Hoezo dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan Guus vragen hier.
Vergeet Guus niet in al je frustratiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
Verdomme zeg, log je weer eens in en wat zie je dan een topic van Aberkullie, van ZarB én JMF ook nog...
Worden er onderling inmiddels al weer lichaamssappen uitgewisseld?
Ik heb geen topic gemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vergeet Guus niet in al je frustratie
Want jij bent vergeten dat je JMF's genotsstaaf diep in je hebt gehad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:45 schreef Aberkullie het volgende:
Dat kun je beter aan Guus vragen hier.
Dat was ZarB, gekkie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want jij bent vergeten dat je JMF's genotsstaaf diep in je hebt gehad?
Jij man nog wel even blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want jij bent vergeten dat je JMF's genotsstaaf diep in je hebt gehad?
Je hoeft je niet groot te houden Abie..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:47 schreef Aberkullie het volgende:
Ik hoef geen afblaffertjes van ZarB.
Probeer daar anderen maar van te overtuigen of zou ik er even wat topics van begin dit jaar bijhalen?quote:
Ja met reacties scheelt zoekwerkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer daar anderen maar van te overtuigen of zou ik er even wat topics van begin dit jaar bijhalen?
Liever popcornquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
Dit gaat helemaal uit de hand lopen. Slotje mods!!
Wat is jouw probleem verzuurd mens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer daar anderen maar van te overtuigen of zou ik er even wat topics van begin dit jaar bijhalen?
Wat is er verzuurd aan de waarheid schat, bevestigd door een lieflijke OP van jouw hand zelfsquote:
Haha nee joh dat is Uberkullie!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is er verzuurd aan de waarheid schat, bevestigd door een lieflijke OP van jouw hand zelfs
KLB / Blue monday
Dat ben jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha nee joh dat is Uberkullie!
Nogmaals: wat is je probleem? Ben je vroeger gepest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is er verzuurd aan de waarheid schat, bevestigd door een lieflijke OP van jouw hand zelfs
KLB / Blue monday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |