Misschien aanwezigquote:-superGirl-
Wickedmen
Haan33
Matip
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
ikbennieuwopfok
madeliefff
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
Omdat vakantiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:52 schreef Aberkullie het volgende:
PCD waarom was jij er niet?
Edit: en Mortaxx
Ik had eigenlijk iets anders, wat niet doorging. Maar had geen zin last minute naar Utrecht af te reizenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:52 schreef Aberkullie het volgende:
PCD waarom was jij er niet?
Edit: en Mortaxx
Oh wij gingen ook pas om 19.30. Was maar 20 minuten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk iets anders, wat niet doorging. Maar had geen zin last minute naar Utrecht af te reizen
Laat die act nu maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh wij gingen ook pas om 19.30. Was maar 20 minuten.
Oke maar dan ook geen pics van haan op centraal met een fles wodka.quote:
Alsof ik haan nog nooit met drank in z'n handen heb gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oke maar dan ook geen pics van haan op centraal met een fles wodka.
GC / Meet in Assen :D :') #2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:59 schreef Rodawa het volgende:
Er is niemand op komen dagen... ik zit alweer in de trein naar huis.
heheh dat topicquote:
Wat een kut reactiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Samenvatting? Er is weer eens niemand op komen dagen danwel "Owh, wat een geile orgie was het toch"?
whiskas kan het allemaal niet meer zo goed volgen op haar leeftijdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat een kut reactie, is toch al vermeld dat het gezellig was.
Ik zou me nu wel zorgen gaan maken.quote:
Denk eerder dat er zand in de vagijn zit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
whiskas kan het allemaal niet meer zo goed volgen op haar leeftijd
Je denkt dat ik ALLE delen gelezen heb? Ik vraag om een samenvatting en anticipeer daarop gezien eerdere leeservaringenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat een kut reactie, is toch al vermeld dat het gezellig was.
wat een retard ben je ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt dat ik ALLE delen gelezen heb? Ik vraag om een samenvatting en anticipeer daarop gezien eerdere leeservaringen
Whisk is niet geïnteresseerd genoeg om fucking 9 delen te gaan lezen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
whiskas kan het allemaal niet meer zo goed volgen op haar leeftijd
dat is ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whisk is niet geïnteresseerd genoeg om fucking 9 delen te gaan lezen..
LOLquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Denk eerder dat er zand in de vagijn zit.
Daar twijfel ik niet over, maar het gaat allemaal zo hangen he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
Wacht maar knullie tot je zelf 38 bent.. Je zult merken dat alles het dan gewoon nog doet
quote:
Dank je. Ik heb kennelijk ook wel eens gelukquote:
Uit jouw mond is dat een complimentquote:
Nee, je mag het niet komen checkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet over, maar het gaat allemaal zo hangen he?
We halen de milfhunter van FOK! erbij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je mag het niet komen checken
Nee, maar:quote:
Hij leeft iig nog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:30 schreef haan33 het volgende:
door de popo thuis ebrsdhtt
was in de grscht geflikkkrtf
Shit wat jammerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je mag het niet komen checken
Ook weer opgelostquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, maar:
[..]
Hij leeft iig nog.
Geheel onverwachte reactiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Shit wat jammer, dat was ook echt mijn intentie met die post, ja je hebt helemaal gelijk ik wou je bewonderen maar je had me door. Goh wat heb jij een mensenkennis zeg.
Gestikt in zijn eigen braaksel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, maar:
[..]
Hij leeft iig nog.
Misschien zitten ze in de club wel giechelend op hun telefoon te kijken hoe wij ons ongerust makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, maar:
[..]
Hij leeft iig nog.
Met ZarB en Aberkulliequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien zitten ze in de club wel giechelend op hun telefoon te kijken hoe wij ons ongerust maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |