quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voor jou heeft hij een ander soort lolly.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
je mag mijn lul wel zuigen hoor mattie
Waz met jullie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Jij houdt van vleeslollies omdat je homofiel bent toch?
Kun je misschien toelichten wat daar zo raar aan is? Of plaats je altijd van die heftige comments zonder een greintje bewijs?quote:
Dit heb ik ook wel eens gehad. Kwam ik volgenee ochtend achter toen hele hand kapot wasquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ging laatst heineken draaidop kopen. Die twist off shizzle is dat. Maar kreeg echt zere klauwen ervan. Ik was op verjaardag dus kon me niet laten kennen. Ik maar draaien en draaien met die doppen. Begon de hele bende ineens te bloeden als een rund. Had ik dus de hele flessenhals eraf gedraaid.
Wat voor cijfer zou je dit verhaal geven? Is wel verzonnen hoor.
Dit nog vragenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Kun je misschien toelichten wat daar zo raar aan is? Of plaats je altijd van die heftige comments zonder een greintje bewijs?
Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Kun je misschien toelichten wat daar zo raar aan is? Of plaats je altijd van die heftige comments zonder een greintje bewijs?
quote:
Ik wist niet dat het je gewoonte was om steeds maar van alles te roepen.quote:
Mijn favoriete modjequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel eens gehad. Kwam ik volgenee ochtend achter toen hele hand kapot was
Dit is het antwoord.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je lichaam heeft meer drank nodig om sterk te worden
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben gul.![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat het je gewoonte was om steeds maar van alles te roepen.
Is hier eigenlijk ook een negeerknop dan?
Bewijs nou eerst maar eens wat, voordat je weer van alles gaat roepen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja hoor.
http://forum.fok.nl/user/logout
He jij bent volgende week ook eerstejaars.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was nog in Amsterdam vandaag. Snap wat je bedoelde. Al die eerstejaars overal
Meneer probeert te scoren?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was nog in Amsterdam vandaag. Snap wat je bedoelde. Al die eerstejaars overal
Natuurlijk niet. Is master van 1 jaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
He jij bent volgende week ook eerstejaars.
Slowchatten doe je maar in het SCtopic.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Is master van 1 jaar
Het blijft je 1e jaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Is master van 1 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |