abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 14:49:52 #176
8781 crew  Frutsel
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:52:19 #177
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130554580
quote:
StopImperialism.com :')
pi_130554653
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul allemaal.
Als Amerika ingrijpt is het niet goed, als Amerika niks doet is het niet goed...
Want Amerika komt net pas om de hoek kijken in dit conflict?
pi_130554673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef kurk_droog het volgende:
anti vs is stuitend hier
IK ben echt niet anti VS, maar wat wel stuitend is zijn de leugens die ze fabriceren om oorlogen te starten en zoveel mogelijk andere landen erin te betrekken, Met vrienden als de Amerikanen heb je niet eens vijanden nodig.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_130554675
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:49 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Denk dat het een duivels dilemma is waar Obama mee zit.
Nee hoor. De meerderheid van het Amerikaanse volk heeft de buik meer dan vol van al die oorlogen, maar als de VS niet ingrijpt, dan is dat ontzettend slecht voor de reputatie van de VS als supermacht - een teken van zwakte.

Nog een leuke quote van Blair:

"Iraq has probably dispersed its special weapons, including its CBW [chemical and biological warfare] weapons. Intelligence also indicates that from forward-deployed storage sites, chemical and biological munitions could be with military units and ready for firing within 45 minutes."

Dat zijn de fabeltjes die wij toegespeeld kregen. Geef mij eens één reden om aan te nemen dat Assad achter deze gifgasaanvallen zit. Ik heb meer argumenten om aan te nemen dat de extremistische terroristen die Syrië aan het kapot maken zijn achter deze schandalige aanval zitten.
pi_130554741
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:53 schreef Peunage het volgende:

[..]

Want Amerika komt net pas om de hoek kijken in dit conflict?
Nee, iedereen is al vanaf het begin schuldig.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 14:56:39 #182
8781 crew  Frutsel
pi_130554760
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:52 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

StopImperialism.com :')
:P
Deze dan:
http://guardianlv.com/201(...)t-by-rebels-says-un/

Als ze het in April deden, waarom nu dan niet opnieuw :)
pi_130554803
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:54 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Nee hoor. De meerderheid van het Amerikaanse volk heeft de buik meer dan vol van al die oorlogen, maar als de VS niet ingrijpt, dan is dat ontzettend slecht voor de reputatie van de VS als supermacht - een teken van zwakte.

Nog een leuke quote van Blair:

"Iraq has probably dispersed its special weapons, including its CBW [chemical and biological warfare] weapons. Intelligence also indicates that from forward-deployed storage sites, chemical and biological munitions could be with military units and ready for firing within 45 minutes."

Dat zijn de fabeltjes die wij toegespeeld kregen. Geef mij eens één reden om aan te nemen dat Assad achter deze gifgasaanvallen zit. Ik heb meer argumenten om aan te nemen dat de extremistische terroristen die Syrië aan het kapot maken zijn achter deze schandalige aanval zitten.
Fijn dat jij zo goed in het hoofd van een ander kan kijken.

Ik wacht het VN rapport wel af, voor te oordelen hoe of wat.
pi_130554817
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:56 schreef waht het volgende:

[..]

Nee, iedereen is al vanaf het begin schuldig.
Zo'n beetje iedereen die nu een vinger in de pap heeft was er vanaf het begin bij. Amerika&co en Rusland&co.
pi_130554869
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

IK ben echt niet anti VS, maar wat wel stuitend is zijn de leugens die ze fabriceren om oorlogen te starten en zoveel mogelijk andere landen erin te betrekken, Met vrienden als de Amerikanen heb je niet eens vijanden nodig.
Dit dus. Daarnaast manifesteert de Amerikaanse overheid zich steeds meer als een Sovjet-dictatuur. Het wordt tijd dat de VS thuis de zaakjes eens op orde gaat brengen en de soevereiniteit van andere landen respecteert.

Als een stel terroristen in Amerika aanslagen pleegt, dan heeft niemand er een probleem mee als de Amerikaanse overheid hard zou ingrijpen, maar als Bashar Al-Assad dat doet, dan kan het allemaal niet door de beugel.

Dit heeft niets met anti-VS te maken. Ik kijk de gemiddelde Amerikaan namelijk niet aan op het beestachtige gedrag van hun overheid. Tegen de Sovjets steunde de VS Bin Laden en zijn vriendjes, welke later de VS diep in haar hart zou treffen. Nu wordt dat extremistische tuig dat tegen Assad vecht, bewapend en getraind. Lijkt mij niet echt een goed idee.
pi_130554877
maar amerika en UK hebben dus nog geen bewijs laten zien?
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:59:48 #187
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130554884
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:56 schreef Frutsel het volgende:

[..]

:P
Deze dan:
http://guardianlv.com/201(...)t-by-rebels-says-un/

Als ze het in April deden, waarom nu dan niet opnieuw :)
'Tests undertaken at Britain's weapons research centre, Porton Down, showed sarin was used by regime forces at Utaybah on 19 March and at Sheikh Maqsood on 13 April, he said.' - http://www.theguardian.co(...)rebels-twice-cameron

Lekker duidelijk weer. :P
pi_130554935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Eenskijken het volgende:
maar amerika en UK hebben dus nog geen bewijs laten zien?
De inspecteurs zijn maandag bezig geweest. Gisteren werden ze beschoten en moesten ze ophouden. Vandaag zijn ze weer bezig.
pi_130554957
Gaan vanavond de eerste bommetjes al vallen?
Zonder wrijving geen glans
pi_130554976
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:57 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Fijn dat jij zo goed in het hoofd van een ander kan kijken.

Ik wacht het VN rapport wel af, voor te oordelen hoe of wat.
Doe dat maar lekker. Hans Blix, hoofdinspecteur van de VN in Irak kon ook geen enkel bewijs vinden van massavernietigingswapens, maar dat mocht niet baten want dat de invasie er zou komen stond al lang vast. Dat Syrië een soort gelijk lot zal ondergaan staat voor mij vast, al zullen er wellicht geen 'boots on the ground' komen.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:03:21 #191
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_130555025
Breek: Israel roept gelimiteerd reservisten op.
pi_130555037
wanneer laten die VN inspecteurs dan eens wat weten? Ze kunnen het toch meteen doorgeven wat ze hebben gevonden? Duurt allemaal zo ontzettend lang :/
pi_130555040
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Doe dat maar lekker. Hans Blix, hoofdinspecteur van de VN in Irak kon ook geen enkel bewijs vinden van massavernietigingswapens, maar dat mocht niet baten want dat de invasie er zou komen stond al lang vast. Dat Syrië een soort gelijk lot zal ondergaan staat voor mij vast, al zullen er wellicht geen 'boots on the ground' komen.
Obama is Bush niet.

Je hebt dus echt een glazen bol...wauw.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:04:25 #194
321876 Cherna
Fuck the System
pi_130555080
Een wespennest van ongekende grote. Je steekt met een stok in het hol en je bent de klos. Het is een slecht teken welke beslissing er ook genomen word. Helaas is Israël de enige democratie in dat wespennest van het MO. Ga er maar aan staan. Je kunt het nooit goed doen. Het is te complex
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_130555115
israel staat nu ook paraat met hun leger aldus het NOS.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:05:27 #196
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130555130
LIVE BLOG || UN envoy to Syria confirms chemical weapons were used near Damascus

03:44 P.M. UN Secretary General says inspectors need four days to conclude their investigation and time to analyze findings (Reuters)

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.543986
pi_130555170
dit kan allemaal wel eens ernstig uit de hand gaan lopen :/
pi_130555172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef Dvm86 het volgende:
Hans Blix gaf ook aan dat hij geen complete inzage had. Voor de invasie zei die het ook niet te weten en gaf aan dat Saddam niet volledig mee werkte.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:06:35 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130555179
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Want jij weet nu al zeker dat het daar thuis hoort met alu-hoedjes op?
Nou waarom niet, het topic wat hier gaande is verschilt niet veel.
Al halen ze daar sommige informatie van bronnen weg waarvan ik zoiets heb van... dude op die zelfde site staat dan J Bieber dood is.

voor de rest, is het gis werk en verzamelen van info wie er achter de aanval zit, en of er uberhaupt gifgas is gebruikt.
what a year!, and its only Januari!
pi_130555185
Ik mag toch echt hopen dat NL gewoon keihard nee zegt tegen welke vorm van militaire interventie dan ook, dat slaafse achternagehuppel van die Amerikaanse bloedhonden moet maar eens een keer afgelopen zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')