Volgens goed Nederlands gebruik houd je zulke dingen onder tafel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
Het probleem is niet dat ze drugs gebruikt, het probleem is dat ze ermee in de publiciteit komt. Zo staat het ook in de OP. En je hebt als docente nu eenmaal een voorbeeldfunctie waarbij je dat niet moet doen.
Ik snap de mening van de school wel.
Alsof dat tegenwoordig nog mogelijk is. Je hebt niet eens meer facebook nodig. Als iemand ongevraagd met zijn mobiel je filmt en het op youtube plaats ga je tegenwoordig al nat als je pech hebt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens goed Nederlands gebruik houd je zulke dingen onder tafel.
Ander subforum en het is nieuws.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:02 schreef Wokkel het volgende:
Dubbel
LWL / Clubbende, xtc-slikkende docente op 't matje
Dit. Echt fucking dom. Dan als je na teveel mdma je serotonine systeem beschadigd en dus altijd half depri bent niet komen janken heh...quote:
En dit ja... En wat dan dus dubbel dom is is om met DOM drugs gebruik in de publiciteit te komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
Het probleem is niet dat ze drugs gebruikt, het probleem is dat ze ermee in de publiciteit komt. Zo staat het ook in de OP. En je hebt als docente nu eenmaal een voorbeeldfunctie waarbij je dat niet moet doen.
Ik sta op youtube met alles in aanslag om dikke joint te bouwen, de link tussen mijn echte naam en dat filmpje is niet zo snel te maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef Cherna het volgende:
[..]
Alsof dat tegenwoordig nog mogelijk is. Je hebt niet eens meer facebook nodig. Als iemand ongevraagd met zijn mobiel je filmt en het op youtube plaats ga je tegenwoordig al nat als je pech hebt.
Het gezicht is al genoeg als het bij de juiste personen terecht komt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik sta op youtube met alles in aanslag om dikke joint te bouwen, de link tussen mijn echte naam en dat filmpje is niet zo snel te maken.
Ik blijf gewoon ontkennen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:10 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het gezicht is al genoeg als het bij de juiste personen terecht komt.
Daar heb je uiteraard een bron voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:10 schreef Alentejana het volgende:
Maar er zijn ook scholen waar de leraren gewoon wiet zitten te roken voor de klas, in het kader van lang leven de vrijheid en je hoeft niet te verbergen dat het bestaat.
Voorbeeld, de scholieren zijn veel erger dan de zogenaamde voorbeelden voor de klas, het wordt tijd om het leven en haar gangen eens te accepteren zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
Niet omdat de juf het voordoet, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:38 schreef Alentejana het volgende:
En waarom zijn die scholieren zo erg? Kun je ook eens bij stil gaan staan.
@Janneke141 Ik zou zeggen open een topic en vraag het scholieren. Niemand heeft er nl ooit belang in gezien om het in publieke stukken te melden. Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt.
Vijf gedurende vier nachten Lowlands is in ieder geval heel weinig.quote:
heb je les van haar gehad ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Gezellige boel daar op mijn oude school!
http://nos.nl/op3/artikel(...)cent-op-t-matje.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |