En dan van die mensen die heul origineel teruggrappen met 'Ja sorry, ik ken m'n eigen kracht niet!"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh van die mensen die dan de hele avond grappen: hey...kreuk mijn glazen niet zo![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
In die kettingstandaard voor de verbaasde visite
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan van die mensen die heul origineel teruggrappen met 'Ja sorry, ik ken m'n eigen kracht niet!"![]()
![]()
huh huh huhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan van die mensen die heul origineel teruggrappen met 'Ja sorry, ik ken m'n eigen kracht niet!"![]()
![]()
Koop gewoon van die plastic wegwerp dingejtes.. kun je ze zelf kreukenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef Melleyn het volgende:
Even een paar glazen kopen, binnenkort een feestje
haten op Rinusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik denk serieus dat deze gewoon gemaakt worden in een sociale werkplaats door Rapper Sjors en Zanger Rinus en dat ze gewoon mislukt zijn.
Ohjaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
In die kettingstandaard voor de verbaasde visite
je hebt niks gemistquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oeps, ik heb het deze keer gemist
Ik voel een jiskefet of Koefnoen filmpje aankomen rond dit thema.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Recertified glasquote:
Maar dan ben ik niet het gesprek van de dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop gewoon van die plastic wegwerp dingejtes.. kun je ze zelf kreuken
Daar blies je de visite mee omver van verbazing.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja
Was er ook niet iets met een sneeuwblazer ofzo?
Het is dat we het niet ivia Whatsapp kunnen insturen voor een box....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik voel een jiskefet of Koefnoen filmpje aankomen rond dit thema.
dat welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De knikkerbaan enzo zijn echt van die musthaves natuurlijk
Ik haat niet op Rinus, Don Diablo heeft zelfs met hem mogen samenwerkenquote:
Vergeet de blauwe ballen niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De knikkerbaan enzo zijn echt van die musthaves natuurlijk
Daarvoor heb je die maan, regenboog en sterrenhemel toch al?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet het gesprek van de dag
Ik vind dat als je dat doet, je automatisch een box zou moeten krijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is dat we het niet ivia Whatsapp kunnen insturen voor een box....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |