quote:
GeintJ tOg.quote:
whahahaah whelloe helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal naarde kloteeeeeeeeequote:
WHAHA ja sowieso... Kom we gaan op de meet coma zuipen met flesjes flugel only! Yolo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
whahahaah whelloe helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal naarde kloteeeeeeeee
fixed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef haan33 het volgende:
Ik ben net thuis van introkamp.
Ik ben 4 dagen niet nuchter geweest, dus dat wordt leuk morgenochtend.
Mijn klacht gaat over ditt:
waarom is mijn lichaam zo zwak gebouwed? Waarom moeten katers zo erg zijn en kots je na drank.
Klacht introkmp heet mijn lichaam verwoest
Ik ging laatst heineken draaidop kopen. Die twist off shizzle is dat. Maar kreeg echt zere klauwen ervan. Ik was op verjaardag dus kon me niet laten kennen. Ik maar draaien en draaien met die doppen. Begon de hele bende ineens te bloeden als een rund. Had ik dus de hele flessenhals eraf gedraaid.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Pharkus het volgende:
Zolang je nog je beugeltje kan ploppen is er niets aan de hand
yoloquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
Maar ik ken het Haan, vorige week ook intro, vrijdags mn kater weggedronken met 10-15 bier zonder te eten en ik ging daarna dood van de koppijn
Een 6 op een schaal van een miljoen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ging laatst heineken draaidop kopen. Die twist off shizzle is dat. Maar kreeg echt zere klauwen ervan. Ik was op verjaardag dus kon me niet laten kennen. Ik maar draaien en draaien met die doppen. Begon de hele bende ineens te bloeden als een rund. Had ik dus de hele flessenhals eraf gedraaid.
Wat voor cijfer zou je dit verhaal geven? Is wel verzonnen hoor.
Vooruit, pics or it didn't happen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Anderen mogen ook op mijn verhaal reageren. Maar wel een voor een anders gaat het een zootje worden.
eerste dag utrecht rondgelopen, daarna limburgquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef dustbrain het volgende:
Eerste dag meteen zuipen? Jij mazzel.
Nou ja doe eens even normaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef Catkiller het volgende:
Gelukkig kon je al weinig, dus zo'n grote verandering zal het niet zijn voor je.
Goh, wat ben je toch stoer......quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef haan33 het volgende:
En die mensen die opeens niets durven
Mensen die op introkamp pas 11u in de ochtend zuipen
Doe zelf normaal.quote:
Waar blijven de pics die het bewijzen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef haan33 het volgende:
Klacht introkmp heet mijn lichaam verwoest
Ik weet hoe kritisch je kunt zijn Guus. Thnxquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een 6 op een schaal van een miljoen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vooruit, pics or it didn't happen.
Nog zo'n stoere boy.quote:
quote:
We gingen met de vereniging op kamp, zodat je elkaar leert kennen en om lekker te yolo-swaggenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
Die intro week is de echte intro week of een soort kennismaking vooraf?
Ah ok, bij Leiden heb je een soort kennismaking El Cid week en daarna nog een introweek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
We gingen met de vereniging op kamp, zodat je elkaar leert kennen en om lekker te yolo-swaggen
Oke ik ben het toch weer met onze lucky goose eens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik weet hoe kritisch je kunt zijn Guus. Thnx
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je van het bier...?
[ afbeelding ]
Hier, heb je een lolly.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oke ik ben het toch weer met onze lucky goose eens.
Mag ik ook een lolly?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier, heb je een lolly.![]()
[ afbeelding ]
Wel rustig aan man. Dit is niet et havo G.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
eerste dag utrecht rondgelopen, daarna limburg
ik was rond half 9 op school in de ochtend, toen waren ense al aan het zuipee
je mag mijn lul wel zuigen hoor mattiequote:
Yo haan doe even normaal zeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
je mag mijn lul wel zuigen hoor mattie
Natuurlijk, ik ben gul.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voor jou heeft hij een ander soort lolly.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
je mag mijn lul wel zuigen hoor mattie
Waz met jullie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Jij houdt van vleeslollies omdat je homofiel bent toch?
Kun je misschien toelichten wat daar zo raar aan is? Of plaats je altijd van die heftige comments zonder een greintje bewijs?quote:
Dit heb ik ook wel eens gehad. Kwam ik volgenee ochtend achter toen hele hand kapot wasquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ging laatst heineken draaidop kopen. Die twist off shizzle is dat. Maar kreeg echt zere klauwen ervan. Ik was op verjaardag dus kon me niet laten kennen. Ik maar draaien en draaien met die doppen. Begon de hele bende ineens te bloeden als een rund. Had ik dus de hele flessenhals eraf gedraaid.
Wat voor cijfer zou je dit verhaal geven? Is wel verzonnen hoor.
Dit nog vragenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Kun je misschien toelichten wat daar zo raar aan is? Of plaats je altijd van die heftige comments zonder een greintje bewijs?
Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Kun je misschien toelichten wat daar zo raar aan is? Of plaats je altijd van die heftige comments zonder een greintje bewijs?
quote:
Ik wist niet dat het je gewoonte was om steeds maar van alles te roepen.quote:
Mijn favoriete modjequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel eens gehad. Kwam ik volgenee ochtend achter toen hele hand kapot was
Dit is het antwoord.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je lichaam heeft meer drank nodig om sterk te worden
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben gul.![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat het je gewoonte was om steeds maar van alles te roepen.
Is hier eigenlijk ook een negeerknop dan?
Bewijs nou eerst maar eens wat, voordat je weer van alles gaat roepen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja hoor.
http://forum.fok.nl/user/logout
He jij bent volgende week ook eerstejaars.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was nog in Amsterdam vandaag. Snap wat je bedoelde. Al die eerstejaars overal
Meneer probeert te scoren?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was nog in Amsterdam vandaag. Snap wat je bedoelde. Al die eerstejaars overal
Natuurlijk niet. Is master van 1 jaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
He jij bent volgende week ook eerstejaars.
Slowchatten doe je maar in het SCtopic.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Is master van 1 jaar
Het blijft je 1e jaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Is master van 1 jaar
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Slowchatten doe je maar in het SCtopic.
quote:
Inderdaad. On topic maar weerquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Slowchatten doe je maar in het SCtopic.
chicks deden hun shirt uit en begonnen mij te schurenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:54 schreef Aberkullie het volgende:
Oke haan vertel verder over hoe je kanon klapte en zieke moves maakte op de dansvloer.
VERTEL ONS MEER!!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
chicks deden hun shirt uit en begonnen mij te schuren
50 mensen hebben in de wc gekotst
Dat gaat je niet lukken aangezien ze al 24 jaar dood is.quote:
hahaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken aangezien ze al 24 jaar dood is.
Geen dingen verzinnen he haan. Dit is een serieus topicquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
chicks deden hun shirt uit en begonnen mij te schuren
50 mensen hebben in de wc gekotst
Oei haantje je hebt hem boos gemaaktquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen dingen verzinnen he haan. Dit is een serieus topic
het eerste is wel waar, ze hadden geen shirt aan, ik werd zelfs beschuldigd van aanrandingquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen dingen verzinnen he haan. Dit is een serieus topic
Dat heb jij wel vaker of niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
het eerste is wel waar, ze hadden geen shirt aan, ik werd zelfs beschuldigd van aanranding
Alweer?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
het eerste is wel waar, ze hadden geen shirt aan, ik werd zelfs beschuldigd van aanranding
Hoeveel hossels heb jij gezet Lucky Guus?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nog gehosseld?
In je tentje gebatst?
Vrouwen gingen halfbloot tegen je op springen en jij bent een aanrander.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gewoon dom gelul dat nergens over gaat, meer niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat
VI is het enige wat het tv kijken waard is
Daar hou ik wel vanquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon dom gelul dat nergens over gaat, meer niet.
Ik vraag je al miljoen keer hoeveel hossels je gem zet in een week Guus?quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Stop toch eens met die SC propaganda.
Haar?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die ligt met een kater in haar bed, komt vanzelf wel weer.
Meneer Lemming?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haar?
Ik bedoelde hij wiens naam niet meer genoemd mag worden.
Hij die we nu ook wel kennen als Floppy-Disk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Meneer Lemming?
Nikonlover?
Bradley v D. ?
Wie is mr Lemming?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit is de samenvatting van 't Floppy-diskverhaal:
[ afbeelding ]
Ja maar wie wordt bedoeld met mnr. Lemming?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef BlueMage het volgende:
Braddie = Obelix, lijkt me duidelijk.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maak niet uit Guus. Je bent nog steeds mijn kereltje.
Frank Lemming tochquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar wie wordt bedoeld met mnr. Lemming?
Gast ga lekker zelf met die klapharken praten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Guus wil gewoon niet SC-en hier. Vraag het in de SC
HAHHAHAHJAHAJA EGT HEAquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef Jv1994 het volgende:
Ja laten we het lekker over de op hebben zijn we snel uitgepraat jatoch
HAHAHAJAHAJ JIJ BEN OOK EGT GEK HE HAHJAJ HAAN TOGquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HAHAHA JA DIE HAAN MOET GWN BETERE OP SCHRIJVEN JAA TOG?
garpjen tochquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |