Ik hoop het niet, want ik moet uit eten. Morgen Feyenoord kijken. Vrijdag zou prima uitkomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan vanavond de eerste bommetjes al vallen?
Dat beeldmateriaal blijft interessant. Dat anderen elders op het forum lekker de pan uit fantaseren maakt die foto niet comedy.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou waarom niet, het topic wat hier gaande is verschilt niet veel.
Al halen ze daar sommige informatie van bronnen weg waarvan ik zoiets heb van... dude op die zelfde site staat dan J Bieber dood is.
voor de rest, is het gis werk en verzamelen van info wie er achter de aanval zit, en of er uberhaupt gifgas is gebruikt.
bronvermelding graag. Blix heeft namelijk herhaaldelijk in interviews aangegeven dat Irak -vrezend voor de troepenopbouw aan de grens- uiteindelijk volledig meewerkte aan alle inspecties.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hans Blix gaf ook aan dat hij geen complete inzage had. Voor de invasie zei die het ook niet te weten en gaf aan dat Saddam niet volledig mee werkte.
Logisch, want als het Westen Syri aanvalt, dan kun je er vergif op innemen dat zij het doel/slachtoffer gaan worden van Hezbollah. Hezbollah heeft trouwens antischeepsraketten, dus dat kan nog gezellig worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef Eenskijken het volgende:
israel staat nu ook paraat met hun leger aldus het NOS.
Nee, Sovjetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Montagui het volgende:
Het wordt eens tijd om wat pro-VS geluid te laten horen, met al die haters hier!![]()
Zonder hen hadden we nu in de pas moeten lopen in het Derde Rijk!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Montagui het volgende:
Het wordt eens tijd om wat pro-VS geluid te laten horen, met al die haters hier!![]()
Zo'n vaart zal het niet lopen, maar het is wel een echt kruidvat aan het worden daar. Israelische verkopers van gasmaskers doen vette zaken nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Eenskijken het volgende:
even een doemscenario: straks valt de USA en de EU Syri aan, Israel wordt aangevallen door Iran, Rusland en China springen mee. Boem, derde wereldoorlog..
Hoe zwart-wit kun je denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Montagui het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Eenskijken het volgende:
even een doemscenario: straks valt de USA en de EU Syri aan, Israel wordt aangevallen door Iran, Rusland en China springen mee. Boem, derde wereldoorlog..
Waarom zou Israel aangevallen worden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Eenskijken het volgende:
Wordt gewoon van overheidswege verstrekt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen, maar het is wel een echt kruidvat aan het worden daar. Israelische verkopers van gasmaskers doen vette zaken nu.
Zo snel zal het inderdaad niet lopen.quote:
dat was met irak ook zo, dat was met afganistan ook zo, dat was met libie ook zo etc...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Eenskijken het volgende:
Dat begint al net zo'n afgezaagd riedeltje te worden als de joden die overal en altijd de holocaust kaart op tafel gooien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Montagui het volgende:
boeiuh: had ik nu Duits gesproken en hadden we allang 1 groot Europa met 1 munt en 1 taalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Montagui het volgende:
Die blauwe dingen zijn er op gelast. Dat schijnt het gifgas te zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
linkje naar die video?
ik zie enkel wat man om een howitzer heenstaan
[..]
dat blauwe ding is de monding van de loop, waarom hij blauw geschilderd is weet ik niet, kan voor oefendoeleinden zijn
Daar dreeg eergisteren bij een interview van nieuwsuur n of andere hoge Syri pief mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom zou Israel aangevallen worden?
Feyenoord...Wordt toch niks joh Toef.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik moet uit eten. Morgen Feyenoord kijken. Vrijdag zou prima uitkomen.
Je kunt je ook wel afvragen in hoeverre je daadwerkelijk bevrijd bent als een van de consequenties daarvan is dat je (moreel) verplicht bent om alles te doen wat je bevrijder zegt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat begint al net zo'n afgezaagd riedeltje te worden als de joden die overal en altijd de holocaust kaart op tafel gooien.
Dus hoog piefje van Syrie bepaald dat wel even voor Rusland, China en Iran?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
Daar dreeg eergisteren bij een interview van nieuwsuur n of andere hoge Syri pief mee.
Nogal logisch want die staan in Syri.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Doe dat maar lekker. Hans Blix, hoofdinspecteur van de VN in Irak kon ook geen enkel bewijs vinden van massavernietigingswapens, maar dat mocht niet baten want dat de invasie er zou komen stond al lang vast. Dat Syri een soort gelijk lot zal ondergaan staat voor mij vast, al zullen er wellicht geen 'boots on the ground' komen.
Maar na een wedstrijd van Feyenoord kan je natuurlijk wel wat entertainment gebruiken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:15 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Feyenoord...Wordt toch niks joh Toef.
Nee dan hadden we Russisch als tweede taal gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Montagui het volgende:
Daar ben ik ook niet bang voor, maar zo creer je steeds meer landen waar idioten mbv anarchie onder leiding van warlords de scepter zwaaien. En als nu maar genoeg landen in die situatie zitten dan is daar het opbouwen van een betrouwbare handel en economie onmogelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef Re het volgende:
dat was met irak ook zo, dat was met afganistan ook zo, dat was met libie ook zo etc...
Popcorn, ijsjes, drank. Het ligt hier al klaar hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar na een wedstrijd van Feyenoord kan je natuurlijk wel wat entertainment gebruiken.
http://www.nytimes.com/20(...)l-iran-declares.htmlquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom zou Israel aangevallen worden?
Ik zaterdag over een week. Naar Bodrum. Zal de vliegtuigen niet over zien vliegen heb ik al bekeken via maps. Denk dat je er niet veel van zult merkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eind september op vakantie naar Turkije.....
Laat het dan maar weer voorbij zijn daar
Dus de FSA/terroristen/iemand anders dan Assad z'n leger, schieten gifgas af en laten zich daarbij rustig vanuit allerlei punten filmen (mogelijk door Assad's leger o.i.d.) en publiceren dit vervolgens via de staatsomroep?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die blauwe dingen zijn er op gelast. Dat schijnt het gifgas te zijn.
Als dat zo is wil ik ook het antwoord horen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
Report: U.S. intercepted phone calls proving Assad behind chemical attack
(...)
According to the report on Tuesday, hours after the attack a Syrian Defense Ministry official made "panicked phone calls" to a commander of a chemical weapons unit, "demanding answers for a nerve agent strike that killed more than 1,000 people." (Haaretz)
Ik wacht op de reactie met een filmpje van Powell bij de VN.
Okee, dan mogen ze bij de 0-1 beginnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:15 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Feyenoord...Wordt toch niks joh Toef.
Haha lekker.. Ik zit in Side danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zaterdag over een week. Naar Bodrum. Zal de vliegtuigen niet over zien vliegen heb ik al bekeken via maps. Denk dat je er niet veel van zult merken
Hoe is dit bewijs dat zij het gedaan hebben? Ik zou juist zeggen dat dit bewijst dat ze er niks van af wistenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
(...)
According to the report on Tuesday, hours after the attack a Syrian Defense Ministry official made "panicked phone calls" to a commander of a chemical weapons unit, "demanding answers for a nerve agent strike that killed more than 1,000 people." (Haaretz)
Joh. Welk deel is dat? 157?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)l-iran-declares.html
Nou, weet de eerste Golf oorlog nog, toen zat iedereen toen de oorlog begon met chips, cola en bier naar CNN te kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Popcorn, ijsjes, drank. Het ligt hier al klaar hoor.
Wij zijn best verwend.
Ja natuurlijk, is echt een spel wat fataal kan aflopen voor Israel en Iran. En hoe staat Europa in dewereld? Zeer interessant.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, dan mogen ze bij de 0-1 beginnenNee, serieus, denk dat iedereen wel een beetje de adem in houdt
Lijkt inderdaad meer op een eenmansactie van een of andere doorgedraaide officier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe is dit bewijs dat zij het gedaan hebben? Ik zou juist zeggen dat dit bewijst dat ze er niks van af wisten
Wie zegt dat zij het gepubliceerd hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:20 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus de FSA/terroristen/iemand anders dan Assad z'n leger, schieten gifgas af en laten zich daarbij rustig vanuit allerlei punten filmen (mogelijk door Assad's leger o.i.d.) en publiceren dit vervolgens via de staatsomroep?
vreemd verhaal.
bewijs aangeleverd door de US, waar kennen we dat ook al weer van...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
(...)
Is dat niet een ritueel daar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Eenskijken het volgende:
LoL? Het iraanse parlement schreeuwt open en bloot 'dood aan amerika'.
WTF!!
Heb ik niet bewust meegemaakt...Vraag me af of ze dat nu weer doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, weet de eerste Golf oorlog nog, toen zat iedereen toen de oorlog begon met chips, cola en bier naar CNN te kijken.
Amerika = Amerikaanse overheid en dan vooral de buitenlandse politiek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Eenskijken het volgende:
WTF!!
Ze hebben al mot sinds 1948 dus waarschijnlijk al deel 1000+.quote:
true, het is inderdaad interessant.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat beeldmateriaal blijft interessant. Dat anderen elders op het forum lekker de pan uit fantaseren maakt die foto niet comedy.
Krijg vaak het idee dat omdat er zoveel bij verzonnen wordt, men de bron, de foto in dit geval, ook van tafel veegt. So wrong.
Dat is al tientallen jaren zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Eenskijken het volgende:
WTF!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |