Ik denk het niet, want hij was al sinds 22:00 weg. Ik ben om 00:00 zelf weggegaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien zitten ze in de club wel giechelend op hun telefoon te kijken hoe wij ons ongerust maken
Lief hoor, dat je ongerust bent..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien zitten ze in de club wel giechelend op hun telefoon te kijken hoe wij ons ongerust maken
Kan me niet voorstellen dat politie hem thuisbrengtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want hij was al sinds 22:00 weg. Ik ben om 00:00 zelf weggegaan.
Ik observeer jullie vanaf een afstandje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:47 schreef Rodawa het volgende:
Sowieso zit ik nu met VMS, JMF, Rozzje, ZarB en Aberkullie in LUX te FOK!ken. Deze groep komt HARD.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat politie hem thuisbrengtmaar morgen komt er ongetwijfeld een topic
Wie waren er uiteindelijk
Ik neem aan dat die niet naar Rotterdam rijden om een dronken haan thuis te brengen. In een cel en ouders bellen mag ik hopenquote:
-superGirl-quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat politie hem thuisbrengtmaar morgen komt er ongetwijfeld een topic
Wie waren er uiteindelijk?
Had op zich wel gekund in die 2.5 uur, hij was echt goed dronken. Erger dan de vorige keer iig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die niet naar Rotterdam rijden om een dronken haan thuis te brengen. In een cel en ouders bellen mag ik hopen
Ken hem niet en wist dus niet waar hij woonde. Maar met deze toevoeging ben ik geneigd je gelijk te geven..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die niet naar Rotterdam rijden om een dronken haan thuis te brengen. In een cel en ouders bellen mag ik hopen
Onze insider, Braddie, observeert jou ook. Ik denk dat we hier te maken hebben met driehoeksobservatievorming.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik observeer jullie vanaf een afstandje.
Toch nog wel grote opkomstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
-superGirl-
Wickedmen
Haan33
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
madeliefff
Micson
tetouaribo
MAHL
Na dat topic (topics) gewoon lekker komen opdagen voor een meetquote:
Dat heb ik gemist, samenvatting?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na dat topic (topics) gewoon lekker komen opdagen voor een meet
Dat nou ook weer niet.quote:
Klote.... FOK!ster of random gurll? Kom naar LUX Dima, hier zijn ook dames.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben een meisje misgelopen...
...wordt vervolgd in een nader topic.
randomquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klote.... FOK!ster of random gurll? Kom naar LUX Dima, hier zijn ook dames.
Gast hou hier maar mee opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:59 schreef Rodawa het volgende:
ZarB deed net een triotongzoen met Aberkullie en JMF.... VMS had instaboner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |