Nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van sinaasappelsap met pulp if u know what i mean
Brinta met klonten?quote:
Jankwijf, niets meer en niets minderquote:
Pfffff. Daar moet ik oprecht even over na denkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan wie heeft ze zich niet aangeboden? xD
Drie jaar, come at me bitchquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pfffff. Daar moet ik oprecht even over na denken
[..]
Drie jaar, come at me bitch
Ok, netjes... beter dan mijn. En nee, ben auti blijf hier liever :Squote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pfffff. Daar moet ik oprecht even over na denken
[..]
Drie jaar, come at me bitch
Jij bent gewoon een bosmongool zonder geld. Ik krijg trouwens nog een biertje van jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jankwijf, niets meer en niets minder
2,5 jaar, waarvan het na 2 jaar al wel over was ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, netjes... beter dan mijn. En nee, ben auti blijf hier liever :S
Mijn eerste reactie was gericht op het feit dat CY semi-stoer praatte en dan er nog even bij vermeldde dat Veer uitgezonderd is omdat haar anders wellicht zou krenken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom ook en ik kom je persoonlijk ophalen als het moet
Dit keer ben ik de rijke tattaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bosmongool zonder geld. Ik krijg trouwens nog een biertje van je
brownietaartquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
2,5 jaar, waarvan het na 2 jaar al wel over was ofzo
ohw, was jij die bier jatter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dit keer ben ik de rijke tatta
Krijgt heel FOK! nog geld van mij ofzo
dat is ook niet heel veel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! serieus een verrassing voor mij.
Van mij is 9 maanden
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dit keer ben ik de rijke tatta
Krijgt heel FOK! nog geld van mij ofzo
Wat ;squote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was gericht op het feit dat CY semi-stoer praatte en dan er nog even bij vermeldde dat Veer uitgezonderd is omdat haar anders wellicht zou krenken.
M'n tweede was een reactie op ridicule uitspraken over m'n Ambi.
En de derde was om aan te geven dat ik FOK!sters waarmee ik de koffer in wil duiken dan niet op een algemene meet zou gaan versieren.
Je weet niet waar ik woon.
quote:
Hoezo verrassing?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! serieus een verrassing voor mij.
Van mij is 9 maanden
quote:
Fuck yes !quote:
Klopt, lag eigenlijk ook altijd aan mij. Maar ben wel veranderd afgelopen jarenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is ook niet heel veel.
Wel echt precies op tijd weggegaan dan.
Ja dat dus.quote:
Wat?quote:Nou enWE HADDEN EEN AFSPRAAK
Dunno jij leek mij ook een beetje een wispelturige heen en weer vliegerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezo verrassing?
Is er iets gebeurd die eerste maand, Nootmans?
Was je zo'n badboy ja?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, lag eigenlijk ook altijd aan mij. Maar ben wel veranderd afgelopen jaren
Idd, gelijk naamsverandering ook en alles
Cheesecake thee graagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Fuck yes !
Iemand liefhebbers voor cheesecake?
Nee, je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat dus.
[..]
Wat?Heb heul geen afspraak gemaakt over naar een SC meet gaan.
Badboy, autist, kluizenaarquote:
De rest was ook lekker kansloos, ze liepen te bedelen bij mij om die biertjesquote:
ahh mjah ik snap het al.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Badboy, autist, kluizenaaru name it
Ik was gewoon snel verveeld met mensen in die periode
Ik praat niet semi-stoerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was gericht op het feit dat CY semi-stoer praatte en dan er nog even bij vermeldde dat Veer uitgezonderd is omdat haar anders wellicht zou krenken.
M'n tweede was een reactie op ridicule uitspraken over m'n Ambi.
En de derde was om aan te geven dat ik FOK!sters waarmee ik de koffer in wil duiken dan niet op een algemene meet zou gaan versieren.
Je weet niet waar ik woon.
Wanneer ik vrijgezel ben, ben ik dat ook wel hoor.. Maar zodra ik een serieuze relatie met iemand opbouw, kan ik t er doorgaans ook heel lang mee uithouden.. Ook al zou de relatie niet goed zitten, dan nogquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dunno jij leek mij ook een beetje een wispelturige heen en weer vlieger
Zou kunnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhh liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik vrijgezel ben, ben ik dat ook wel hoor.. Maar zodra ik een serieuze relatie met iemand opbouw, kan ik t er doorgaans ook heel lang mee uithouden.. Ook al zou de relatie niet goed zitten, dan nog
Dat was srs Dkut, nu verder met het weerbericht :$
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef CristinaYang het volgende:
IK BEN HELEMAAL OVER M'N TOEREN DOOR DAT GEHAAT VAN KRIO EN IK GA NU EEN GEBAKKEN EI ETEN.
DOEI.Jij moet srs wat doen aan je skijtfactor. Anders ben je voor je 30e kapot van een burnoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef CristinaYang het volgende:
IK BEN HELEMAAL OVER M'N TOEREN DOOR DAT GEHAAT VAN KRIO EN IK GA NU EEN GEBAKKEN EI ETEN.
DOEI.Eet smakelijk.. En ik zal wel een gewicht op Krio's hoofd gooien omdat ie je pijn doet, don't worrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en daarom vertel ik dit soort dingen dus doorgaans niet op da FOKZ!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhh liefhet beeld van jou word steeds softer
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Beetje yingyang is niets mis mee hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eet smakelijk.. En ik zal wel een gewicht op Krio's hoofd gooien omdat ie je pijn doet, don't worry![]()
[..]
Ja en daarom vertel ik dit soort dingen dus doorgaans niet op da FOKZ!
Da's dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje yingyang is niets mis mee hoor
Komt er aan wijfiequote:
yingyangquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje yingyang is niets mis mee hoor
Ok dude high five hahahaquote:
Jammer ik vind je serioesoeside wel leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's dan ook wel weer zo
Maar toch hou ik het hierbij voor vandaag.. Genoeg seriousness
Mag ik ook cheesecake?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer ik vind je serioesoeside wel leuk
Ja, dat moeten we niet hebben ehquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dude high five hahaha
[..]
Jammer ik vind je serioesoeside wel leuk
Och, nee hoor zet je maar weer van de positieve dingen af.. vecht er tegen! laat het jou niet in je greep hebben!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we niet hebben eh
Leuk gevonden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |