Neuf?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja in de laatst herziene 4ebe-spelling schrijf je caffia zo![]()
Is goed, ik stuur Neuf welDie heeft lekker veel haar
Past wel in twee neusgaten denk ik :s
Ja, kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb nog een pakje liggenEnige nadeel is dat modelleerklei af en toe net iets te zacht is. Ben je bezig met de ene kant van een hoofd deukt de andere kant in
[..]! Die beesten zijn zo vet
Pleesiosaurusquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt!!! zo lief als ze op je hand klimmen en ze zo je vingers vast grijpen met die klauwtjes
Halloquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neuf?![]()
gvd man
wat een naam... beetje friesche naam
[..]
Ja, klopt!!! zo lief als ze op je hand klimmen en ze zo je vingers vast grijpen met die klauwtjes
[..]
Pleesiosaurus
waarom dan niet neufneuf?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HalloZit jij mijn caffia dr naam uit te lachen ?
Ze heet zo, omdat ze op 9 /9 geboren is
En Neuf betekent 9 in het Frans.. nog niet bekend of dat ook in het frisch is
Ja wat is dat dan voor naam dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom dan niet neufneuf?
geïnspireerd door urbanus trouwens?
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HalloZit jij mijn caffia dr naam uit te lachen ?
Ze heet zo, omdat ze op 9 /9 geboren is
En Neuf betekent 9 in het Frans.. nog niet bekend of dat ook in het frisch is
Ja, zeker. Vrouwtje was tam, mannetje nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]Lief!
Zijn ze ook een beetje tam te krijgen?
nee, neuf is normaal wil je zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan voor naam dan?Neufneuf
nee, gewoon eigen inspi
Hoe heette jouw kat dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jabeetje wel!!
Oh zo, wel leuk gevonden hoor
[..]
Ja, zeker. Vrouwtje was tam, mannetje niet
Stil nou... de LID leest mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef Salatrel het volgende:
stiekem is het gewoon neuf omdat ze de vorige 8 is vergeten te voeren
Had ook een Avici, Maikel Pazofski en een Pikachuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, neuf is normaal wil je zeggen
en oke
inb4: kadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heette jouw kat dan?![]()
Dank u
michael wie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ook een Avici, Maikel Pazofski en een Pikachu
Mijn poes heette 'Diddy'.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heette jouw kat dan?![]()
Dank u
mijn ouders dachten altijd de katten leuke namen te moeten geven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn poes heette 'Diddy'.
Mijn leguaan heette 'Pascha'.
True story
Hahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ouders dachten altijd de katten leuke namen te moeten geven.
uiteindelijke luisterden ze even goed naar: zwarte, dikke en domme
Lol @ diddyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn poes heette 'Diddy'.
Mijn leguaan heette 'Pascha'.
True story
origineel welquote:
kfcquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heet jouw nugget dan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zeker. Vrouwtje was tam, mannetje niet
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]Lekker knuffelen
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol @ diddy
Pascha is wel een mooie
Hoe heet jouw nugget dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Liefste gifje wat ik ooit gezien hebquote:
Dat is een dino!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]Lekker knuffelen
[ afbeelding ]
Weet ik! Maar het kwam het meeste in de buurt en was liefquote:
Pazofskiquote:
Oh... Dit is echt walgelijk lief...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]Lekker knuffelen
[ afbeelding ]
en wie is dat?quote:
Mooie nieuwe naam voor je volgende caffiaquote:
Denk een baardagaam, maar pin me er niet op vast :$quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh... Dit is echt walgelijk lief...![]()
Dat reptiel (wat is het?) ook echt die oogjes dichtknijpen als die kat hem kopjes geeft
![]()
You're a disgusting manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk mental image van jou ergens op vastpinnen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks!!
Heeft geen naam... en btw moet je nog wat laten zien.. 1 moment!!Lowl.. ewwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja ben benieuwd
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja hallo.. ik recycle geen namen.. jij neemt toch ook later geen bonnie 2.0 ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooie nieuwe naam voor je volgende caffia
Ja, is baardagaam.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk een baardagaam, maar pin me er niet op vast :$
Klopt, je ziet het ook bij hagedissen... de motoriek e.d. lijkt heel erg op van die van een vogel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
De nazaten van dino's zijn vogels.
Dit vind ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik! Maar het kwam het meeste in de buurt en was lief
Wijlen mijn Pools dwergkonijntje..quote:
Pas nog opquote:
Wel, want Bonnie is oppermachtigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo.. ik recycle geen namen.. jij neemt toch ook later geen bonnie 2.0 ?
Je bent zelfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, is baardagaam.
[..]
Klopt, je ziet het ook bij hagedissen... de motoriek e.d. lijkt heel erg op van die van een vogel.
[..]
Dit vind ik ook
Je gaat er een trui van breien/haken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel, want Bonnie is oppermachtig
Zelfs haar haren ga ik recyclen
Natuurlijk klopt hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Klopt, je ziet het ook bij hagedissen... de motoriek e.d. lijkt heel erg op van die van een vogel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een inb4. Oftewel: dat je voorspelt dat een bepaalde opmerking komengaat.quote:
Baardagaam?quote:
KIJK!!!!!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lowl.. ewwwww![]()
En ja ben benieuwd
Ik moest zo hard lachen om de M.I van mezelf in een trui gemaakt van Bonnieharenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat er een trui van breien/haken?
Mag wel.. Als jij dat zou willenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt hetIk heb bijzonder veel erover gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wilk wel ;@quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen om de M.I van mezelf in een trui gemaakt van Bonnieharen
Why
[..]
Mag wel.. Als jij dat zou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |