Nee dan hadden we Russisch als tweede taal gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Montagui het volgende:
Het wordt eens tijd om wat pro-VS geluid te laten horen, met al die haters hier!![]()
Zonder hen hadden we nu in de pas moeten lopen in het Derde Rijk!
Daar ben ik ook niet bang voor, maar zo creer je steeds meer landen waar idioten mbv anarchie onder leiding van warlords de scepter zwaaien. En als nu maar genoeg landen in die situatie zitten dan is daar het opbouwen van een betrouwbare handel en economie onmogelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef Re het volgende:
dat was met irak ook zo, dat was met afganistan ook zo, dat was met libie ook zo etc...
Popcorn, ijsjes, drank. Het ligt hier al klaar hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar na een wedstrijd van Feyenoord kan je natuurlijk wel wat entertainment gebruiken.
http://www.nytimes.com/20(...)l-iran-declares.htmlquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom zou Israel aangevallen worden?
Ik zaterdag over een week. Naar Bodrum. Zal de vliegtuigen niet over zien vliegen heb ik al bekeken via maps. Denk dat je er niet veel van zult merkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eind september op vakantie naar Turkije.....
Laat het dan maar weer voorbij zijn daar
Dus de FSA/terroristen/iemand anders dan Assad z'n leger, schieten gifgas af en laten zich daarbij rustig vanuit allerlei punten filmen (mogelijk door Assad's leger o.i.d.) en publiceren dit vervolgens via de staatsomroep?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die blauwe dingen zijn er op gelast. Dat schijnt het gifgas te zijn.
Als dat zo is wil ik ook het antwoord horen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
Report: U.S. intercepted phone calls proving Assad behind chemical attack
(...)
According to the report on Tuesday, hours after the attack a Syrian Defense Ministry official made "panicked phone calls" to a commander of a chemical weapons unit, "demanding answers for a nerve agent strike that killed more than 1,000 people." (Haaretz)
Ik wacht op de reactie met een filmpje van Powell bij de VN.
Okee, dan mogen ze bij de 0-1 beginnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:15 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Feyenoord...Wordt toch niks joh Toef.
Haha lekker.. Ik zit in Side danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zaterdag over een week. Naar Bodrum. Zal de vliegtuigen niet over zien vliegen heb ik al bekeken via maps. Denk dat je er niet veel van zult merken
Hoe is dit bewijs dat zij het gedaan hebben? Ik zou juist zeggen dat dit bewijst dat ze er niks van af wistenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
(...)
According to the report on Tuesday, hours after the attack a Syrian Defense Ministry official made "panicked phone calls" to a commander of a chemical weapons unit, "demanding answers for a nerve agent strike that killed more than 1,000 people." (Haaretz)
Joh. Welk deel is dat? 157?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)l-iran-declares.html
Nou, weet de eerste Golf oorlog nog, toen zat iedereen toen de oorlog begon met chips, cola en bier naar CNN te kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Popcorn, ijsjes, drank. Het ligt hier al klaar hoor.
Wij zijn best verwend.
Ja natuurlijk, is echt een spel wat fataal kan aflopen voor Israel en Iran. En hoe staat Europa in dewereld? Zeer interessant.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, dan mogen ze bij de 0-1 beginnenNee, serieus, denk dat iedereen wel een beetje de adem in houdt
Lijkt inderdaad meer op een eenmansactie van een of andere doorgedraaide officier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe is dit bewijs dat zij het gedaan hebben? Ik zou juist zeggen dat dit bewijst dat ze er niks van af wisten
Wie zegt dat zij het gepubliceerd hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:20 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus de FSA/terroristen/iemand anders dan Assad z'n leger, schieten gifgas af en laten zich daarbij rustig vanuit allerlei punten filmen (mogelijk door Assad's leger o.i.d.) en publiceren dit vervolgens via de staatsomroep?
vreemd verhaal.
bewijs aangeleverd door de US, waar kennen we dat ook al weer van...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Nibb-it het volgende:
(...)
Is dat niet een ritueel daar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Eenskijken het volgende:
LoL? Het iraanse parlement schreeuwt open en bloot 'dood aan amerika'.
WTF!!
Heb ik niet bewust meegemaakt...Vraag me af of ze dat nu weer doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, weet de eerste Golf oorlog nog, toen zat iedereen toen de oorlog begon met chips, cola en bier naar CNN te kijken.
Amerika = Amerikaanse overheid en dan vooral de buitenlandse politiek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Eenskijken het volgende:
WTF!!
Ze hebben al mot sinds 1948 dus waarschijnlijk al deel 1000+.quote:
true, het is inderdaad interessant.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat beeldmateriaal blijft interessant. Dat anderen elders op het forum lekker de pan uit fantaseren maakt die foto niet comedy.
Krijg vaak het idee dat omdat er zoveel bij verzonnen wordt, men de bron, de foto in dit geval, ook van tafel veegt. So wrong.
Dat is al tientallen jaren zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:21 schreef Eenskijken het volgende:
WTF!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |