Ik zei toch dat hij nooit de waarheid spreektquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zit dus niet op je mobiel?
Jij wordt achtergesteld:quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maak niet uit Guus. Je bent nog steeds mijn kereltje.
Plaatsjes zie je mobiel ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zit wel op mobiel guusje en ik loeg niet AK. Godverredomme. Ik zit allren wel.op de desktop site omdst ik plaatjes enzo wil zien. Echt!!
Quotequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensrn ik krijg nunook brandblaren op mijn hsnden past dat nog in dit topic of zal ik nieuwe maken?
Past hier nog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensrn ik krijg nunook brandblaren op mijn hsnden past dat nog in dit topic of zal ik nieuwe maken?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja AK nu sta jer alleen voor. Roep ZarB.
Goed opgemerkt, ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Guus is je hier gewoon aan het fucken hoor HAHAHA
Ja dat is juist!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:58 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb vernomen dat Ronnie's toompje is aangeraakt door ZarB, klopt dit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |