Op die manier denken is juist exact hoe het fout is gegaan in Irak. Die focus op oliepijplijnen en geopolitieke belangen van het westen. Feit is dat je een verdeeld en getraumatiseerd land hebt waar iedereen tegen iedereen vecht en daar heb je geen oplossing voor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:17 schreef superworm het volgende:
[..]
In Irak had men totaal geen plan voor ná de invasie. In Syrië is al heel duidelijk wat er moet gebeuren - de aardgasvelden en pijpleidingen veiligstellen en zorgen dat Rusland en Iran (en met Iran, China) geen voet aan de grond krijgen daar. Het zou een Russisch eilandje zijn in een door de VS gedomineerde regio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://stevenbrownsblog.w(...)ffia-wapenindustrie/WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Zeggen dat je gaat ingrijpen en het vervolgens dan niet doen, dat is zulke afgang dat hij nu wel moet doorgaan ermeequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu, ik hoorde vanmorgen nog van Obama dat het dat wel was.
Ironie is niet altijd aan mij besteedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hey ik ben dan ook geen voorstander he slimmerik
meer kun je er iig niet van verwachten
zeg ik al de hele tijd
daarom ben ik tegen
snap je
ze vervangen 1 schip met 1 ander schip?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:20 schreef Straatklinker het volgende:
Het wordt wel gezellig daar aangezien naast frankrijk nu ook rusland zijn vloot gaat uitbreiden in de middelandse zee.
http://www.lemonde.fr/pro(...)ee_3467908_3218.html
Dat merken we helaas nog dagelijks aan de bomaanslagen in Bagdad e.o., en ook Afghanistan is verder dan ooit van stabiliteit, vrede en democratie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Op die manier denken is juist exact hoe het fout is gegaan in Irak. Die focus op oliepijplijnen en geopolitieke belangen van het westen. Feit is dat je een verdeeld en getraumatiseerd land hebt waar iedereen tegen iedereen vecht en daar heb je geen oplossing voor.
Dude, geloof wat je wilt geloven, maar Syrië gebruikt Russische S-300 luchtafweer. Er bestaan op de wereld ongeveer geen betere dan die. Om dit uit te schakelen bestaat het zogenaamde Wild Weasel. Veel gebruikt in Vietnam en wordt nu nog steeds (ook door Israel) toegepast. Wat dat is, zoek je zelf maar uit.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef -jos- het volgende: Irakese slachtoffers van chemische wapens van de VS:
Dat lijkt me eerder het gevolg van radioactiviteit dan van strijdgassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://stevenbrownsblog.w(...)ffia-wapenindustrie/
Leuk hoor, maar dan snap je niet hoe het gebruikt wordt. Die systemen veranderen de zaak van Syrië niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dude, geloof wat je wilt geloven, maar Syrië gebruikt Russische S-300 luchtafweer. Er bestaan op de wereld ongeveer geen betere dan die. Om dit uit te schakelen bestaat het zogenaamde Wild Weasel. Veel gebruikt in Vietnam en nu nog door Israel. Wat dat is, zoek je zelf maar uit.
toch kan Israel vrij rondvliegen daar ... ik ben er gewoon niet van onder de indrukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dude, geloof wat je wilt geloven, maar Syrië gebruikt Russische S-300 luchtafweer. Er bestaan op de wereld ongeveer geen betere dan die. Om dit uit te schakelen bestaat het zogenaamde Wild Weasel. Veel gebruikt in Vietnam en nu nog door Israel. Wat dat is, zoek je zelf maar uit.
Ze hebben al een oplossing zie ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
met een F4 Phantom
die hoorde je vanaf de andere kant van het Suez kanaal nog aankomen
straffen zelfsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:25 schreef Killaht het volgende:
Toch wordt er nadrukkelijk gezegd dat de VS en UK niet Assad uit de weg willen ruimen, maar puur willen waarschuwen met een actie.
Die vliegt laag zodat de rader het niet ziet (pas als de bommen ontploffen) tot ver achter de linies toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dude, geloof wat je wilt geloven, maar Syrië gebruikt Russische S-300 luchtafweer. Er bestaan op de wereld ongeveer geen betere dan die. Om dit uit te schakelen bestaat het zogenaamde Wild Weasel. Veel gebruikt in Vietnam en wordt nu nog steeds (ook door Israel) toegepast. Wat dat is, zoek je zelf maar uit.
http://web.archive.org/we(...)6c-b117-ae6d649146cdquote:Why Syria's Air Defenses Failed to Detect Israelis
Wat snap ik er niet aan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar dan snap je niet hoe het gebruikt wordt. Die systemen veranderen de zaak van Syrië niet.
ja die paar handenvol suicide fighter/bombers hebben Obama doen terugkrabbelen denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze hebben al een oplossing zie ik![]()
Syrian army may use kamikaze pilots against west, Assad officer claims
At least 8,000 suicide 'martyrs' ready to foil US warplanes hand-in-hand with Hezbollah and Iran, says regime loyalist
http://www.theguardian.co(...)e-against-west-assad
Ok, wat jij wiltquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch kan Israel vrij rondvliegen daar ... ik ben er gewoon niet van onder de indruk
zeker niet als het Russische om export materiaal gaat, dat wil nog wel eens minder goed blijken dan geadverteerd
Dan hebben de Amerikanen en de Britten dat ongetwijfeld ook wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:27 schreef -jos- het volgende:
Israel heeft inderdaad technieken om de Syrische luchtafweersystemen te omzeilen:
[..]
http://web.archive.org/we(...)6c-b117-ae6d649146cd
mooie wereldquote:
de Amerikanen en britten schieten die dingen gewoon stuk op dag 1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dan hebben de Amerikanen en de Britten dat ongetwijfeld ook wel.
Troep kan natuurlijk ook gewoon uitstaan/ niet gebruikt worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch kan Israel vrij rondvliegen daar ... ik ben er gewoon niet van onder de indruk
zeker niet als het Russische om export materiaal gaat, dat wil nog wel eens minder goed blijken dan geadverteerd
Rusland stuurt 2 schepen vanuit de zwarte zee om hun vloot te versterken zover ik kan opmaken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze vervangen 1 schip met 1 ander schip?
krachtiger schip dat wel maar toch, klinkt als een routine verplaatsing
100 vliegtuigen die 4 Amerikaanse boten laten zinken, zou dat kunnen (als kamikaze)?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die paar handenvol suicide fighter/bombers hebben Obama doen terugkrabbelen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |