapot![]()
@titta ik beloof het, volgende keer platte schoenen
Achteraf is het toch best goedgekomen ondanks dat ik het niet zó geweldig had geregeld toch?
Ik heb een vraag voor je en ik zou graag willen dat je er heel eerlijk antwoord op geeft, is dat goed?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:06 schreef -supergirl- het volgende:
Wel een beetje zwak dat iedereen weer zo vroeg weg ging. Maar jullie hebben niet veel gemist. We hebben half Utrecht afgelopen op zoek naar iets waar we naar binnen mochten. En toen kwamen we eindelijk 2 helden tegen die ons meenamen
Achteraf is het toch best goedgekomen ondanks dat ik het niet zó geweldig had geregeld toch?
Jij bent echt lomp dat je zomaar weggaat zonder wat te zeggen. Ik dacht wel dat je ergens in een gracht zou liggen eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb een vraag voor je en ik zou graag willen dat je er heel eerlijk antwoord op geeft, is dat goed?
Heeft die vuige knul uit Tivoli nog gebeld?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:06 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zei tegen hugh en piye, ik ga even pinnen, helaas is het toen misgegaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent echt lomp dat je zomaar weggaat zonder wat te zeggen. Ik dacht wel dat je ergens in een gracht zou liggen eigenlijk.
Volgende keer zal ik jouw tijdig een PM sturenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Heeft die vuige knul uit Tivoli nog gebeld?
Iemand heeft je info doorgegeven of je hebt echt zitten gluren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou suppie, je had een aardig clubje bij elkaar weten te scharrelen
Wie zou ZarB in godsnaam info doorgeven? Volgens mij was ZarB dat kleine chineesje met die bril die steeds langsliepquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Iemand heeft je info doorgegeven of je hebt echt zitten gluren.
Ik gok op 1 want dat laatste zou wel echt te sneu zijn om daar je avond aan te besteden en dan niet eens even hoi durft te zeggen
Ik voelde me te oudquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Iemand heeft je info doorgegeven of je hebt echt zitten gluren.
Ik gok op 1 want dat laatste zou wel echt te sneu zijn om daar je avond aan te besteden en dan niet eens even hoi durft te zeggen
Onderschat mijn netwerk niet Haantje! (En mijn eigen capaciteiten)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wie zou ZarB in godsnaam info doorgeven? Volgens mij was ZarB dat kleine chineesje met die bril die steeds langsliep
Er waren er 2 van 28. Jij bent volgens mij niet ouder. Kutsmoes dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik voelde me te oud![]()
Ik dacht: jullie willen vast niet met twee oude dames praten. Sorry, volgende keer komen we erbij
Wie nog meer? Zag er maar eentje die iets ouder was. Maar oke oke, wij zijn contactgestoord dus we observeren liever van een afstandjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er waren er 2 van 28. Jij bent volgens mij niet ouder. Kutsmoes dus
Nee joh, is juist leuk. Volgende keer mag je ook mee oke?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
Meeten ok, ieder zijn ding...
En dan als fokker een meet 'bespieden'dan ben je wel echt kankertriest.
Ik voel me ook te oud voor een meet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik voelde me te oud![]()
Ik dacht: jullie willen vast niet met twee oude dames praten. Sorry, volgende keer komen we erbij
Volgende keer mag je erbij oke? Dan hebben wij een klb meet voor bejaarden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik voel me ook te oud voor een meet.
KLB bejaardenmeetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgende keer mag je erbij oke? Dan hebben wij een klb meet voor bejaarden.
Goed plan, beter op een Donderdagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef -supergirl- het volgende:
Meet 3 zal begin oktober plaatsvinden.
In EINDJE
(Nooit meer Utrecht)
Oke nice, zet mij en kullie alvast op aanwezig!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef -supergirl- het volgende:
Meet 3 zal begin oktober plaatsvinden.
In EINDJE
(Nooit meer Utrecht)
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee joh, is juist leuk. Volgende keer mag je ook mee oke?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oke nice, zet mij en kullie alvast op aanwezig!!
dan kom ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |