quote:
GeintJ tOg.quote:
whahahaah whelloe helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal naarde kloteeeeeeeeequote:
WHAHA ja sowieso... Kom we gaan op de meet coma zuipen met flesjes flugel only! Yolo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
whahahaah whelloe helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal naarde kloteeeeeeeee
fixed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef haan33 het volgende:
Ik ben net thuis van introkamp.
Ik ben 4 dagen niet nuchter geweest, dus dat wordt leuk morgenochtend.
Mijn klacht gaat over ditt:
waarom is mijn lichaam zo zwak gebouwed? Waarom moeten katers zo erg zijn en kots je na drank.
Klacht introkmp heet mijn lichaam verwoest
Ik ging laatst heineken draaidop kopen. Die twist off shizzle is dat. Maar kreeg echt zere klauwen ervan. Ik was op verjaardag dus kon me niet laten kennen. Ik maar draaien en draaien met die doppen. Begon de hele bende ineens te bloeden als een rund. Had ik dus de hele flessenhals eraf gedraaid.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Pharkus het volgende:
Zolang je nog je beugeltje kan ploppen is er niets aan de hand
yoloquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
Maar ik ken het Haan, vorige week ook intro, vrijdags mn kater weggedronken met 10-15 bier zonder te eten en ik ging daarna dood van de koppijn
Een 6 op een schaal van een miljoen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ging laatst heineken draaidop kopen. Die twist off shizzle is dat. Maar kreeg echt zere klauwen ervan. Ik was op verjaardag dus kon me niet laten kennen. Ik maar draaien en draaien met die doppen. Begon de hele bende ineens te bloeden als een rund. Had ik dus de hele flessenhals eraf gedraaid.
Wat voor cijfer zou je dit verhaal geven? Is wel verzonnen hoor.
Vooruit, pics or it didn't happen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Anderen mogen ook op mijn verhaal reageren. Maar wel een voor een anders gaat het een zootje worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |