watquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok kutwijfprik met potloden in je tieten en smeer je anus in met hete wax en pindaschillen.
Wow ;squote:
Ik las... Iets anders.. Pardonquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit meteen helemaal in de partystemming
ik ben echt al te lang niet uitgeweest
[..]
Jij baalde gewoon dat ze je kkhard afwees.
ze zei nog dat ze me wel wilde zuigenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef CristinaYang het volgende:
Jij baalde gewoon dat ze je kkhard afwees.
Dan terechtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf mallerd
Doen we, hopen dat het dit keer niet regentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las... Iets anders.. Pardon
Binnenkort maar eens partyhardy dan?
Je moet je bek houden, ik laat je bakkes vollopen met mijn bloed en ik zorg dat ik een soa heb danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok kutwijfprik met potloden in je tieten en smeer je anus in met hete wax en pindaschillen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
ze zei nog dat ze me wel wilde zuigen
Zou je komen?quote:
Wijo jezusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet je bek houden, ik laat je bakkes vollopen met mijn bloed en ik zorg dat ik een soa heb dan
wat watquote:
Echt hoor.. Fuck dat, tyfusregen.. Ik ben er nog steeds verdrietig omquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doen we, hopen dat het dit keer niet regent![]()
waarom heb je hugh eigenlijk genaaidquote:
Die drang om fokkers te meeten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
Zou je komen?Als we Chris nou gewoon pillen laten regelen wordt het sowieso leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zul je het vinden, kutjongquote:
Weet ik veel, is toch nog niet gepland. Eerst kijken wie we zo ver kunnen krijgen, maar dat is moeilijk, want er is altijd wel iemand die "FOK!KERS MEETENquote:
Als die SOA je bloed nog zoeter maakt dan prima ok jaquote:
Hebben we het nu over letterlijk en figuurlijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
waarom heb je hugh eigenlijk genaaid
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die drang om fokkers te meeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die drang........quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet ik veel, is toch nog niet gepland. Eerst kijken wie we zo ver kunnen krijgen, maar dat is moeilijk, want er is altijd wel iemand die "FOK!KERS MEETEN!!!!!" blert en dan durft meteen niemand meer
ingeruild voor panzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hebben we het nu over letterlijk en figuurlijk?
dan nodig je dwc toch niet uitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet ik veel, is toch nog niet gepland. Eerst kijken wie we zo ver kunnen krijgen, maar dat is moeilijk, want er is altijd wel iemand die "FOK!KERS MEETEN!!!!!" blert en dan durft meteen niemand meer
Ik blijf erbij dat mensen die wel de hele dag tegen elkaar aanlullen maar elkaar PERSE niet in het echt willen zien fucking auti's zijn. Op Veer na, want zij is lief.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die drang........_________________________________________________________________
Mijn bloed is het lekkerste bloedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als die SOA je bloed nog zoeter maakt dan prima ok ja
ik, piye, madjack, geelman hebben sowieso al een afspraak waar we afsprekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
gaarne DM met uitlegquote:
Het lekkerste bloed van wat...?quote:
Dat kan, en dat zal voor sommigen ook wel geldenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat mensen die wel de hele dag tegen elkaar aanlullen maar elkaar PERSE niet in het echt willen zien fucking auti's zijn. Op Veer na, want zij is lief.
Oh is hij de schuldige die m'n schatje heeft weggejaagd. Kkhaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Flikker op man, jij hebt echt 1 dag in die chat gezeten ofzo, en toen heb je meteen Ambi weggejaagd
Van alles, duhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het lekkerste bloed van wat...?
[..]
Dat kan, en dat zal voor sommigen ook wel gelden
ze ging er 10x per dag in en uitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh is hij de schuldige die m'n schatje heeft weggejaagd. Kkhaan.
Kak op, ik ben je geen uitleg verschuldigdquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat mensen die wel de hele dag tegen elkaar aanlullen maar elkaar PERSE niet in het echt willen zien fucking auti's zijn. Op Veer na, want zij is lief.
Jouw schatje wilde ThaTim pijpen meteen op de eerste dag van de chat. Just sayingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh is hij de schuldige die m'n schatje heeft weggejaagd. Kkhaan.
je hebt fanta langer gezoend dan hugh weet ik nog welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kak op, ik ben je geen uitleg verschuldigdSoms daten mensen om er vervolgens achter te komen dat ze toch niet zo bij elkaar passen, en soms ontmoeten een van beiden of allebei die mensen dan iemand anders. Klaar.
Oh nu ben ik heel benieuwd... met of zonder bonkjes en sliertjes? :Squote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van alles, duh
Ik maak er regelmatig bloedworst van
inb4: ik zal je eens een bloedworst voerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van alles, duh
Ik maak er regelmatig bloedworst van
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jouw schatje wilde ThaTim pijpen meteen op de eerste dag van de chat. Just saying
quote:
En dat geeft natuurlijk ook wel iets aan. KUNNEN WE ER NU OVER OP HOUDEN?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
je hebt fanta langer gezoend dan hugh weet ik nog wel
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, als ntm en Chloro komen ben jij er ook sowieso bij
quote:
Die filter ik eruit, bleek toch niet zo'n succesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nu ben ik heel benieuwd... met of zonder bonkjes en sliertjes? :S
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: ik zal je eens een bloedworst voeren
ik had fanta haar kont ook wel willen bonkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dat geeft natuurlijk ook wel iets aan. KUNNEN WE ER NU OVER OP HOUDEN?
Ja, je switched snel en bent wispelturig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dat geeft natuurlijk ook wel iets aan. KUNNEN WE ER NU OVER OP HOUDEN?
ik zeg het niet hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die filter ik eruit, bleek toch niet zo'n succes
[..]
Nee
Ik kom ook en ik kom je persoonlijk ophalen als het moetquote:
Ik hou ook wel van sinaasappelsap met pulp if u know what i meanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die filter ik eruit, bleek toch niet zo'n succes
[..]
Nee
Fantaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik had fanta haar kont ook wel willen bonken
Bakkes Nootmans, ik hou het nu al drie maanden uit bij dezelfde kerel, so your point is invalidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je switched snel en bent wispelturig.
Aan wie heeft ze zich niet aangeboden? xDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jouw schatje wilde ThaTim pijpen meteen op de eerste dag van de chat. Just saying
Persoonlijk record?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta
[..]
Bakkes Nootmans, ik hou het nu al drie maanden uit bij dezelfde kerel, so your point is invalid
Mensen die haar lievelingskleur raadden, die mochten haar neuken ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan wie heeft ze zich niet aangeboden? xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |