Je bent veel te lief voor een mannenhaterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Bobby kan heul niet op mijn account
[..]
Wat nou weer
Over kanon gesproken, wij gaan morgen een kanon atten bij de meet!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond rond een uur of half 8, wss precies lang genoeg om één kanon te atten. Zie ik je dan?
Nee, want het zijn mannenquote:
Waarom zo doen?quote:
Ja eh ik denk nog steeds niet dat ik er benquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Over kanon gesproken, wij gaan morgen een kanon atten bij de meet!
Grappige haan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
11 keer maar, vaseline heeft minimaal 4 liter zaad nodig voor ze tevreden is
Kom, dan zal ik je liefdevol omhullen met prikkeldraad en flink hard trekken (aan het prikkeldraad dus)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent veel te lief voor een mannenhater
Vorige keer was hij doorgegaan, IK had namelijk alle nummers in de groep gezetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh ik denk nog steeds niet dat ik er benDe volgende meet organiseer ik wel weer zelf, stuk handiger
en niet op donderdagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja eh ik denk nog steeds niet dat ik er benDe volgende meet organiseer ik wel weer zelf, stuk handiger
Volgende meet wordt een SC meet tochquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
als je donderdag een slechte avond vindt, ben je het niet waard om te komenquote:
Iets beter...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom, dan zal ik je liefdevol omhullen met prikkeldraad en flink hard trekken (aan het prikkeldraad dus)
Zo beter?*:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgende meet wordt een SC meet toch
ga eens weg jijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
als je donderdag een slechte avond vindt, ben je het niet waard om te komen
Flikker op man, jij hebt echt 1 dag in die chat gezeten ofzo, en toen heb je meteen Ambi weggejaagdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vorige keer was hij doorgegaan, IK had namelijk alle nummers in de groep gezet
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgende meet wordt een SC meet toch
Misschien later.. Het moet wel speciaal blijven Nootmansquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets beter...
Geen anale fixatie vandaag?
DANS MET ME!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Flikker op man, jij hebt echt 1 dag in die chat gezeten ofzo, en toen heb je meteen Ambi weggejaagd
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA
Elke keer met jou is speciaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien later.. Het moet wel speciaal blijven Nootmans
ambiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Flikker op man, jij hebt echt 1 dag in die chat gezeten ofzo, en toen heb je meteen Ambi weggejaagd
Nu is het wel weer genoeg hoor, klefbekquote:
Je bent zelf mannenquote:
Ik zit meteen helemaal in de partystemmingquote:
Jij baalde gewoon dat ze je kkhard afwees.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
ambi
wat een aandachtshoer was dat zeg
Ok kutwijfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu is het wel weer genoeg hoor, klefbek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |