Is mij een keer overkomen...ik had het mailtje met de melding dat iedereen in het geel moest komen gemist...quote:
Hij had het getest door een account aan te maken met een geboortedatum uit 2000 ofzo en ging toen kijken of hij die wijn kon bestellen. en dat kon dus toen had hij een bericht gestuurd. Echt dagen later bericht van Ibood met hun excuses enzoquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is mij een keer overkomen...ik had het mailtje met de melding dat iedereen in het geel moest komen gemist...
Ik krijg als student wel eens mailtjes van, ga hier of daar naar toe, maar dan wel verkleed als een banaan ofzoiets vaags. Hebben ze ooit overwogen dat ik helemaal niet als een banaan verkleed wil?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is mij een keer overkomen...ik had het mailtje met de melding dat iedereen in het geel moest komen gemist...
Geniaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had het getest door een account aan te maken met een geboortedatum uit 2000 ofzo en ging toen kijken of hij die wijn kon bestellen. en dat kon dus toen had hij een bericht gestuurd. Echt dagen later bericht van Ibood met hun excuses enzo
Dat lijkt me best vervelend als je daar dan komtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lukt nu tochquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Marco001 het volgende:
Fijn, fokken op de tablet wil weer eens niet... wit beeld...
Nja het was even awkward, maar ach kon er ook niets meer aan doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me best vervelend als je daar dan komt![]()
Ik heb het ook een heer gehad met een groep. We zouden uit eten gaan om onze begeleider te bedanken voor zijn inzet. En toen hadden we als grapje gezegd dat iedereen in het roze moest komen. En toen kwam verrassend genoeg iedereen in het roze, behalve de begeleider
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
Ik zit weer helemaal niet op die hunt te letten
Ik vergeet het ook steedsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
Ik zit weer helemaal niet op die hunt te letten
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Even lachen, moet je hier kijken
GC / FRAUDE????
dat is sws wel te vertrouwenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
GC / FRAUDE????
Dat MOET haast wel anders ben je wel heel erg domquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]Zijn er nog steeds mensen die hier serieus intrappen?
Moet haast wel een trollz ijn toch?
Gezien de reclame spotjes zijn er nog genoeg domme mensen in dit landquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]Zijn er nog steeds mensen die hier serieus intrappen?
Moet haast wel een trollz ijn toch?
was puur op de gok waar ik moest tikken..nu een reboot gedaan en hij doet het weer.quote:
gezien het feit dat zoveel mensen denken een box te kunnen bemachtigen ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gezien de reclame spotjes zijn er nog genoeg domme mensen in dit land
Slechte trollquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
GC / FRAUDE????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |