Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van sinaasappelsap met pulp if u know what i mean
Brinta met klonten?quote:
Jankwijf, niets meer en niets minderquote:
Pfffff. Daar moet ik oprecht even over na denkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan wie heeft ze zich niet aangeboden? xD
Drie jaar, come at me bitchquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pfffff. Daar moet ik oprecht even over na denken
[..]
Drie jaar, come at me bitch
Ok, netjes... beter dan mijn. En nee, ben auti blijf hier liever :Squote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pfffff. Daar moet ik oprecht even over na denken
[..]
Drie jaar, come at me bitch
Jij bent gewoon een bosmongool zonder geld. Ik krijg trouwens nog een biertje van jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jankwijf, niets meer en niets minder
2,5 jaar, waarvan het na 2 jaar al wel over was ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, netjes... beter dan mijn. En nee, ben auti blijf hier liever :S
Mijn eerste reactie was gericht op het feit dat CY semi-stoer praatte en dan er nog even bij vermeldde dat Veer uitgezonderd is omdat haar anders wellicht zou krenken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom ook en ik kom je persoonlijk ophalen als het moet
Dit keer ben ik de rijke tattaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bosmongool zonder geld. Ik krijg trouwens nog een biertje van je
brownietaartquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
2,5 jaar, waarvan het na 2 jaar al wel over was ofzo
ohw, was jij die bier jatter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dit keer ben ik de rijke tatta
Krijgt heel FOK! nog geld van mij ofzo
dat is ook niet heel veel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! serieus een verrassing voor mij.
Van mij is 9 maanden
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dit keer ben ik de rijke tatta
Krijgt heel FOK! nog geld van mij ofzo
Wat ;squote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was gericht op het feit dat CY semi-stoer praatte en dan er nog even bij vermeldde dat Veer uitgezonderd is omdat haar anders wellicht zou krenken.
M'n tweede was een reactie op ridicule uitspraken over m'n Ambi.
En de derde was om aan te geven dat ik FOK!sters waarmee ik de koffer in wil duiken dan niet op een algemene meet zou gaan versieren.
Je weet niet waar ik woon.
quote:
Hoezo verrassing?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! serieus een verrassing voor mij.
Van mij is 9 maanden
quote:
Fuck yes !quote:
Klopt, lag eigenlijk ook altijd aan mij. Maar ben wel veranderd afgelopen jarenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is ook niet heel veel.
Wel echt precies op tijd weggegaan dan.
Ja dat dus.quote:
Wat?quote:Nou enWE HADDEN EEN AFSPRAAK
Dunno jij leek mij ook een beetje een wispelturige heen en weer vliegerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezo verrassing?
Is er iets gebeurd die eerste maand, Nootmans?
Was je zo'n badboy ja?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, lag eigenlijk ook altijd aan mij. Maar ben wel veranderd afgelopen jaren
Idd, gelijk naamsverandering ook en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |