Ongehoord goedkope Duitse wijn dat ze in pakken verkopen.quote:
Tijd geleden Voorschrift. En niet eens vanwege een banquote:
Nee, meer vanwege drukte.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tijd geleden Voorschrift. En niet eens vanwege een ban[ afbeelding ]
Hoopte eigenlijk voor je dat je een geile Guido aan de haak had geslagen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, meer vanwege drukte.
Promotie gehad weer, ik ben nu eigenlijk alleen 's weekends thuis.
Helaas kwalificeert m'n baas niet voor die functie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk voor je dat je een geile Guido aan de haak had geslagen.
En aan een flashlight heb jij ook al nietsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwalificeert m'n baas niet voor die functie.
Maar nee, heb zelfs al 3 weken geen seks gehad omdat ik er geen tijd voor heb, verschrikkelijk.
Die heb je ook in varianten met een anus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En aan een flashlight heb jij ook al niets[ afbeelding ]
VS weet raad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wist dit nog niet. Dat was dus mijn wijze les voor vandaag.
Jij niet he.quote:
Yes.quote:
Nee.quote:
Wel een kleine bips..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
Wie zijn er te gast?Een of ander playboymeisje, het kijken waard derhalve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Modjes incluis helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
ajaciedjes zijn weer hitsig in vbl
godverdomme, zou geven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Heeft zeker ook weer een puntige kin?
[ afbeelding ]
Nee, deze is wel leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Heeft zeker ook weer een puntige kin?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die andere was lellik.
In 1 hijs het glas of in dit geval pak achterover slaan.quote:
Owquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:17 schreef OProg het volgende:
[..]
In 1 hijs het glas of in dit geval pak achterover slaan.
ja die kan ik ook wel gebruiken. Ik ben weer helemaal hyper door die stomme hunt en ik moet bijtijds op morgen.quote:
Biertjes drinken.quote:
Ik kan nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, om 10 uur belt mijn advocaat, dan moet ik wel een beetje fris zijn
10 uur dat is toch wel te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, om 10 uur belt mijn advocaat, dan moet ik wel een beetje fris zijn
Eerst even koffie om wakker te worden en de mail nog een keer doorlezen. Nu gaat het onderhandelen beginnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
10 uur dat is toch wel te doen.
ff opletten, leeftijd telt mee bij elk gewerkt jaar. Ga minnimaal voor de 1.0 factor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst even koffie om wakker te worden en de mail nog een keer doorlezen. Nu gaat het onderhandelen beginnen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff opletten, leeftijd telt mee bij elk gewerkt jaar. Ga minnimaal voor de 1.0 factor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventjes zo, je weet maar nooit wie het leest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Drugshond het volgende:
En is er sprake van een drastische reorganisatie == loss 50 mensen. Dat moet anders aangemeld worden bij het UWV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Karina het volgende:
Eventjes zo, je weet maar nooit wie het leest.
Ook een manier om wakker te worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef Karina het volgende:
Het lijkt er wel op dat ze haast hebben als ik de laatste mail lees. Dus dat is misschien wel een voordeel.
Maak de vakantie niet te lang.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb elke dag weekend nuEigenlijk had ik nu ook vakantie, maar die is wat langer geworden dus dan gepland.
Lekker nummer wel![]()
Drie weken zou het zijn geweest vanaf afgelopen maandag, dus die houd ik gewoon aanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maak de vakantie niet te lang.
Vlieg er eens uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Drie weken zou het zijn geweest vanaf afgelopen maandag, dus die houd ik gewoon aan
In mijn uppie op vakantie is niks voor mij. Maar ik ben wel van plan in ieder geval IETS te gaan doen behalve binnenzitten, als alles geregeld is tenminste.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vlieg er eens uit.
An open mind for a different view.
Op naar Rotterdam dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik ben wel van plan in ieder geval IETS te gaan doen behalve binnenzitten, als alles geregeld is tenminste.
Geen gedoe over bestemmingen en zo. Krijg vrijwel altijd mails terug van hotels waar ik verblijf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn uppie op vakantie is niks voor mij.
Dat is voor mij wel een soort buitenland inderdaadquote:
Mjah ik ben een beetje een muts wat dat betreft in mijn eentje de stad door zwalken, meh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen gedoe over bestemmingen en zo. Krijg vrijwel altijd mails terug van hotels waar ik verblijf.
Think Different.
Tja. rare plek. Beetje tussen de bouwwerken rondlopen die ze in 40 plat hebben gelegd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Dat is voor mij wel een soort buitenland inderdaad
Je kan toch met mij gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn uppie op vakantie is niks voor mij. Maar ik ben wel van plan in ieder geval IETS te gaan doen behalve binnenzitten, als alles geregeld is tenminste.
Haha dus jij zou zomaar met een wildvreemde vrouw op vakantie gaan?quote:
Als je een man bent kan het toch nog steeds leuk zijn, beetje biertjes doen enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha dus jij zou zomaar met een wildvreemde vrouw op vakantie gaan?
Misschien ben ik wel geen vrouw...
Oh ja dat is waar en dan samen op de versiertoer in de kroegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je een man bent kan het toch nog steeds leuk zijn, beetje biertjes doen enzo.
Vakantie is altijd leuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha dus jij zou zomaar met een wildvreemde vrouw op vakantie gaan?
Misschien ben ik wel geen vrouw...
Hoezo ga je nooit ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar kan ik me nog wel vaag herinneren
Ken ik niet. Verkopen die yoghurtijs? Dat is wel lekker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Tem het volgende:
Yoghurt Barn, ook zo'n zaak waar Specularium 24/7 aanwezig is.
Nieuw in Utrecht zag ik net. Ipv high tea de hele middag yoghurt vreten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken ik niet. Verkopen die yoghurtijs? Dat is wel lekker.
Hopelijk hebben ze goed schoongemaakt daar dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Toevallig nu de hoeren net weg zijn.
Wat is er gebeurt Kariniquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste keer was een jaar of 6 geleden denk ik. Daarvoor wel altijd.
Oh je kent er een? Ik ken niemandquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, Geraldine zit daar in.
Even stukje kijken.
Geen geld en daarna geen iemand om mee op vakantie te gaanquote:
Niemand mag je meer en je hebt geen geld ? Dus dan word je Modquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen geld en daarna geen iemand om mee op vakantie te gaanEn eigenlijk vond ik het ook niet zo erg hoor, ik vermaakte me prima.
hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Niemand mag je meer en je hebt geen geld ? Dus dan word je Mod
Ga je het nog halen zaterdag?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Dan durft hij niet.
[ afbeelding ]
De waaghals heeft niet zo'n zin.. Dus denk het nietquote:
Dan kom je toch alleen, of mag dat niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De waaghals heeft niet zo'n zin.. Dus denk het niet
Oh jammer. Spreken wij een keertje af met hexje en uccie of zo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De waaghals heeft niet zo'n zin.. Dus denk het niet
Tsunami van islamisering.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan kom je toch alleen, of mag dat niet?
Schaarparty.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer. Spreken wij een keertje af met hexje en uccie of zo?
Kan ook een andere dag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Misschien willen ze gewoon samen wat doen he?
Ja dat ja, dat weekend daarna heb ik een girls only feestje (quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Misschien willen ze gewoon samen wat doen he?
Goed planquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer. Spreken wij een keertje af met hexje en uccie of zo?
Daarna nooit meer relaties gehad ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
hahaNee dat was lang erna hoor. Ik had trouwens wel geld, maar toenmalige vriend
had nooit geld en ik ging niet voor hem betalen... Een keer best veel voor hem betaald tijdens een vakantie, tweede keer had ik geen zin in .
Heb je interesse?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daarna nooit meer relaties gehad ?
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daarna nooit meer relaties gehad ?
Je bent iig niet zuur,quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Houd toch op gekkies. Alsof ik zo begerenswaardig ben
Die liet ze toen toch ook gipsen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik zie een betere stel borsten nu bij ER. Zimra of hoe heet ze.
Ik zou het niet weten. Lelijke memmen in ieder geval.quote:
Geen ideequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die liet ze toen toch ook gipsen?
Ok in spoiler dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Voorhoofd krijgt vaak mietjes in zijn kont.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef OProg het volgende:
Iemand die nietjes in zijn kont krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:35 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Voorhoofd krijgt vaak mietjes in zijn kont.9.5/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Voorhoofd krijgt vaak mietjes in zijn kont.SjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Voorhoofd krijgt vaak mietjes in zijn kont.Niet waar, bij hem zetten ze het met een flinke spijker vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Wie zitten er bij de grote Humbertoshow?
[/quote]quote:[quote]RTL Late Night @RTLLateNight 4h
Iedereen een beetje bijgekomen? Vanavond zijn we terug met niemand minder dan Ronald de Boer/ Ali B./ Natasja Froger & Fleur Agema! #RTLLN
Weet ik niet. Het is wel jammer dat het deels overlapt met KvdB.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Wie zitten er bij de grote Humbertoshow?
Ja en volgende week met P&W...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is wel jammer dat het deels overlapt met KvdB.
Racist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Specularium het volgende:
Ik hoef al die Turkse rommel niet.
Geen kapsalon lusten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Specularium het volgende:
Ik hoef al die Turkse rommel niet.
Niks aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
Jullie houden van comedy toch, wat vinden jullie van deze gozer:
Ik moest lachen om de 2e 'if you didnt laugh at that joke, it's probably cause you don't know what duvet is.'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
Ik was dat hele boek al weer vergeten. Gewoon 30 jaar bewaren dan is het geld waard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb nu dat gratis boekje dat ieder huishouden gaat krijgen voor me.
'Mijn droom voor ons land'.
Wat schaam ik me ineens om een Nederlander te zijn.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb nu dat gratis boekje dat ieder huishouden gaat krijgen voor me.
'Mijn droom voor ons land'.
Wat schaam ik me ineens om een Nederlander te zijn.
Ik heb er nu zo'n 2500. Zullen vast een hele boel niet opgehaald worden. Kassa!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was dat hele boek al weer vergeten. Gewoon 30 jaar bewaren dan is het geld waard.
Ik lees even snel iemand die ervan droomt dat iedere Nederlander 3 regentonnen krijgt in de toekomst zodat niemand ooit meer drinkwater door de plee te spoelen.quote:
Haha, ik heb dat topic van hem doorgelezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Dinsdag topshow, PJ Rens met zijn kindvrouwtje bij BNN.
Haha, die foto van hem en zo'n heel jong meisje in een witte trouwjurk, prachtig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Heel raar stel die twee. Ook wat hij net zei in het voorfilmpje 'toen ging ik even aan haar zitten'
Pieter zou daar moeten staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
En dan in het Engelsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pieter zou daar moeten staan.
VOice of Holland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik weet niet, heb het al een tijdje niet meer gezien. Wat is VOH?
Waarom sta jij op plaats 394 en ik op plaats 395 in de voetbalmanagerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
VOice of Holland.
Ik las net dat de finale van Slimste Mens vanavond is, nu dus.
Zijn we allebei bijna even slechtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom sta jij op plaats 394 en ik op plaats 395 in de voetbalmanager
Ik was na de eerste 2 wedstrijden niet en kon toen niet wisselen en had waardeloze spelers die niet eens basis stondenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn we allebei bijna even slechtIk heb nog wel snel gewisseld vanavond op het laatste moment dus ik kon er niet goed over nadenken (was het vergeten).
Ik had DACHT ik wel goeie maar ja, er ging zeker wat mis. Nou ja winnen zit er toch al niet meer in denk ik .quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was na de eerste 2 wedstrijden niet en kon toen niet wisselen en had waardeloze spelers die niet eens basis stondenMaar na dit weekend ga ik stijgen!
Iewl.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Heel raar stel die twee. Ook wat hij net zei in het voorfilmpje 'toen ging ik even aan haar zitten'
Zou wel terecht zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:02 schreef Tem het volgende:
Volgend jaar ligt die stier in de vriezer...
Bakkes, vrouwvolk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
Levendig en vrolijk, ik zie het niet zo.
Mjah kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ok, dat schijtlollige gedoe verbaggerd het hele KvdB topicje.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ok, dat schijtlollige gedoe verbaggerd het hele KvdB topicje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |