quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet morgen echt boodschappen halen, ik heb niet eens meer beleg in huis
Details..quote:
euh ja, met John de Mol.quote:
zeikertquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
Even ter info:
Ik ben even naar de wc...
ja box box box boxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
Even ter info:
Ter info, jij moet gifjes van J Alba posten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ter info, ik moet voetbal kijken
Groot of kleinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
Even ter info:
In dit topic?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter info, jij moet gifjes van J Alba posten.
Dan zal ik mij begunstigen ten dienste van #TEAMJOHANNES
Karina vindt dat vast wel goedquote:
De wc is niet bijzonder groot, maar ook niet bijzonder klein eigenlijkquote:
Ojaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet doen, hier zitten veel mensen mobiel, dan is het topic niet meer te lezen voor hen.
Niet dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina vindt dat vast wel goed
Ik heb het al gedaan in het topic waar het thuis hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina vindt dat vast wel goed
Je hebt serieus niets gemistquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
De wc is niet bijzonder groot, maar ook niet bijzonder klein eigenlijk
Go Karinaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet doen, hier zitten veel mensen mobiel, dan is het topic niet meer te lezen voor hen.
Nee dat vermoedde ik al jaquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef Ceviche het volgende:
Bier, hunt, FOK!, televisie... Life is good
uitverkochtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja box box box boxwaarschijnlijk nog steeds dit lampding
Nee weer batterijtjes, dat duurt wel even, ga ik effe voetballen kijken. Voordat ik weer een doelpunt misquote:
Ohjaquote:
wel goedkoopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb eigenlijk wel batterijen nodig, maar dit zijn er iets te veel.
Of je tong er op. Ook leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef Nizno het volgende:
wie moest nou de laptop opladen???
Zie hier. Nieuwe batterijen!! Gewoon er in drukken.
Ja ik ook.. ik haal wel een pakje bij de action of de ikea.. daar doe ik ook al jaren mee.. dit zou een levensvoorraad zijn johquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
De tv staat al een uur aan heb niets onthoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die wiet is niet goed voor je reactievermogen.
Batterijonnn!
AA is nog wel hendig maar AAA gebruik je echt nooit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook.. ik haal wel een pakje bij de action of de ikea.. daar doe ik ook al jaren mee.. dit zou een levensvoorraad zijn joh
Alleen AA gewenst, maarja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |