SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SChttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
omdat ik niet de kans kreeg te openen......quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef Melleyn het volgende:
Er is geen volgend topic in deze reeks.
WAT IS DAT VOOR ONGEIN
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef Maraca het volgende:
Verdorie.. is er gewoon een hunt gaande! Is het wat?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef Maraca het volgende:
Verdorie.. is er gewoon een hunt gaande! Is het wat?
Ze bestaan ook van wit porcelein voor koffiequote:
kun je mooi laten vallen. zijn toch al gedeuktquote:
Daaromquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je mooi laten vallen. zijn toch al gedeukt
Ik weet niet waarom maar dat spreekt me dan weer niet aanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze bestaan ook van wit porcelein voor koffie
Ik wou het ook zeggen, maar toen was het topic inene volquote:
Ik weet alleen de grotlamp in de slaapzak nog, maar dat is alweer 3 hunts geledenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
Vorige hunt was er iets met deze glazen in combinatie met dat werkbankje, maar ik ben de grap kwijt![]()
Je kunt altijd blijven hopenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het niks, gekkie.
Dat ja.quote:
Oh, ik dacht als totaalset in je kastquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar dat spreekt me dan weer niet aan
Ohja dat was ook zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik weet alleen de grotlamp in de slaapzak nog, maar dat is alweer 3 hunts geleden
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ja.
Denken de mensen die dit kopen dat ze de grap van de avond maken op een verjaardag ofzo. "oooh zooo grappig, Annie had glazen en die waren GEDEUKT"
Hihaho.
Hihi.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wou het ook zeggen, maar toen was het topic inene vol
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ja.
Denken de mensen die dit kopen dat ze de grap van de avond maken op een verjaardag ofzo. "oooh zooo grappig, Annie had glazen en die waren GEDEUKT"
Hihaho.
Oh van die mensen die dan de hele avond grappen: hey...kreuk mijn glazen niet zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ja.
Hihaho.
Ohja die wijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hihi.
Nouja, was iets van Mannesman bijzettafeltje, waar je dan die glazen op kon zetten toch? En daar dan de wijn uit drinken?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh van die mensen die dan de hele avond grappen: hey...kreuk mijn glazen niet zo![]()
![]()
![]()
hoeveel SDtjes heb jij gekoopt dan?quote:
Wacht, bestaat het nou wel of niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht als totaalset in je kast
komt die weer hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80094014/
In die kettingstandaard voor de verbaasde visitequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hihi.
Nouja, was iets van Mannesman bijzettafeltje, waar je dan die glazen op kon zetten toch? En daar dan de wijn uit drinken?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wacht, bestaat het nou wel of niet?
Ik houd denk ik niet van porselein.
Ja, er bestaat ook een witte niet doorzichtige versie van deze glazenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[..]
Oh van die mensen die dan de hele avond grappen: hey...kreuk mijn glazen niet zo![]()
![]()
![]()
The Horror.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja het bestaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En dan van die mensen die heul origineel teruggrappen met 'Ja sorry, ik ken m'n eigen kracht niet!"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
In die kettingstandaard voor de verbaasde visite
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan van die mensen die heul origineel teruggrappen met 'Ja sorry, ik ken m'n eigen kracht niet!"![]()
![]()
huh huh huhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan van die mensen die heul origineel teruggrappen met 'Ja sorry, ik ken m'n eigen kracht niet!"![]()
![]()
Koop gewoon van die plastic wegwerp dingejtes.. kun je ze zelf kreukenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef Melleyn het volgende:
Even een paar glazen kopen, binnenkort een feestje
haten op Rinusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik denk serieus dat deze gewoon gemaakt worden in een sociale werkplaats door Rapper Sjors en Zanger Rinus en dat ze gewoon mislukt zijn.
Ohjaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
In die kettingstandaard voor de verbaasde visite
je hebt niks gemistquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oeps, ik heb het deze keer gemist
Ik voel een jiskefet of Koefnoen filmpje aankomen rond dit thema.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Recertified glasquote:
Maar dan ben ik niet het gesprek van de dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop gewoon van die plastic wegwerp dingejtes.. kun je ze zelf kreuken
Daar blies je de visite mee omver van verbazing.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja
Was er ook niet iets met een sneeuwblazer ofzo?
Het is dat we het niet ivia Whatsapp kunnen insturen voor een box....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik voel een jiskefet of Koefnoen filmpje aankomen rond dit thema.
dat welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De knikkerbaan enzo zijn echt van die musthaves natuurlijk
Ik haat niet op Rinus, Don Diablo heeft zelfs met hem mogen samenwerkenquote:
Vergeet de blauwe ballen niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De knikkerbaan enzo zijn echt van die musthaves natuurlijk
Daarvoor heb je die maan, regenboog en sterrenhemel toch al?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet het gesprek van de dag
Ik vind dat als je dat doet, je automatisch een box zou moeten krijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is dat we het niet ivia Whatsapp kunnen insturen voor een box....
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Paul het volgende:
Let op, dit is de Ibood hunt SC, geen postopkrikreeks.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Daar blies je de visite mee omver van verbazing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
waarom doe je dan een postopkrikpost?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het bestaat
http://www.meindersmadire(...)l-oslash73xh7cm-12cl
Wie wil zijn postcount nou opkrikken? Ik probeer juist uit die top500 te blijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk straks na het voetbal wel weer verder in dit topic
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Er gaat hier een lichtje brandenOhw yeah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\
OMG< nu weer die wijn.![]()
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Ik was zondag nog 3equote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie wil zijn postcount nou opkrikken? Ik probeer juist uit die top500 te blijven.
Ja, alsof je hele leven daaruit bestaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie wil zijn postcount nou opkrikken? Ik probeer juist uit die top500 te blijven.
Precies.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
Uiteraard voor in de glazen van net
Hij moet het verlagen, ik wil daar helemaal niet inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, alsof je hele leven daaruit bestaat.
50 euro naar danny storten en hij verhoogt hem met 100.000 voor je
Mijn nep caprisun is opquote:
Ik 5e ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta nu 500e in de top 500 lijst der levenlozen
Ik geef Karina de schuld.
Ja die inderdaad ja,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ekkes nieuwe scoren bij de Action
oh daar sta ik op 330quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het hierover he
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Zonde.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
Morgenavond bedrijfsfeestje, nu waren 2 collega's van me (2 jonge meiden) aan het twijfelen of ze een jurk aan zouden trekken ja of nee, en toen vroegen ze of ik ook een jurk aan zou doen omdat ze dan niet zo alleen zouden zijn (iedereen doet gewoon een broek/rok + topje aan) en toen zei ik nee en nu gaan zij ook nie tmeer in jurk. Zal ik gewoon om ze te fokken in een jurk op komen dagen morgen?
Ik zeg Doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
Morgenavond bedrijfsfeestje, nu waren 2 collega's van me (2 jonge meiden) aan het twijfelen of ze een jurk aan zouden trekken ja of nee, en toen vroegen ze of ik ook een jurk aan zou doen omdat ze dan niet zo alleen zouden zijn (iedereen doet gewoon een broek/rok + topje aan) en toen zei ik nee en nu gaan zij ook nie tmeer in jurk. Zal ik gewoon om ze te fokken in een jurk op komen dagen morgen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
Ik zou ook even een memo rondsturen naar alle andere vrouwelijke collega's dat ze in jurk moeten komenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zou ook even een memo rondsturen naar alle andere vrouwelijke collega's dat ze in jurk moeten komen
Goed ideequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zou ook even een memo rondsturen naar alle andere vrouwelijke collega's dat ze in jurk moeten komen
Wat zijn dit voor tienerissues?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
Hebben ze nog wijn nodig?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
En dan ook een kleur afspreken, zodat het nog meer opvaltquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die meiden zijn 16 ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor tienerissues?
Maar eigenlijk moet iedereen in een jurk behalve die twee
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan ook een kleur afspreken, zodat het nog meer opvalt
Neon geelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan ook een kleur afspreken, zodat het nog meer opvalt
Was dat vorige keer niet Jimbo? Dat ie ging klagen bij Ibood omdat ook 13-jarigen die wijn gewoon konden bestellen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, die mogen wel deze wijn hebben
ja, dit is fok. Wat wil je anders?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie weer.
Weet je hoe gemeen dit is tegen 2 16-jarige onzekere pubermeisjes? :")quote:
I'm kind of impressedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dat vorige keer niet Jimbo? Dat ie ging klagen bij Ibood omdat ook 13-jarigen die wijn gewoon konden bestellen?
3quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel boxen zijn er al geweest?
Is mij een keer overkomen...ik had het mailtje met de melding dat iedereen in het geel moest komen gemist...quote:
Hij had het getest door een account aan te maken met een geboortedatum uit 2000 ofzo en ging toen kijken of hij die wijn kon bestellen. en dat kon dus toen had hij een bericht gestuurd. Echt dagen later bericht van Ibood met hun excuses enzoquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is mij een keer overkomen...ik had het mailtje met de melding dat iedereen in het geel moest komen gemist...
Ik krijg als student wel eens mailtjes van, ga hier of daar naar toe, maar dan wel verkleed als een banaan ofzoiets vaags. Hebben ze ooit overwogen dat ik helemaal niet als een banaan verkleed wil?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is mij een keer overkomen...ik had het mailtje met de melding dat iedereen in het geel moest komen gemist...
Geniaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had het getest door een account aan te maken met een geboortedatum uit 2000 ofzo en ging toen kijken of hij die wijn kon bestellen. en dat kon dus toen had hij een bericht gestuurd. Echt dagen later bericht van Ibood met hun excuses enzo
Dat lijkt me best vervelend als je daar dan komtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lukt nu tochquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Marco001 het volgende:
Fijn, fokken op de tablet wil weer eens niet... wit beeld...
Nja het was even awkward, maar ach kon er ook niets meer aan doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me best vervelend als je daar dan komt![]()
Ik heb het ook een heer gehad met een groep. We zouden uit eten gaan om onze begeleider te bedanken voor zijn inzet. En toen hadden we als grapje gezegd dat iedereen in het roze moest komen. En toen kwam verrassend genoeg iedereen in het roze, behalve de begeleider
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
Ik zit weer helemaal niet op die hunt te letten
Ik vergeet het ook steedsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
Ik zit weer helemaal niet op die hunt te letten
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Even lachen, moet je hier kijken
GC / FRAUDE????
dat is sws wel te vertrouwenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
GC / FRAUDE????
Dat MOET haast wel anders ben je wel heel erg domquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]Zijn er nog steeds mensen die hier serieus intrappen?
Moet haast wel een trollz ijn toch?
Gezien de reclame spotjes zijn er nog genoeg domme mensen in dit landquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]Zijn er nog steeds mensen die hier serieus intrappen?
Moet haast wel een trollz ijn toch?
was puur op de gok waar ik moest tikken..nu een reboot gedaan en hij doet het weer.quote:
gezien het feit dat zoveel mensen denken een box te kunnen bemachtigen ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gezien de reclame spotjes zijn er nog genoeg domme mensen in dit land
Slechte trollquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
GC / FRAUDE????
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gezien de reclame spotjes zijn er nog genoeg domme mensen in dit land
Dat ik een paar jaar terug mijn opa en oma waarschuwde voor zulke fraude (ze hebben ook een computer) en voor telefoontjes van windows medewerkers enzo keken ze me al zo aan van 'denk je dat we dom zijn ofzo?'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat MOET haast wel anders ben je wel heel erg dom
Probleem alleen is dat ik nu 4x een box heb bemachtigd, dus ik wil meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
gezien het feit dat zoveel mensen denken een box te kunnen bemachtigen ook
Wat op zich het topic wel gezellig maakt.quote:
tis mij nog nooitgelukt helaas...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probleem alleen is dat ik nu 4x een box heb bemachtigd, dus ik wil meer
Ja ik ook. Hoop ik ook altijd bij jackassquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop altijd stiekem dat het echt is (de troll niet wat hij post natuurlijk).
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tis mij nog nooitgelukt helaas...
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:40 schreef Xeor het volgende:
Tekenterror http://flockdraw.com/14e2bg
Nja ik heb ook rustig kunnen kijken wat dat ding is wat ze nu proberen te verkopen en welke kant boven hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
De topics zijn nu iig wel bij te houden
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:40 schreef Xeor het volgende:
Tekenterror http://flockdraw.com/14e2bg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Het heeft zo z'n voordelen zo af en toequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja ik heb ook rustig kunnen kijken wat dat ding is wat ze nu proberen te verkopen en welke kant boven hoort
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
![]()
2 woorden, 9 lettersIk moet morgen echt boodschappen halen, ik heb niet eens meer beleg in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit zou wel eens nep kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
GC / FRAUDE????
das meer woorden en meer letters.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet morgen echt boodschappen halen, ik heb niet eens meer beleg in huis
Ja he? Dacht ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zou wel eens nep kunnen zijn.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet morgen echt boodschappen halen, ik heb niet eens meer beleg in huis
Details..quote:
euh ja, met John de Mol.quote:
zeikertquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
Even ter info:
Ik ben even naar de wc...
ja box box box boxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
Even ter info:
Ter info, jij moet gifjes van J Alba posten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ter info, ik moet voetbal kijken
Groot of kleinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
Even ter info:
In dit topic?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter info, jij moet gifjes van J Alba posten.
Dan zal ik mij begunstigen ten dienste van #TEAMJOHANNES
Karina vindt dat vast wel goedquote:
De wc is niet bijzonder groot, maar ook niet bijzonder klein eigenlijkquote:
Ojaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet doen, hier zitten veel mensen mobiel, dan is het topic niet meer te lezen voor hen.
Niet dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina vindt dat vast wel goed
Ik heb het al gedaan in het topic waar het thuis hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina vindt dat vast wel goed
Je hebt serieus niets gemistquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
De wc is niet bijzonder groot, maar ook niet bijzonder klein eigenlijk
Go Karinaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet doen, hier zitten veel mensen mobiel, dan is het topic niet meer te lezen voor hen.
Nee dat vermoedde ik al jaquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Ceviche het volgende:
Bier, hunt, FOK!, televisie... Life is good
uitverkochtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja box box box boxwaarschijnlijk nog steeds dit lampding
Nee weer batterijtjes, dat duurt wel even, ga ik effe voetballen kijken. Voordat ik weer een doelpunt misquote:
Ohjaquote:
wel goedkoopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb eigenlijk wel batterijen nodig, maar dit zijn er iets te veel.
Of je tong er op. Ook leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef Nizno het volgende:
wie moest nou de laptop opladen???
Zie hier. Nieuwe batterijen!! Gewoon er in drukken.
Ja ik ook.. ik haal wel een pakje bij de action of de ikea.. daar doe ik ook al jaren mee.. dit zou een levensvoorraad zijn johquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
De tv staat al een uur aan heb niets onthoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die wiet is niet goed voor je reactievermogen.
Batterijonnn!
AA is nog wel hendig maar AAA gebruik je echt nooit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook.. ik haal wel een pakje bij de action of de ikea.. daar doe ik ook al jaren mee.. dit zou een levensvoorraad zijn joh
Alleen AA gewenst, maarja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef Nizno het volgende:
wie moest nou de laptop opladen???
Zie hier. Nieuwe batterijen!! Gewoon er in drukken.
Ik wel hoor...ik heb afstandsbedieningen waar die in moetenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
AA is nog wel hendig maar AAA gebruik je echt nooit.
had dan niet die touwtje aangelegd..... duhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was ik
Maar ik heb nu dat moeilijke touwtje al aangelegd enzo.. als ik nu batterijen koop was dat hillegaar voor niks!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
had dan niet die touwtje aangelegd..... duh
Jamaar hij was leeg!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
had dan niet die touwtje aangelegd..... duh
Gaan heel erg langzaam op dus haast nooit nodig,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel hoor...ik heb afstandsbedieningen waar die in moeten
ik in sommige muizen en mijn zaklampen. (Ja,ik heb meerdere...)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
AA is nog wel hendig maar AAA gebruik je echt nooit.
You must be new herequote:
En hoe vaak per jaar vervang je diequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel hoor...ik heb afstandsbedieningen waar die in moeten
Meer 1x per 3 jaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En hoe vaak per jaar vervang je die
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil alleen een ander soort batterij.
6 keer per jaar, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
zo jammer he...... eigenwijs ding!quote:
1x per 2 jaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Schandaligquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo jammer he...... eigenwijs ding!
Ja als je er 100 in je kast hebt liggen moet je welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
6 keer per jaar, gewoon omdat het kan
ja! Ik zou er bijna een plaatje om gaan plaatsen.quote:
Dat bedoel ik, anders is het zonde van al die batterijen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als je er 100 in je kast hebt liggen moet je wel
haha jokes on you tis een foto van mijn tweelingzusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
* ejfaar pakt ook de foto van Ceviche erbij
ook primaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
haha jokes on you tis een foto van mijn tweelingzus
Maar dat trekt ie ook niet zo goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja! Ik zou er bijna een plaatje om gaan plaatsen.
Wil wel DM met fotoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
haha jokes on you tis een foto van mijn tweelingzus
De hele dag tot 4quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Was je weg?
Was je hier überhaupt ooit?
Omfg zoveel waarheidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Was je weg?
Was je hier überhaupt ooit?
Philip Speelt Voorlopig (geen CL)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verzin hier 3 woorden op P S V
Speedoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |