eerste dag utrecht rondgelopen, daarna limburgquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef dustbrain het volgende:
Eerste dag meteen zuipen? Jij mazzel.
Nou ja doe eens even normaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef Catkiller het volgende:
Gelukkig kon je al weinig, dus zo'n grote verandering zal het niet zijn voor je.
Goh, wat ben je toch stoer......quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef haan33 het volgende:
En die mensen die opeens niets durven
Mensen die op introkamp pas 11u in de ochtend zuipen
Doe zelf normaal.quote:
Waar blijven de pics die het bewijzen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef haan33 het volgende:
Klacht introkmp heet mijn lichaam verwoest
Ik weet hoe kritisch je kunt zijn Guus. Thnxquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een 6 op een schaal van een miljoen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vooruit, pics or it didn't happen.
Nog zo'n stoere boy.quote:
quote:
We gingen met de vereniging op kamp, zodat je elkaar leert kennen en om lekker te yolo-swaggenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
Die intro week is de echte intro week of een soort kennismaking vooraf?
Ah ok, bij Leiden heb je een soort kennismaking El Cid week en daarna nog een introweek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
We gingen met de vereniging op kamp, zodat je elkaar leert kennen en om lekker te yolo-swaggen
Oke ik ben het toch weer met onze lucky goose eens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik weet hoe kritisch je kunt zijn Guus. Thnx
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je van het bier...?
[ afbeelding ]
Hier, heb je een lolly.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oke ik ben het toch weer met onze lucky goose eens.
Mag ik ook een lolly?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier, heb je een lolly.![]()
[ afbeelding ]
Wel rustig aan man. Dit is niet et havo G.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
eerste dag utrecht rondgelopen, daarna limburg
ik was rond half 9 op school in de ochtend, toen waren ense al aan het zuipee
je mag mijn lul wel zuigen hoor mattiequote:
Yo haan doe even normaal zeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
je mag mijn lul wel zuigen hoor mattie
Natuurlijk, ik ben gul.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |