Doe even normaal joh, gek!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:15 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
In je eigen topic telt niet kneusje.
Nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef Aberkullie het volgende:
Guus kom je ook naar de lurk-meet?
Ja!!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is gewoon een leugen dus.
Ja doei veel plezier in de surprise bar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:20 schreef ZarB het volgende:
Bij dezen bevestig ik alles wat over mij gezegd wordt.
Ik moet nu gaan want ik heb een date met jmf. Doeiiiiii
Haan33 zat ertussen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik keek net in klb en zag topic van AK zarb en mij bovenaan. Ik heb een smerig broekje gekregen ervan.
Thanks abie!! Ly ntb wva xoxo nwlyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja doei veel plezier in de surprise bar.
Je keek op verkeerde moment. Ik heb het echt gezien... Er is licht.quote:
Als het maar geen trein is dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je keek op verkeerde moment. Ik heb het echt gezien... Er is licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is guus een kloon van jmf?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Boodschap aan al mijn fans: ik heb voor het eerst gepost in het centrale kleine klachten topic. En nog serieus ook.
Op hoeveel staat je teller al? Of was het een typfout die laatste 's'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha denken dat alleen jmf fans heeft. Jmf is wel enige met grouppies trouwens.
Al kunnen we ook wel meteen zeggen dat ik dat ben natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon fan van iemand kunnen worden, kunnen we kijken wie de meeste fans heeft.
Ik ben team guus sowiesooooquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon fan van iemand kunnen worden, kunnen we kijken wie de meeste fans heeft.
Mensen we hebben een nieuwe in ons midden!!quote:
Nouja, nieuwe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mensen we hebben een nieuwe in ons midden!!
Stel jezelf even voor..
Deze muscommunicatiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:40 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe.
Mij hoor je in ieder geval niet piepen dat mijn gsm op hol slaat.
Al jaren BB en daar blijf ik bij.
Voorstellen mag gewoon centraal, pics mogen in mijn inbox.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:40 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe.
Mij hoor je in ieder geval niet piepen dat mijn gsm op hol slaat.
Al jaren BB en daar blijf ik bij.
En in mijne. Indien je niet voldoet word je centrale voorstelling incl account verwijderdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voorstellen mag gewoon centraal, pics mogen in mijn inbox.
Dag jij hebt JMF al gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
En in mijne. Indien je niet voldoet word je centrale voorstelling incl account verwijderd
Dat kun je beter aan Guus vragen hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
Verdomme zeg, log je weer eens in en wat zie je dan een topic van Aberkullie, van ZarB én JMF ook nog...
Worden er onderling inmiddels al weer lichaamssappen uitgewisseld?
Lees terug.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
Worden er onderling inmiddels al weer lichaamssappen uitgewisseld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |