quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zou ook even een memo rondsturen naar alle andere vrouwelijke collega's dat ze in jurk moeten komen
Goed ideequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zou ook even een memo rondsturen naar alle andere vrouwelijke collega's dat ze in jurk moeten komen
Wat zijn dit voor tienerissues?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
Morgenavond bedrijfsfeestje, nu waren 2 collega's van me (2 jonge meiden) aan het twijfelen of ze een jurk aan zouden trekken ja of nee, en toen vroegen ze of ik ook een jurk aan zou doen omdat ze dan niet zo alleen zouden zijn (iedereen doet gewoon een broek/rok + topje aan) en toen zei ik nee en nu gaan zij ook nie tmeer in jurk. Zal ik gewoon om ze te fokken in een jurk op komen dagen morgen?
Hebben ze nog wijn nodig?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
Morgenavond bedrijfsfeestje, nu waren 2 collega's van me (2 jonge meiden) aan het twijfelen of ze een jurk aan zouden trekken ja of nee, en toen vroegen ze of ik ook een jurk aan zou doen omdat ze dan niet zo alleen zouden zijn (iedereen doet gewoon een broek/rok + topje aan) en toen zei ik nee en nu gaan zij ook nie tmeer in jurk. Zal ik gewoon om ze te fokken in een jurk op komen dagen morgen?
En dan ook een kleur afspreken, zodat het nog meer opvaltquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die meiden zijn 16 ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor tienerissues?
Maar eigenlijk moet iedereen in een jurk behalve die twee
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan ook een kleur afspreken, zodat het nog meer opvalt
Neon geelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan ook een kleur afspreken, zodat het nog meer opvalt
Was dat vorige keer niet Jimbo? Dat ie ging klagen bij Ibood omdat ook 13-jarigen die wijn gewoon konden bestellen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, die mogen wel deze wijn hebben
ja, dit is fok. Wat wil je anders?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie weer.
Weet je hoe gemeen dit is tegen 2 16-jarige onzekere pubermeisjes? :")quote:
I'm kind of impressedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dat vorige keer niet Jimbo? Dat ie ging klagen bij Ibood omdat ook 13-jarigen die wijn gewoon konden bestellen?
3quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel boxen zijn er al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |