Welke lul is er dan ook zo flauw die jongen steeds te quoten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die is nog quotes aan het wegklikken.
Nu geloof ik er geen fuck meer vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee maar is wel zo hoor, echt hard geraakt.
Is echt zo hoor, ik hb ook pics van JMF gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu geloof ik er geen fuck meer van
Bij ZarB's huis of wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is echt zo hoor, ik hb ook pics van JMF gezien.
Het wordt met de post onrealistischer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik stuurde keer dm en voor ik wist waren we aan het knallen op de pier en scheveningen. Was vet spannrnd want die pier kan elk moment instorten... Eigenlijk kon ik dus kiet zo hard knallen.. maar jullie begrijpe me toch haha.. was echt lachen.
Het is wel echt zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu geloof ik er geen fuck meer van
Dat ze elkaar gemeet hebben mss maar actiepics zullen het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is wel echt zo.Er zijn pics gemaakt.
Het is noemenswaardiger als je Aber niet hebt genkald.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haja ik heb pics van AK en van een ak47 ik heb met een van de 2 lopen knallen, ghihi!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
ZarB is nu aan het verhuizen dus ik weet niet welk huis je bedoelt.
Guus er is ook een grens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is noemenswaardiger als je Aber niet hebt genkald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaaaaaahahahahaaaa wie gelooft dat nouquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Connie ik had briefje onder mijn kussen gedaan en er connie opgeschreven. Ik had van horen zeggen dat je er dan over gaat dromen..
T werkte niet. Dit wss mijn verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |