vandaar dat jij aankomt met bronnen die er al van overtuigd zijn dat het niet Assad was... ik snap 'mquote:
Eerder rechtvaardigheid. Het lijkt de middeleeuwen wel met de VS en Engeland, je wijst een vrouw aan HEKS! en iedereen Jaaa! verbranden.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef Killaht het volgende:
[..]
Eerder rechtvaardigheid. Het lijkt de middeleeuwen wel, je wijst een vrouw aan HEKS! en iedereen Jaaa! verbranden.
Men is hier voor onschuld tot het tegendeel is bewezen.
quote:Kinderen waren nog niet duur,
ze werkten wekelijks 80 uur.
Die goeie ouwe tijd.
Was je een vrouw had je een tik,
dan stak het dorp je in de fik.
Die goeie ouwe tijd.
Een rechter die een appel dief,
voor straf in vieren splijt.
Die goeie ouwe tijd.
Eerder lachwekkend.quote:
Blind vertrouwen ook. Zeker als we in het verleden al vaak genoeg zijn genaaid door de officiele instanties.quote:
Ik ben niet anti-VS in dit geval, maar ik betwijfel of dit het juiste moment is om wat te ondernemenquote:
Dat bewijs is dus net zo dun als het bewijs dat het Syrische leger er achter zit. Quote van Assad: "there isn’t a body in the world, let alone a superpower, that makes an accusation and then goes about collecting evidence to prove its point."quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
linkje naar die video?
ik zie enkel wat man om een howitzer heenstaan
De hoeveelheid randdebielen die nu hard schreeuwen om een aanval op Syrië is stuitend. Niets geleerd van Irak he?quote:
de pers doet dat iedere dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat bewijs is dus net zo dun als het bewijs dat het Syrische leger er achter zit. Quote van Assad: "there isn’t a body in the world, let alone a superpower, that makes an accusation and then goes about collecting evidence to prove its point."
beetje lame om gelijk maar tot namecalling over te gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De hoeveelheid randdebielen die nu hard schreeuwen om een aanval op Syrië is stuitend. Niets geleerd van Irak he?
Interessant verhaal. Blijft gevaarlijk. Complotten duiken altijd op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:00 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Een foto van een van de video's die op youtube en/of Syrische staatstelevisie zijn verspreid waarop te zien is dat rebellen chemische wapens hebben of gebruiken. Er zijn ook meerdere malen opslagruimtes van rebellen gevonden met chemische wapens erin. Ook zouden er militairen aangevallen zijn met gifgas. Al dit 'bewijs' is natuurlijk niet sluitend, maar het is meer dan dat ik van het Westen heb gezien dat Assad chemische wapens gebruikt.
Misschien moet Rusland en Iran zeggen maar eens zeggen dat het gebruik van chemische wapens een rode lijn is om in te grijpen tegen de rebellen. Dat ze 3 dagen bombardementen uit gaan voeren op Syrische rebellen voor het gebruik van chemische wapens?
Humanitaire help my ass.quote:This is not defensive war, since the Assad regime doesn't present even the remotest threat to America. It isn't a humanitarian war either, since U.S. airstrikes won't cripple the Assad regime's military capacity and may even get more civilians killed.
Weet je wat altijd het probleem is. Verwarring.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Interessant verhaal. Blijft gevaarlijk. Complotten duiken altijd op.
jup daarvoor zit er ook op fok een BNW, en daar is ook wel een syrie topic.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Interessant verhaal. Blijft gevaarlijk. Complotten duiken altijd op.
Ik zie niemand hier hard schreeuwen om tot een aanval over te gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De hoeveelheid randdebielen die nu hard schreeuwen om een aanval op Syrië is stuitend. Niets geleerd van Irak he?
Want jij weet nu al zeker dat het daar thuis hoort met alu-hoedjes op?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup daarvoor zit er ook op fok een BNW, en daar is ook wel een syrie topic.
Dat zal best 'lame' zijn, maar het is zorgwekkend dat zelfs in een land als Nederland het gros niets heeft geleerd van Irak en er gewoon weer alle door spindoctors gecreëerde verhaaltjes weer als zoete koek slikt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje lame om gelijk maar tot namecalling over te gaan
ik snap dat het raar klinkt en het is er ook een hele rare wereld door geworden maar het is absoluut mogelijk dat normale intelligente mensen het niet met je eens zijn
Tja, niet gek ook. Als ze de helft van het budget van defensie hadden uitgegeven aan ontwikkelingshulp zou er geen land zijn die een hekel aan ze zouden hebben.quote:
Er is een verschil tussen kritisch en anti-VS.quote:
Denk dat het een duivels dilemma is waar Obama mee zit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul allemaal.
Als Amerika ingrijpt is het niet goed, als Amerika niks doet is het niet goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |