Hihahoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haja goede grap wel.. ik noem je sjaak polak oke sjaak?
Quotequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Connoe je moet me niet quoten.. het loopt hier allemaal in de soep nu... Mijn telefoon voelt aan als een kaaszoef flee! Hij is 300 graden.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
Had je maar een iPhone moeten kopen.
Je zit dus niet op je mobiel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha ik zat nog in het topic guus, dus kreeg de melding niet... Deugniet!!
Ik zei toch dat hij nooit de waarheid spreektquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zit dus niet op je mobiel?
Jij wordt achtergesteld:quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maak niet uit Guus. Je bent nog steeds mijn kereltje.
Plaatsjes zie je mobiel ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zit wel op mobiel guusje en ik loeg niet AK. Godverredomme. Ik zit allren wel.op de desktop site omdst ik plaatjes enzo wil zien. Echt!!
Quotequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensrn ik krijg nunook brandblaren op mijn hsnden past dat nog in dit topic of zal ik nieuwe maken?
Past hier nog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensrn ik krijg nunook brandblaren op mijn hsnden past dat nog in dit topic of zal ik nieuwe maken?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja AK nu sta jer alleen voor. Roep ZarB.
Goed opgemerkt, ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Guus is je hier gewoon aan het fucken hoor HAHAHA
Ja dat is juist!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:58 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb vernomen dat Ronnie's toompje is aangeraakt door ZarB, klopt dit??
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoeveel zijn dit er?quote:
Welke lul is er dan ook zo flauw die jongen steeds te quoten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die is nog quotes aan het wegklikken.
Nu geloof ik er geen fuck meer vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee maar is wel zo hoor, echt hard geraakt.
Is echt zo hoor, ik hb ook pics van JMF gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu geloof ik er geen fuck meer van
Bij ZarB's huis of wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is echt zo hoor, ik hb ook pics van JMF gezien.
Het wordt met de post onrealistischer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik stuurde keer dm en voor ik wist waren we aan het knallen op de pier en scheveningen. Was vet spannrnd want die pier kan elk moment instorten... Eigenlijk kon ik dus kiet zo hard knallen.. maar jullie begrijpe me toch haha.. was echt lachen.
Het is wel echt zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu geloof ik er geen fuck meer van
Dat ze elkaar gemeet hebben mss maar actiepics zullen het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is wel echt zo.Er zijn pics gemaakt.
Het is noemenswaardiger als je Aber niet hebt genkald.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haja ik heb pics van AK en van een ak47 ik heb met een van de 2 lopen knallen, ghihi!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
ZarB is nu aan het verhuizen dus ik weet niet welk huis je bedoelt.
Guus er is ook een grens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is noemenswaardiger als je Aber niet hebt genkald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaaaaaahahahahaaaa wie gelooft dat nouquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Connie ik had briefje onder mijn kussen gedaan en er connie opgeschreven. Ik had van horen zeggen dat je er dan over gaat dromen..
T werkte niet. Dit wss mijn verhaal.
Kun je de roddels bevestigen/ontkennen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Haaaaaaahahahahaaaa wie gelooft dat nou![]()
Nerdje
Jmf altijd terechte klacht
Mijn vragen hebben een hogere prioriteit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rustig mensrn zr moet nog even bijlezen..
Oja het is waar ik wou het gewoon van hem zelf horen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net stond je nog te schreeuwen dat het waar was
Ben je sitzofreem of hoe je dat woord ook spelt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Guus ik date geen foksters. Waar zie jij mij voor aan.
Doe even normaal joh, gek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:15 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
In je eigen topic telt niet kneusje.
Nou jij was er echt niet bij hahahhahajamah goeien garp mensen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
JMF heeft al bevestigd, maar jullie lopen me vlgns mij gewoon te fucken.
Doe even normaal joh, gek!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:15 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
In je eigen topic telt niet kneusje.
Nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef Aberkullie het volgende:
Guus kom je ook naar de lurk-meet?
Ja!!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is gewoon een leugen dus.
Ja doei veel plezier in de surprise bar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:20 schreef ZarB het volgende:
Bij dezen bevestig ik alles wat over mij gezegd wordt.
Ik moet nu gaan want ik heb een date met jmf. Doeiiiiii
Haan33 zat ertussen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik keek net in klb en zag topic van AK zarb en mij bovenaan. Ik heb een smerig broekje gekregen ervan.
Thanks abie!! Ly ntb wva xoxo nwlyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja doei veel plezier in de surprise bar.
Je keek op verkeerde moment. Ik heb het echt gezien... Er is licht.quote:
Als het maar geen trein is dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je keek op verkeerde moment. Ik heb het echt gezien... Er is licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is guus een kloon van jmf?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Boodschap aan al mijn fans: ik heb voor het eerst gepost in het centrale kleine klachten topic. En nog serieus ook.
Op hoeveel staat je teller al? Of was het een typfout die laatste 's'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha denken dat alleen jmf fans heeft. Jmf is wel enige met grouppies trouwens.
Al kunnen we ook wel meteen zeggen dat ik dat ben natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon fan van iemand kunnen worden, kunnen we kijken wie de meeste fans heeft.
Ik ben team guus sowiesooooquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon fan van iemand kunnen worden, kunnen we kijken wie de meeste fans heeft.
Mensen we hebben een nieuwe in ons midden!!quote:
Nouja, nieuwe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mensen we hebben een nieuwe in ons midden!!
Stel jezelf even voor..
Deze muscommunicatiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:40 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe.
Mij hoor je in ieder geval niet piepen dat mijn gsm op hol slaat.
Al jaren BB en daar blijf ik bij.
Voorstellen mag gewoon centraal, pics mogen in mijn inbox.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:40 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe.
Mij hoor je in ieder geval niet piepen dat mijn gsm op hol slaat.
Al jaren BB en daar blijf ik bij.
En in mijne. Indien je niet voldoet word je centrale voorstelling incl account verwijderdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voorstellen mag gewoon centraal, pics mogen in mijn inbox.
Dag jij hebt JMF al gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
En in mijne. Indien je niet voldoet word je centrale voorstelling incl account verwijderd
Dat kun je beter aan Guus vragen hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
Verdomme zeg, log je weer eens in en wat zie je dan een topic van Aberkullie, van ZarB én JMF ook nog...
Worden er onderling inmiddels al weer lichaamssappen uitgewisseld?
Lees terug.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan Guus vragen hier.
Vergeet Guus niet in al je frustratiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
Verdomme zeg, log je weer eens in en wat zie je dan een topic van Aberkullie, van ZarB én JMF ook nog...
Ik heb geen topic gemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vergeet Guus niet in al je frustratie
Want jij bent vergeten dat je JMF's genotsstaaf diep in je hebt gehad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:45 schreef Aberkullie het volgende:
Dat kun je beter aan Guus vragen hier.
Dat was ZarB, gekkie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want jij bent vergeten dat je JMF's genotsstaaf diep in je hebt gehad?
Jij man nog wel even blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want jij bent vergeten dat je JMF's genotsstaaf diep in je hebt gehad?
Je hoeft je niet groot te houden Abie..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:47 schreef Aberkullie het volgende:
Ik hoef geen afblaffertjes van ZarB.
Probeer daar anderen maar van te overtuigen of zou ik er even wat topics van begin dit jaar bijhalen?quote:
Ja met reacties scheelt zoekwerkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer daar anderen maar van te overtuigen of zou ik er even wat topics van begin dit jaar bijhalen?
Liever popcornquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
Dit gaat helemaal uit de hand lopen. Slotje mods!!
Wat is jouw probleem verzuurd mens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer daar anderen maar van te overtuigen of zou ik er even wat topics van begin dit jaar bijhalen?
Wat is er verzuurd aan de waarheid schat, bevestigd door een lieflijke OP van jouw hand zelfsquote:
Haha nee joh dat is Uberkullie!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is er verzuurd aan de waarheid schat, bevestigd door een lieflijke OP van jouw hand zelfs
KLB / Blue monday
Dat ben jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha nee joh dat is Uberkullie!
Nogmaals: wat is je probleem? Ben je vroeger gepest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is er verzuurd aan de waarheid schat, bevestigd door een lieflijke OP van jouw hand zelfs
KLB / Blue monday
Ben je boos dat niemand nu meer gelooft dat jij uberhaupt ooit geneukt hebt ofzo? De enige die opeens heel fel reageert ben je zelf. Droeftoeterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:59 schreef ZarB het volgende:
Nogmaals: wat is je probleem? Ben je vroeger gepest?
Nee echt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je boos dat niemand nu meer gelooft dat jij uberhaupt ooit geneukt hebt ofzo? De enige die opeens heel fel reageert ben je zelf. Droeftoeter
I dont think you ready for this jellyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:03 schreef zovty het volgende:
Hej..
Kneuzenkermis..
Flikkeren jullie es ffkes heel gauw een end op man. Idioterie.
Nooit geweten dat ze dat eigenlijk kweelden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
I dont think you ready for this jelly
Soms helpt een tik, maar soms ook nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Update dit dat.. helemaal gek hier..!!! Help.
Vanwaar deze vraag?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog hossels gezet?
Ja ik hoef het niet te weten hoor maar ik zag JMF het al 3 keer vragen dus ik dacht ik help hem even ahahahquote:
Ok.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja ik hoef het niet te weten hoor maar ik zag JMF het al 3 keer vragen dus ik dacht ik help hem even ahahah
Hey sorry guus maar jmf en ik zijn aan het daten he. Morgen weer. Xxxxxxxquote:
Morgen kan ook niet dan hebben wij een date ZarBie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hey sorry guus maar jmf en ik zijn aan het daten he. Morgen weer. Xxxxxxx
Welkom in dit topic, wil je jezelf even voorstellen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Geelman het volgende:
KLB meet app maakt m'n phone stukkoe!
Oh, ik ben Geelman.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Welkom in dit topic, wil je jezelf even voorstellen?
Ik ben niet bekend met die afkorting.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoi Geelman, vertel eens, waarom heb jij je aangemeld bij de AS'ers?
iPhone is nog erger met updates. Apple doet ongeaccepteerde updates die je telefoon slechter maken zodra er een nieuwe versie is. Daardoor ga je sneller de nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
Had je maar een iPhone moeten kopen.
Ojaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
iPhone is nog erger met updates. Apple doet ongeaccepteerde updates die je telefoon slechter maken zodra er een nieuwe versie is. Daardoor ga je sneller de nieuwe kopen.
Ja absoluut! Tot op IJburg dan maar! Xjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Date was gezellig zarb, volgende x bij jou...!
Of we gaan gewoon nog keer preston palace, maar dan in het zwembad. Ik ken er een watervalletje waar de badmeesters geen zicht op hebben. Ghehehehquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja absoluut! Tot op IJburg dan maar! Xje
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:34 schreef terrorsjaak het volgende:
Beter een mobiel op hol dan in je hol
Hihaho
Daar maak ik uit op dat je dat al eens uitgetest hebt. Of dat je badmeester bent geweest. In beide gevallen voelt het een beetje als beneden m'n standaard. Al ben ik wel in voor een gezellig avondje karaoke en kermissen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon nog keer preston palace, maar dan in het zwembad. Ik ken er een watervalletje waar de badmeesters geen zicht op hebben. Gheheheh
Abie jij snitcher!!! Straks krijg ik mn maandelijkse toelage niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:08 schreef Aberkullie het volgende:
Topic even verstuurd naar meneer ZarB.
Vergeet de rest van het topic niet te complimenteren want dat is toch ook een knap staaltje inteelt/kliekje/ons-kent-ons gewauwel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
Goeie OP, lekker uitgebreid, duidelijk
Deze erkenning stellen we op prijs. Namens het inteelt/kliekje/ons-kent-ons, JMF, Aberkullie, Guus Geluk & Zarb: bedankt!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Vergeet de rest van het topic niet te complimenteren want dat is toch ook een knap staaltje inteelt/kliekje/ons-kent-ons gewauwel.
Ja eerst ons clubje beledigen en dan opeens nieuwsgierig worden he? Zo werkt dat niet.quote:
quote:
Oh oh, excuses voor het opmerken van de ondertoon in je bericht. Nou, vooruit, dan doe ik het alsof ik niks gezien heb: donderdag is de meet en wij hebben onze eigen meet!quote:
Nee het is Guus' ontgroening.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef zovty het volgende:
Dus jullie gaan niet naar de meet, maar blijven gewoon in het veilige vertrouwde gezelschap van jullie clubje zoals altijd?
Gaan we er in de kranten over lezen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee het is Guus' ontgroening.
de fabeltjeskrant stuurt zijn topreporter Chico Lama, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Gaan we er in de kranten over lezen?
I know, maar ik heb Chico voor de zekerheid toch maar een glamourshotje van mezelf gestuurd. je weet immers maar nooit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef Aberkullie het volgende:
Hoi Heetwoed jij hoeft je niet voor te stellen hoor jou kennen we al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |