Neuf?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja in de laatst herziene 4ebe-spelling schrijf je caffia zo![]()
Is goed, ik stuur Neuf welDie heeft lekker veel haar
Past wel in twee neusgaten denk ik :s
Ja, kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb nog een pakje liggenEnige nadeel is dat modelleerklei af en toe net iets te zacht is. Ben je bezig met de ene kant van een hoofd deukt de andere kant in
[..]! Die beesten zijn zo vet
Pleesiosaurusquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt!!! zo lief als ze op je hand klimmen en ze zo je vingers vast grijpen met die klauwtjes
Halloquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neuf?![]()
gvd man
wat een naam... beetje friesche naam
[..]
Ja, klopt!!! zo lief als ze op je hand klimmen en ze zo je vingers vast grijpen met die klauwtjes
[..]
Pleesiosaurus
waarom dan niet neufneuf?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HalloZit jij mijn caffia dr naam uit te lachen ?
Ze heet zo, omdat ze op 9 /9 geboren is
En Neuf betekent 9 in het Frans.. nog niet bekend of dat ook in het frisch is
Ja wat is dat dan voor naam dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom dan niet neufneuf?
geïnspireerd door urbanus trouwens?
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HalloZit jij mijn caffia dr naam uit te lachen ?
Ze heet zo, omdat ze op 9 /9 geboren is
En Neuf betekent 9 in het Frans.. nog niet bekend of dat ook in het frisch is
Ja, zeker. Vrouwtje was tam, mannetje nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]Lief!
Zijn ze ook een beetje tam te krijgen?
nee, neuf is normaal wil je zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan voor naam dan?Neufneuf
nee, gewoon eigen inspi
Hoe heette jouw kat dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jabeetje wel!!
Oh zo, wel leuk gevonden hoor
[..]
Ja, zeker. Vrouwtje was tam, mannetje niet
Stil nou... de LID leest mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef Salatrel het volgende:
stiekem is het gewoon neuf omdat ze de vorige 8 is vergeten te voeren
Had ook een Avici, Maikel Pazofski en een Pikachuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, neuf is normaal wil je zeggen
en oke
inb4: kadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heette jouw kat dan?![]()
Dank u
michael wie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ook een Avici, Maikel Pazofski en een Pikachu
Mijn poes heette 'Diddy'.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heette jouw kat dan?![]()
Dank u
mijn ouders dachten altijd de katten leuke namen te moeten geven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn poes heette 'Diddy'.
Mijn leguaan heette 'Pascha'.
True story
Hahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ouders dachten altijd de katten leuke namen te moeten geven.
uiteindelijke luisterden ze even goed naar: zwarte, dikke en domme
Lol @ diddyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn poes heette 'Diddy'.
Mijn leguaan heette 'Pascha'.
True story
origineel welquote:
kfcquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heet jouw nugget dan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zeker. Vrouwtje was tam, mannetje niet
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]Lekker knuffelen
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol @ diddy
Pascha is wel een mooie
Hoe heet jouw nugget dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Liefste gifje wat ik ooit gezien hebquote:
Dat is een dino!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]Lekker knuffelen
[ afbeelding ]
Weet ik! Maar het kwam het meeste in de buurt en was liefquote:
Pazofskiquote:
Oh... Dit is echt walgelijk lief...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]Lekker knuffelen
[ afbeelding ]
en wie is dat?quote:
Mooie nieuwe naam voor je volgende caffiaquote:
Denk een baardagaam, maar pin me er niet op vast :$quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh... Dit is echt walgelijk lief...![]()
Dat reptiel (wat is het?) ook echt die oogjes dichtknijpen als die kat hem kopjes geeft
![]()
You're a disgusting manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk mental image van jou ergens op vastpinnen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks!!
Heeft geen naam... en btw moet je nog wat laten zien.. 1 moment!!Lowl.. ewwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja ben benieuwd
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja hallo.. ik recycle geen namen.. jij neemt toch ook later geen bonnie 2.0 ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooie nieuwe naam voor je volgende caffia
Ja, is baardagaam.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk een baardagaam, maar pin me er niet op vast :$
Klopt, je ziet het ook bij hagedissen... de motoriek e.d. lijkt heel erg op van die van een vogel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
De nazaten van dino's zijn vogels.
Dit vind ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik! Maar het kwam het meeste in de buurt en was lief
Wijlen mijn Pools dwergkonijntje..quote:
Pas nog opquote:
Wel, want Bonnie is oppermachtigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo.. ik recycle geen namen.. jij neemt toch ook later geen bonnie 2.0 ?
Je bent zelfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, is baardagaam.
[..]
Klopt, je ziet het ook bij hagedissen... de motoriek e.d. lijkt heel erg op van die van een vogel.
[..]
Dit vind ik ook
Je gaat er een trui van breien/haken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel, want Bonnie is oppermachtig
Zelfs haar haren ga ik recyclen
Natuurlijk klopt hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Klopt, je ziet het ook bij hagedissen... de motoriek e.d. lijkt heel erg op van die van een vogel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een inb4. Oftewel: dat je voorspelt dat een bepaalde opmerking komengaat.quote:
Baardagaam?quote:
KIJK!!!!!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lowl.. ewwwww![]()
En ja ben benieuwd
Ik moest zo hard lachen om de M.I van mezelf in een trui gemaakt van Bonnieharenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat er een trui van breien/haken?
Mag wel.. Als jij dat zou willenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt hetIk heb bijzonder veel erover gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wilk wel ;@quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen om de M.I van mezelf in een trui gemaakt van Bonnieharen
Why
[..]
Mag wel.. Als jij dat zou willen
Bedankt voor je uitleg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Was een inb4. Oftewel: dat je voorspelt dat een bepaalde opmerking komengaat.
Vind ik fijn.. Gaan we samen koelbloedig zijn bby.. Jy en ick tege de wereltquote:
al 2 jaar niet meer ofzoquote:
En bonniequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind ik fijn.. Gaan we samen koelbloedig zijn bby.. Jy en ick tege de werelt
Uiteraarsmaadquote:
iew, aarsmadenquote:
Jeukende sensatie tussen je billetjes? Tijd om eens even goed te controlerenquote:
Volgens mij is het een hagedis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh... Dit is echt walgelijk lief...![]()
Dat reptiel (wat is het?) ook echt die oogjes dichtknijpen als die kat hem kopjes geeft
![]()
dat zie ik zelf niet, wil jij even controleren? doe ik die van jou welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeukende sensatie tussen je billetjes? Tijd om eens even goed te controleren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zie ik zelf niet, wil jij even controleren? doe ik die van jou wel
Waarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom bekijkt niemand mijn visfilmpje
that's a damn shamequote:
Heb hem gekekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom bekijkt niemand mijn visfilmpje
Harde leventje :$quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb hem gekekenJouw aquarium?
Mijn nuggetjesquote:
zou jouw billen liefkozend en met respect behandelenquote:
Ok gekeken.. Awwwwwquote:
NEE IS NEE, STOMME BEERquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jouw billen liefkozend en met respect behandelen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok gekeken.. AwwwwwFishy fishy fishy
[..]
NEE IS NEE, STOMME BEER
[ afbeelding ]
Ik zal jou eens rood makenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:25 schreef Salatrel het volgende:
ik zou ze met een vlakke hand rood maken. die van dqod dan he
Ahhhhhwww wat schattigquote:
Sis, gianni luistert nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhhhwww wat schattigJe hebt een kleine en een grote
Is dat een mannetje en een vrouwtje?
quote:
ik luister welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sis, gianni luistert niet
En hoe is t met jouw visjes eigenlijk
Awww, wist niet dat jij zo'n gevoelige jongen was die van visjes kan genieten.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik luister wel
alleen alles zit tegen vandaag
Ja en nu?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sis, gianni luistert niet
En hoe is t met jouw visjes eigenlijk
Als je er nog een hebt, graagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nu?
De zweep van stal halen?![]()
Ja eh.. volgens mij leeft alles nog wel.. Moet alles nog verhuizen
heb jij een stal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nu?
De zweep van stal halen?![]()
Ja eh.. volgens mij leeft alles nog wel.. Moet alles nog verhuizen
Ik ben sws gevoelige boiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Awww, wist niet dat jij zo'n gevoelige jongen was die van visjes kan genieten.Kijk straks nog wel even, als ik terug ben.
Die kleine heb ik meer dan een jaar. Die grote in de vakantie gekocht in enschedequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hoe lang heb je ze nou al eigenlijk?
Ja cool he!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhhhwww wat schattigJe hebt een kleine en een grote
Is dat een mannetje en een vrouwtje?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok gekeken.. AwwwwwFishy fishy fishy
[..]
NEE IS NEE, STOMME BEER
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben sws gevoelige boi
Ja, wil wel ff feedback van je hebben**
[..]
Die kleine heb ik meer dan een jaar. Die grote in de vakantie gekocht in enschede
[..]
Ja cool he!
Ik heb geen ideedenk 2 mannetjes gezien de gevechten soms
[..]lief he!!
Ja eentje met caffia's erinquote:
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien leuk voor een mooi duonaam voor ze
rukker en trucker ofso
Mijn borstelneusvrouwtje vecht ook met mijn corydorassen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben sws gevoelige boi
Ja, wil wel ff feedback van je hebben**
[..]
Die kleine heb ik meer dan een jaar. Die grote in de vakantie gekocht in enschede
[..]
Ja cool he!
Ik heb geen ideedenk 2 mannetjes gezien de gevechten soms
[..]lief he!!
kleine stal dan..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eentje met caffia's erin
Alleen mannetjes hebben borstelneuzenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn borstelneusvrouwtje vecht ook met mijn corydorassen.
Dus als vechten een criterea is
Ohquote:
Ministalquote:
wel handiger in de stad..quote:
vodafonequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk.. storing bij Vodafone
Geen 3g.. mijn internet wat doe je ?
Yupquote:
enige netwerk dat in ons hele dorp geen bereik heeftquote:
hhehehehequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk.. storing bij Vodafone
Geen 3g.. mijn internet wat doe je ?
SLOOOOWLY DRIFTING AWAAAAAY WAAAAVEEEEE AFTERRRRR WAAAVEEEEEEquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
READ ALL ABOUT ITTTTTT READ ALL ABOUT ITTTTTTTT OHOOOOOOOHHHWWWHH
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SLOOOOWLY DRIFTING AWAAAAAY WAAAAVEEEEE AFTERRRRR WAAAVEEEEEE
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik luisterde laatst Di-rect
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
quote:
quote:
Ok.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef haan33 het volgende:
morgen
ik ben al om half 9 in uutje (ochtend)
Gekkiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]haske mooi liedjon hoor
Stelletje haters
kom in me gezicht zeggenquote:
WELKE DAN!! :$quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]haske mooi liedjon hoor
Stelletje haters
Doe ik ook hoor, dat liedje one thing is echt leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Jij bent verliefd op Spike zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, dat liedje one thing is echt leukVerder niks.
Nee ik vind die Zayn Malik wel een lekkertje.quote:
Godsamme Vasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind die Zayn Malik wel een lekkertje.maar niet met babyface, met paar dagen baardje.
Wie is spike by tha way?![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh kut het gaat over di-rectWaarom las ik one direction?
![]()
![]()
Godverdomme.
quote:
Ze is nog zo jong en onschuldig, yet she's growing up so fastquote:
Don't bla me meisjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja bla.
Maar spike van di-rect vond ik vroeger wel een lekkertje ja.
Bla op je voorhoofd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't bla me meisjeIk word woest hoor
Ik ken alleen spikequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind die Zayn Malik wel een lekkertje.maar niet met babyface, met paar dagen baardje.
Wie is spike by tha way?![]()
WAT.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja bla.
Maar spike van di-rect vond ik vroeger wel een lekkertje ja.
Kusje terugquote:
quote:
kwam jij eigenlijk nog langs?quote:
Ik las henkiequote:
niet gek met jouw ogenquote:
Dat is one direction skelequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, dat liedje one thing is echt leukVerder niks.
HAHAHAHA, helemaal in de war met genders xDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was 14 ja, tokio hotel periode, can't blame me.
You know I doquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij kent dat gevoel vast wel.
Spuit11quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is one direction skele
Waarom niet de zanger of de drummer? Die zagen er nog wel redelijk uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was 14 ja, tokio hotel periode, can't blame me.
Vind ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom niet de zanger of de drummer? Die zagen er nog wel redelijk uit.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zanger beter dan Spike, ja. Spike was gewoon een lelijkerdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar hij is badboy jeweetzzzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die zanger beter dan Spike, ja. Spike was gewoon een lelijkerd
Uutje is dicht bij hoor.quote:
Inside my headquote:
genoeg Uutjes hier in het rek liggenquote:
Gewoon leuk om je uit te scheldenquote:
Echt, hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die zanger beter dan Spike, ja. Spike was gewoon een lelijkerd
Ok, die is nog wel te doen, jaquote:
Holy fuck.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, hoor.Op zich wel handig als je op lelijkerds valt, word je niet zo snel afgewezen.
Nou, dat valt best tegen in de praktijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, hoor.Op zich wel handig als je op lelijkerds valt, word je niet zo snel afgewezen.
Gekke henkie?quote:
Uiteraard, samen met dwc.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, dat valt best tegen in de praktijk.
Ik geloof het pas als ik het van mensen hoor die er ook warenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gekke henkie?
[..]
Uiteraard, samen met dwc.
Niks mis meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik het van mensen hoor die er ook waren
Met jou ook niet sgatjquote:
Wowquote:
bobby, ga van dqod dr account afquote:
quote:
Bobby kan heul niet op mijn accountquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bobby, ga van dqod dr account af
Wat nou weerquote:
11 keer maar, vaseline heeft minimaal 4 liter zaad nodig voor ze tevreden isquote:
Het is woensdag, wats met jouquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef haan33 het volgende:
Ik sta nu bij CS bij dat grote bord, waar zijn jullie?
Maffequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gekke henkie?
[..]
Uiteraard, samen met dwc.
we hadden toch om half 2 afgesproken vandaag? ik kreeg gister een DM van supergirlquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is woensdag, wats met jou
Dat grote bord is weg hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef haan33 het volgende:
Ik sta nu bij CS bij dat grote bord, waar zijn jullie?
HAHAHAHAHAHA ;pquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
we hadden toch om half 2 afgesproken vandaag? ik kreeg gister een DM van supergirl
De rest ookquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat grote bord is weg hoor
Ik ben er vanavond rond een uur of half 8, wss precies lang genoeg om één kanon te atten. Zie ik je dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
we hadden toch om half 2 afgesproken vandaag? ik kreeg gister een DM van supergirl
Je bent veel te lief voor een mannenhaterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Bobby kan heul niet op mijn account
[..]
Wat nou weer
Over kanon gesproken, wij gaan morgen een kanon atten bij de meet!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond rond een uur of half 8, wss precies lang genoeg om één kanon te atten. Zie ik je dan?
Nee, want het zijn mannenquote:
Waarom zo doen?quote:
Ja eh ik denk nog steeds niet dat ik er benquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Over kanon gesproken, wij gaan morgen een kanon atten bij de meet!
Grappige haan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
11 keer maar, vaseline heeft minimaal 4 liter zaad nodig voor ze tevreden is
Kom, dan zal ik je liefdevol omhullen met prikkeldraad en flink hard trekken (aan het prikkeldraad dus)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent veel te lief voor een mannenhater
Vorige keer was hij doorgegaan, IK had namelijk alle nummers in de groep gezetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh ik denk nog steeds niet dat ik er benDe volgende meet organiseer ik wel weer zelf, stuk handiger
en niet op donderdagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh ik denk nog steeds niet dat ik er benDe volgende meet organiseer ik wel weer zelf, stuk handiger
Volgende meet wordt een SC meet tochquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
als je donderdag een slechte avond vindt, ben je het niet waard om te komenquote:
Iets beter...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom, dan zal ik je liefdevol omhullen met prikkeldraad en flink hard trekken (aan het prikkeldraad dus)
Zo beter?*:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgende meet wordt een SC meet toch
ga eens weg jijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
als je donderdag een slechte avond vindt, ben je het niet waard om te komen
Flikker op man, jij hebt echt 1 dag in die chat gezeten ofzo, en toen heb je meteen Ambi weggejaagdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vorige keer was hij doorgegaan, IK had namelijk alle nummers in de groep gezet
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgende meet wordt een SC meet toch
Misschien later.. Het moet wel speciaal blijven Nootmansquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets beter...
Geen anale fixatie vandaag?
DANS MET ME!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Flikker op man, jij hebt echt 1 dag in die chat gezeten ofzo, en toen heb je meteen Ambi weggejaagd
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA
Elke keer met jou is speciaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien later.. Het moet wel speciaal blijven Nootmans
ambiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Flikker op man, jij hebt echt 1 dag in die chat gezeten ofzo, en toen heb je meteen Ambi weggejaagd
Nu is het wel weer genoeg hoor, klefbekquote:
Je bent zelf mannenquote:
Ik zit meteen helemaal in de partystemmingquote:
Jij baalde gewoon dat ze je kkhard afwees.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
ambi
wat een aandachtshoer was dat zeg
Ok kutwijfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu is het wel weer genoeg hoor, klefbek
Ik had het over mezelf mallerdquote:
watquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok kutwijfprik met potloden in je tieten en smeer je anus in met hete wax en pindaschillen.
Wow ;squote:
Ik las... Iets anders.. Pardonquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit meteen helemaal in de partystemming
ik ben echt al te lang niet uitgeweest
[..]
Jij baalde gewoon dat ze je kkhard afwees.
ze zei nog dat ze me wel wilde zuigenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef CristinaYang het volgende:
Jij baalde gewoon dat ze je kkhard afwees.
Dan terechtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf mallerd
Doen we, hopen dat het dit keer niet regentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las... Iets anders.. Pardon
Binnenkort maar eens partyhardy dan?
Je moet je bek houden, ik laat je bakkes vollopen met mijn bloed en ik zorg dat ik een soa heb danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok kutwijfprik met potloden in je tieten en smeer je anus in met hete wax en pindaschillen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
ze zei nog dat ze me wel wilde zuigen
Zou je komen?quote:
Wijo jezusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet je bek houden, ik laat je bakkes vollopen met mijn bloed en ik zorg dat ik een soa heb dan
wat watquote:
Echt hoor.. Fuck dat, tyfusregen.. Ik ben er nog steeds verdrietig omquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doen we, hopen dat het dit keer niet regent![]()
waarom heb je hugh eigenlijk genaaidquote:
Die drang om fokkers te meeten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
Zou je komen?Als we Chris nou gewoon pillen laten regelen wordt het sowieso leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zul je het vinden, kutjongquote:
Weet ik veel, is toch nog niet gepland. Eerst kijken wie we zo ver kunnen krijgen, maar dat is moeilijk, want er is altijd wel iemand die "FOK!KERS MEETENquote:
Als die SOA je bloed nog zoeter maakt dan prima ok jaquote:
Hebben we het nu over letterlijk en figuurlijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
waarom heb je hugh eigenlijk genaaid
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die drang om fokkers te meeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die drang........quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet ik veel, is toch nog niet gepland. Eerst kijken wie we zo ver kunnen krijgen, maar dat is moeilijk, want er is altijd wel iemand die "FOK!KERS MEETEN!!!!!" blert en dan durft meteen niemand meer
ingeruild voor panzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hebben we het nu over letterlijk en figuurlijk?
dan nodig je dwc toch niet uitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet ik veel, is toch nog niet gepland. Eerst kijken wie we zo ver kunnen krijgen, maar dat is moeilijk, want er is altijd wel iemand die "FOK!KERS MEETEN!!!!!" blert en dan durft meteen niemand meer
Ik blijf erbij dat mensen die wel de hele dag tegen elkaar aanlullen maar elkaar PERSE niet in het echt willen zien fucking auti's zijn. Op Veer na, want zij is lief.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die drang........_________________________________________________________________
Mijn bloed is het lekkerste bloedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als die SOA je bloed nog zoeter maakt dan prima ok ja
ik, piye, madjack, geelman hebben sowieso al een afspraak waar we afsprekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
gaarne DM met uitlegquote:
Het lekkerste bloed van wat...?quote:
Dat kan, en dat zal voor sommigen ook wel geldenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat mensen die wel de hele dag tegen elkaar aanlullen maar elkaar PERSE niet in het echt willen zien fucking auti's zijn. Op Veer na, want zij is lief.
Oh is hij de schuldige die m'n schatje heeft weggejaagd. Kkhaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Van alles, duhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het lekkerste bloed van wat...?
[..]
Dat kan, en dat zal voor sommigen ook wel gelden
ze ging er 10x per dag in en uitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh is hij de schuldige die m'n schatje heeft weggejaagd. Kkhaan.
Kak op, ik ben je geen uitleg verschuldigdquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat mensen die wel de hele dag tegen elkaar aanlullen maar elkaar PERSE niet in het echt willen zien fucking auti's zijn. Op Veer na, want zij is lief.
Jouw schatje wilde ThaTim pijpen meteen op de eerste dag van de chat. Just sayingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh is hij de schuldige die m'n schatje heeft weggejaagd. Kkhaan.
je hebt fanta langer gezoend dan hugh weet ik nog welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kak op, ik ben je geen uitleg verschuldigdSoms daten mensen om er vervolgens achter te komen dat ze toch niet zo bij elkaar passen, en soms ontmoeten een van beiden of allebei die mensen dan iemand anders. Klaar.
Oh nu ben ik heel benieuwd... met of zonder bonkjes en sliertjes? :Squote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van alles, duh
Ik maak er regelmatig bloedworst van
inb4: ik zal je eens een bloedworst voerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van alles, duh
Ik maak er regelmatig bloedworst van
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jouw schatje wilde ThaTim pijpen meteen op de eerste dag van de chat. Just saying
quote:
En dat geeft natuurlijk ook wel iets aan. KUNNEN WE ER NU OVER OP HOUDEN?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
je hebt fanta langer gezoend dan hugh weet ik nog wel
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, als ntm en Chloro komen ben jij er ook sowieso bij
quote:
Die filter ik eruit, bleek toch niet zo'n succesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nu ben ik heel benieuwd... met of zonder bonkjes en sliertjes? :S
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: ik zal je eens een bloedworst voeren
ik had fanta haar kont ook wel willen bonkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dat geeft natuurlijk ook wel iets aan. KUNNEN WE ER NU OVER OP HOUDEN?
Ja, je switched snel en bent wispelturig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dat geeft natuurlijk ook wel iets aan. KUNNEN WE ER NU OVER OP HOUDEN?
ik zeg het niet hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die filter ik eruit, bleek toch niet zo'n succes
[..]
Nee
Ik kom ook en ik kom je persoonlijk ophalen als het moetquote:
Ik hou ook wel van sinaasappelsap met pulp if u know what i meanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die filter ik eruit, bleek toch niet zo'n succes
[..]
Nee
Fantaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik had fanta haar kont ook wel willen bonken
Bakkes Nootmans, ik hou het nu al drie maanden uit bij dezelfde kerel, so your point is invalidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je switched snel en bent wispelturig.
Aan wie heeft ze zich niet aangeboden? xDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jouw schatje wilde ThaTim pijpen meteen op de eerste dag van de chat. Just saying
Persoonlijk record?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta
[..]
Bakkes Nootmans, ik hou het nu al drie maanden uit bij dezelfde kerel, so your point is invalid
Mensen die haar lievelingskleur raadden, die mochten haar neuken ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan wie heeft ze zich niet aangeboden? xD
Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van sinaasappelsap met pulp if u know what i mean
Brinta met klonten?quote:
Jankwijf, niets meer en niets minderquote:
Pfffff. Daar moet ik oprecht even over na denkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan wie heeft ze zich niet aangeboden? xD
Drie jaar, come at me bitchquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pfffff. Daar moet ik oprecht even over na denken
[..]
Drie jaar, come at me bitch
Ok, netjes... beter dan mijn. En nee, ben auti blijf hier liever :Squote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pfffff. Daar moet ik oprecht even over na denken
[..]
Drie jaar, come at me bitch
Jij bent gewoon een bosmongool zonder geld. Ik krijg trouwens nog een biertje van jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jankwijf, niets meer en niets minder
2,5 jaar, waarvan het na 2 jaar al wel over was ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, netjes... beter dan mijn. En nee, ben auti blijf hier liever :S
Mijn eerste reactie was gericht op het feit dat CY semi-stoer praatte en dan er nog even bij vermeldde dat Veer uitgezonderd is omdat haar anders wellicht zou krenken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom ook en ik kom je persoonlijk ophalen als het moet
Dit keer ben ik de rijke tattaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bosmongool zonder geld. Ik krijg trouwens nog een biertje van je
brownietaartquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
2,5 jaar, waarvan het na 2 jaar al wel over was ofzo
ohw, was jij die bier jatter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dit keer ben ik de rijke tatta
Krijgt heel FOK! nog geld van mij ofzo
dat is ook niet heel veel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! serieus een verrassing voor mij.
Van mij is 9 maanden
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dit keer ben ik de rijke tatta
Krijgt heel FOK! nog geld van mij ofzo
Wat ;squote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was gericht op het feit dat CY semi-stoer praatte en dan er nog even bij vermeldde dat Veer uitgezonderd is omdat haar anders wellicht zou krenken.
M'n tweede was een reactie op ridicule uitspraken over m'n Ambi.
En de derde was om aan te geven dat ik FOK!sters waarmee ik de koffer in wil duiken dan niet op een algemene meet zou gaan versieren.
Je weet niet waar ik woon.
quote:
Hoezo verrassing?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! serieus een verrassing voor mij.
Van mij is 9 maanden
quote:
Fuck yes !quote:
Klopt, lag eigenlijk ook altijd aan mij. Maar ben wel veranderd afgelopen jarenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is ook niet heel veel.
Wel echt precies op tijd weggegaan dan.
Ja dat dus.quote:
Wat?quote:Nou enWE HADDEN EEN AFSPRAAK
Dunno jij leek mij ook een beetje een wispelturige heen en weer vliegerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezo verrassing?
Is er iets gebeurd die eerste maand, Nootmans?
Was je zo'n badboy ja?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, lag eigenlijk ook altijd aan mij. Maar ben wel veranderd afgelopen jaren
Idd, gelijk naamsverandering ook en alles
Cheesecake thee graagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Fuck yes !
Iemand liefhebbers voor cheesecake?
Nee, je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat dus.
[..]
Wat?Heb heul geen afspraak gemaakt over naar een SC meet gaan.
Badboy, autist, kluizenaarquote:
De rest was ook lekker kansloos, ze liepen te bedelen bij mij om die biertjesquote:
ahh mjah ik snap het al.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Badboy, autist, kluizenaaru name it
Ik was gewoon snel verveeld met mensen in die periode
Ik praat niet semi-stoerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was gericht op het feit dat CY semi-stoer praatte en dan er nog even bij vermeldde dat Veer uitgezonderd is omdat haar anders wellicht zou krenken.
M'n tweede was een reactie op ridicule uitspraken over m'n Ambi.
En de derde was om aan te geven dat ik FOK!sters waarmee ik de koffer in wil duiken dan niet op een algemene meet zou gaan versieren.
Je weet niet waar ik woon.
Wanneer ik vrijgezel ben, ben ik dat ook wel hoor.. Maar zodra ik een serieuze relatie met iemand opbouw, kan ik t er doorgaans ook heel lang mee uithouden.. Ook al zou de relatie niet goed zitten, dan nogquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dunno jij leek mij ook een beetje een wispelturige heen en weer vlieger
Zou kunnen..
Ohhhh liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik vrijgezel ben, ben ik dat ook wel hoor.. Maar zodra ik een serieuze relatie met iemand opbouw, kan ik t er doorgaans ook heel lang mee uithouden.. Ook al zou de relatie niet goed zitten, dan nog
Dat was srs Dkut, nu verder met het weerbericht :$
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef CristinaYang het volgende:
IK BEN HELEMAAL OVER M'N TOEREN DOOR DAT GEHAAT VAN KRIO EN IK GA NU EEN GEBAKKEN EI ETEN.
DOEI.Jij moet srs wat doen aan je skijtfactor. Anders ben je voor je 30e kapot van een burnoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef CristinaYang het volgende:
IK BEN HELEMAAL OVER M'N TOEREN DOOR DAT GEHAAT VAN KRIO EN IK GA NU EEN GEBAKKEN EI ETEN.
DOEI.Eet smakelijk.. En ik zal wel een gewicht op Krio's hoofd gooien omdat ie je pijn doet, don't worrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en daarom vertel ik dit soort dingen dus doorgaans niet op da FOKZ!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhh liefhet beeld van jou word steeds softer
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Beetje yingyang is niets mis mee hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eet smakelijk.. En ik zal wel een gewicht op Krio's hoofd gooien omdat ie je pijn doet, don't worry![]()
[..]
Ja en daarom vertel ik dit soort dingen dus doorgaans niet op da FOKZ!
Da's dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje yingyang is niets mis mee hoor
Komt er aan wijfiequote:
yingyangquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje yingyang is niets mis mee hoor
Ok dude high five hahahaquote:
Jammer ik vind je serioesoeside wel leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's dan ook wel weer zo
Maar toch hou ik het hierbij voor vandaag.. Genoeg seriousness
Mag ik ook cheesecake?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer ik vind je serioesoeside wel leuk
Ja, dat moeten we niet hebben ehquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dude high five hahaha
[..]
Jammer ik vind je serioesoeside wel leuk
Och, nee hoor zet je maar weer van de positieve dingen af.. vecht er tegen! laat het jou niet in je greep hebben!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we niet hebben eh
Leuk gevonden worden
Positiviteitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och, nee hoor zet je maar weer van de positieve dingen af.. vecht er tegen! laat het jou niet in je greep hebben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |