Ongehoord goedkope Duitse wijn dat ze in pakken verkopen.quote:
Tijd geleden Voorschrift. En niet eens vanwege een banquote:
Nee, meer vanwege drukte.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tijd geleden Voorschrift. En niet eens vanwege een ban[ afbeelding ]
Hoopte eigenlijk voor je dat je een geile Guido aan de haak had geslagen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, meer vanwege drukte.
Promotie gehad weer, ik ben nu eigenlijk alleen 's weekends thuis.
Helaas kwalificeert m'n baas niet voor die functie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk voor je dat je een geile Guido aan de haak had geslagen.
En aan een flashlight heb jij ook al nietsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas kwalificeert m'n baas niet voor die functie.
Maar nee, heb zelfs al 3 weken geen seks gehad omdat ik er geen tijd voor heb, verschrikkelijk.
Die heb je ook in varianten met een anus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En aan een flashlight heb jij ook al niets[ afbeelding ]
VS weet raad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wist dit nog niet. Dat was dus mijn wijze les voor vandaag.
Jij niet he.quote:
Yes.quote:
Nee.quote:
Wel een kleine bips..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
Wie zijn er te gast?Een of ander playboymeisje, het kijken waard derhalve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |