Dat was ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef Nizno het volgende:
wie moest nou de laptop opladen???
Zie hier. Nieuwe batterijen!! Gewoon er in drukken.
Ik wel hoor...ik heb afstandsbedieningen waar die in moetenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
AA is nog wel hendig maar AAA gebruik je echt nooit.
had dan niet die touwtje aangelegd..... duhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was ik
Maar ik heb nu dat moeilijke touwtje al aangelegd enzo.. als ik nu batterijen koop was dat hillegaar voor niks!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
had dan niet die touwtje aangelegd..... duh
Jamaar hij was leeg!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
had dan niet die touwtje aangelegd..... duh
Gaan heel erg langzaam op dus haast nooit nodig,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel hoor...ik heb afstandsbedieningen waar die in moeten
ik in sommige muizen en mijn zaklampen. (Ja,ik heb meerdere...)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
AA is nog wel hendig maar AAA gebruik je echt nooit.
You must be new herequote:
En hoe vaak per jaar vervang je diequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel hoor...ik heb afstandsbedieningen waar die in moeten
Meer 1x per 3 jaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En hoe vaak per jaar vervang je die
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil alleen een ander soort batterij.
6 keer per jaar, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
zo jammer he...... eigenwijs ding!quote:
1x per 2 jaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Schandaligquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo jammer he...... eigenwijs ding!
Ja als je er 100 in je kast hebt liggen moet je welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
6 keer per jaar, gewoon omdat het kan
ja! Ik zou er bijna een plaatje om gaan plaatsen.quote:
Dat bedoel ik, anders is het zonde van al die batterijen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als je er 100 in je kast hebt liggen moet je wel
haha jokes on you tis een foto van mijn tweelingzusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
* ejfaar pakt ook de foto van Ceviche erbij
ook primaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
haha jokes on you tis een foto van mijn tweelingzus
Maar dat trekt ie ook niet zo goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja! Ik zou er bijna een plaatje om gaan plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wil wel DM met fotoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
haha jokes on you tis een foto van mijn tweelingzus
De hele dag tot 4quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Was je weg?
Was je hier überhaupt ooit?
Omfg zoveel waarheidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Was je weg?
Was je hier überhaupt ooit?
Philip Speelt Voorlopig (geen CL)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verzin hier 3 woorden op P S V
Speedoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |