Mmm dan kan ik beter wat anders verzinnen, als ik al niet eens weet hoe het moet.quote:
Ik dank dat ik pasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:18 schreef Specularium het volgende:
Ik zou Corrie wel eens aan de xtc willen zien.
Gaat ze lachen als Ron Brandsteder en aan iedereen's penis zitten.
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:34 schreef Uccie het volgende:
Oh Karina, ik heb Holland's next topmodel even teruggekeken, dat hostel
Mijn ontbijt bestaat uit koffiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:33 schreef Uccie het volgende:
Ik vond het opstaan, ontbijten en douchen alweer een hele klus.
Bij mij thee en kwark. Ik ga nu even met een parkiet spelen, die nog niet helemaal tam is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ontbijt bestaat uit koffieZometeen ga ik denk ik de badkamer doen. Inschrijven hoeft blijkbaar nog niet dus dat kan van mijn lijstje.
Pics.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga nu even met een parkiet spelen, die nog niet helemaal tam is.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mij thee en kwark. Ik ga nu even met een parkiet spelen, die nog niet helemaal tam is.
Ik zal eens kijken of hij wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Uccie op 27-08-2013 12:09:31 ]Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of hij wil.Wat een leukerd. Ik had er als kind precies zoeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is van mijn ouders en nog best wel jong (van maart). Hij praat echt de hele dag door, heel veel onverstaanbaar, maar begint nu ook woordjes te zeggen die we wel kunnen ontcijferen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een leukerd. Ik had er als kind precies zoeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze is van mijn ouders en nog best wel jong (van maart). Hij praat echt de hele dag door, heel veel onverstaanbaar, maar begint nu ook woordjes te zeggen die we wel kunnen ontcijferen.
Zelf heb ik een heel ander soort vogeltje:Wat is dat voor een vogeltje, een bont boertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een Pyrrhura, hij is kleiner dan een bont boertje, is nog wel een parkietensoort. Hij is alleen nogal eenkennig, wat vooral voor hem sneu is, want nu wordt ie minder geknuffeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vogeltje, een bont boertje?
Even meer foto's gezocht, maar wat een mooi beestje zeg. Jammer dat hij eenkennig is, zou hij niet gebaat zijn bij een maatje? Op die fotos zie ik ze allemaal met meerdere vogels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is een Pyrrhura, hij is kleiner dan een bont boertje, is nog wel een parkietensoort. Hij is alleen nogal eenkennig, wat vooral voor hem sneu is, want nu wordt ie minder geknuffeld.
Nou hij is als babyvogel verstoten door de ouder-vogels en door mensen opgevoed. Hij snapt niet zo goed dat hij een vogel is, dus hij kan niet met andere vogels in een kooi. Maar ik heb ook nog twee valkparkieten bij hem in de kamer staan dus hij heeft wel aanspraak.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Even meer foto's gezocht, maar wat een mooi beestje zeg. Jammer dat hij eenkennig is, zou hij niet gebaat zijn bij een maatje? Op die fotos zie ik ze allemaal met meerdere vogels.
Ah oké, dan moet hij het daar dus maar mee doen. Wel raar dat ie eenkennig is terwijl hij door mensen is grootgebracht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou hij is als babyvogel verstoten door de ouder-vogels en door mensen opgevoed. Hij snapt niet zo goed dat hij een vogel is, dus hij kan niet met andere vogels in een kooi. Maar ik heb ook nog twee valkparkieten bij hem in de kamer staan dus hij heeft wel aanspraak.
Het gaat heel langzaam, als hij iemand nog nooit gezien heeft dan wordt hij helemaal wild als je voor de kooi staat. Maar als hij dan even gewend is gaat het wel. Dan kun je hem wel zonnebloempitjes geven die hij dan aanpakt zonder te bijten. Maar aaien door anderen dan mij dat wil hij niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké, dan moet hij het daar dus maar mee doen. Wel raar dat ie eenkennig is terwijl hij door mensen is grootgebracht.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:31 schreef Uccie het volgende:
Hij snapt niet zo goed dat hij een vogel is
Ach nou ja, als hij maar niet teveel gestrest is. Hopelijk komt het nog wel goed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het gaat heel langzaam, als hij iemand nog nooit gezien heeft dan wordt hij helemaal wild als je voor de kooi staat. Maar als hij dan even gewend is gaat het wel. Dan kun je hem wel zonnebloempitjes geven die hij dan aanpakt zonder te bijten. Maar aaien door anderen dan mij dat wil hij niet.
Oh nee gestresst is hij niet hoor, hij heeft veel speelgoed en is de hele dag daarmee bezig en 's avonds komt hij bij mij op de bank tv kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach nou ja, als hij maar niet teveel gestrest is. Hopelijk komt het nog wel goed.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:39 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Net zoals ze in sommige landen ook niet snappen dat mensen normaal gesproken ontwikkeld zijn.
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee gestresst is hij niet hoor, hij heeft veel speelgoed en is de hele dag daarmee bezig en 's avonds komt hij bij mij op de bank tv kijken.
Maar weet je het?quote:
Je meent het...quote:maar het zijn niet die grote stevige plofkipjes van de supermarkt
De ouders van mijn ex hadden zo een groene, die zei ook helemaal niks. Die pikte alleen maar in je hand, kutbeest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:04 schreef sp3c het volgende:
die van ons zeiden alleen maar blablablablablablablabla
blablablablablabla
bla
blabla
niet dankzij mij ofzo
nee dan had ik 'denk ik' er niet bijgezet slimmequote:
Waarom reageer je dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dan had ik 'denk ik' er niet bijgezet slimme
Karina, een voor jou waarschijnlijk herkenbaar verhaal:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Wat een leuke vogeltjesLijkt me zo grappig als ze gaan 'praten'. Een collega van vroeger had een papagaai en die lulde de oren van haar kop
Dan heb je dus geen antwoord...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef sp3c het volgende:
omdat jij een vraag had waarop ik vermoedelijk het antwoord wist
maar ik weet het dus niet zeker
en met kerst vier ik mijn verjaardagquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dan had ik 'denk ik' er niet bijgezet slimme
Eindelijk. We hebben het weer over normale zaken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef Specularium het volgende:
Corrie wil stiekem ook een mier neuken.
absoluutquote:
Het is mijn schuld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:32 schreef sp3c het volgende:
gaan we nu trouwens ineens allemaal de Engelse woordjes in cursief schrijven?
BSB Disana is trots
Mijne roept me bij mijn naam....een halfuur kan dan wel lang zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Wat een leuke vogeltjesLijkt me zo grappig als ze gaan 'praten'. Een collega van vroeger had een papagaai en die lulde de oren van haar kop
You're welcomequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is trouwens nog best lastig op een tablet. Thanks a lot.
Niet eens echt, behalve het ontslagen zijn, zijn er niet zo heel veel overeenkomsten. Maar wel interessant om te lezen hoe het anderen vergaat. Tx.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Karina, een voor jou waarschijnlijk herkenbaar verhaal:
R&P / Aanstellerij?
Uh dat was ik ook schat, ik zat op mijn knieën in de badkamer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:18 schreef sp3c het volgende:
ze doet nu alsof ze hard aan het werk is
Mja, toen ik dat postte was het topic net geopend en wist ik nog niet welke kan het uit zou gaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
Niet eens echt, behalve het ontslagen zijn, zijn er niet zo heel veel overeenkomsten. Maar wel interessant om te lezen hoe het anderen vergaat. Tx.
Je doet het erom hè.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
ik zat op mijn knieën in de badkamer.
Heb je het doorgeslikt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
Uh dat was ik ook schat, ik zat op mijn knieën in de badkamer.
Aan mijn lijf geen arbeid deze week:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon te eerlijkIk was de badkamervloer aan het boenen.
Lekker zonnig, meer dan hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan mijn lijf geen arbeid deze week:
[ afbeelding ]
Dit is momenteel mijn uitzicht.
Een zwembad en FOK!, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een ijskoud biertje. Dat ga ik zo eens regelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Een zwembad en FOK!, wat wil je nog meer?
Pics van de tetters van Uccie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Een zwembad en FOK!, wat wil je nog meer?
Ik heb vandaag al pics gepost..morgen nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pics van de tetters van Uccie.
Hij krijgt regelmatig ransel van mensen, alleen omdat z'n kop hen niet aanstaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moet echt weg.
Gewoon weg en dat niemand er ooit meer iets van hoort.
Die flinke parkieten van Uccie idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker gratis, lekker all-inclusive.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Een ijskoud biertje. Dat ga ik zo eens regelen.
Die gaan we zaterdag al 'live' zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet...want de rest van Uccie kan niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Die gaan we zaterdag al 'live' zien.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze is van mijn ouders en nog best wel jong (van maart). Hij praat echt de hele dag door, heel veel onverstaanbaar, maar begint nu ook woordjes te zeggen die we wel kunnen ontcijferen.
Zelf heb ik een heel ander soort vogeltje:Zijn dit jouw handen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er niet erg pinda uit.
Je staat nog wel in de lijst, dus dan is er een bepaald verwachtingspatroon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet...want de rest van Uccie kan niet.
Doe eens effe normaal joh.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jup mijn handen, maar ik ben ook geen pinda, die komen uit Indonesië, ik kom uit Indiaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn dit jouw handen?
Nee, dit is geen resort met een polsbandje gelukkig. Gewoon ¤550 neergepleurd voor vlucht plus appartement voor 8 dagen en hier kunnen we doen wat we willen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:18 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Lekker gratis, lekker all-inclusive.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn dit jouw handen?
Geen Plien en Bianca.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Je staat nog wel in de lijst, dus dan is er een bepaald verwachtingspatroon.
Ik zuip ook niet (meer).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:28 schreef OProg het volgende:
Ik ga alleen wel ff met de auto door omstandigheden, dus het zal niet echt een zuippartij worden.
Ik doe het al vaak genoeg dus even rustig aan doen is wel goed denk ik.quote:
okquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit is geen resort met een polsbandje gelukkig. Gewoon ¤550 neergepleurd voor vlucht plus appartement voor 8 dagen en hier kunnen we doen wat we willen.
Vandaag is dat lekker luieren bij het zwembad
En blikken bier uit de koelkast drinken.
Ach ik zou het echt jammer vinden, maar laat je niet opjutten hoor, je gezondheid gaat voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat niet kan,kan nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik zou het echt jammer vinden, maar laat je niet opjutten hoor, je gezondheid gaat voor
Toch jammer.quote:
Overal tussen R'dam-A'dam-Utrecht is normaal prima voor mij qua afstand.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Volgende keer gewoon in Amsterdam
Je moet er een keer aan geloven natuurlijk.quote:
Ik ben er de afgelopen tijd zelfs al 2 keer geweest. Al heb ik geen flauw idee eigenlijk WAAR in Rotterdam het wasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet er een keer aan geloven natuurlijk.
Zwolle is ook maar 2 haltes voor jou, volgende keer in Zwolle.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:45 schreef Karina het volgende:
Utrecht CS is voor mij 2 haltes met de trein dus ook prima te doen. Ben ik ongeveer net zo snel als van mijn huis naar het CS hier.
Ja maar dat duurt vast langer dan 20 minuten...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:46 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Zwolle is ook maar 2 haltes voor jou, volgende keer in Zwolle.
75 als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt vast langer dan 20 minuten...
Een uur. Ik vertrek niet vanaf CS maar Station Zuid, dat is vlakbij mij in de buurt. Als ik de trein zonder overstap pak tenminste.quote:
Nou nou, wat een luxe....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit is geen resort met een polsbandje gelukkig. Gewoon ¤550 neergepleurd voor vlucht plus appartement voor 8 dagen en hier kunnen we doen wat we willen.
Vandaag is dat lekker luieren bij het zwembad
En blikken bier uit de koelkast drinken.
En een beetje ghb in je ranja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:50 schreef Specularium het volgende:
Bij Elflettering slapen,.
Krijg je de hele nacht van die uitgebreide monologen waar niemand op zit te wachten.
daar hoorde idd 1 vsn de twee namen niet bij maar ik zeg niet welkequote:
heb de nieuwe al gezien ja, ben het alweer vergetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
Kijk je Under the Dome nog sp3c? Ik ga nu de nieuwe kijken.
Corrie, van Get Wet Maritiemquote:
Ja en met roze sterren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb de nieuwe al gezien ja, ben het alweer vergeten
iets met dat ei
Ik zat te denken: nog effe en hij heeft gewoon het hele stadje uitgemoordquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef sp3c het volgende:
hoeveel mensen heeft big Jim nu eigenlijk al omgelegd??
zou hem al een seriemoordenaar kunnen noemen?
In het begin dacht ik ook nog iemand. Ik weet het al niet meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:15 schreef sp3c het volgende:
redneckdame, redneck bij de propane tanks, dominee ongezond en wie nog meer?
hear, hear!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Owwwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
Oh wacht die boer toch ook nog? Of was dat Junior?
@hexje: vanaf vannacht weer hunten.
Dan ga je toch gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Lijkt erop dat de meeste mensen geen zin in Rotterdam hebben. Prima hoor, blijf dan vooral lekker weg.quote:
Corrie doet vooral erg tof met haar Amsterdam.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de meeste mensen geen zin in Rotterdam hebben. Prima hoor, blijf dan vooral lekker weg.
Dat zei ik helemaal niet. Ik ben afgelopen weken al twee keer in Rotterdam geweest voor een meet, dus waarom zou ik er geen zin in hebben? Lijkt er meer op alsof je wil dat IK niet kom. Zeg dat dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de meeste mensen geen zin in Rotterdam hebben. Prima hoor, blijf dan vooral lekker weg.
Ja Tem, nu heb jij het gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet. Ik ben afgelopen weken al twee keer in Rotterdam geweest voor een meet, dus waarom zou ik er geen zin in hebben? Lijkt er meer op alsof je wil dat IK niet kom. Zeg dat dan.
Slaat werkelijk alles.quote:Lijkt er meer op alsof je wil dat IK niet kom. Zeg dat dan.
Ja sorry Tem, ik schoot uit mijn slof, was ook nergens voor nodig. Het spijt me, sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
Ja, prima allemaal maar dit:
[..]
Slaat werkelijk alles.
Ja daarom ga ik jou zaterdag schuppen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
En het laatste wat ik wil is ruzie maken. Zeker niet om zoiets stoms (en op internet ruzie maken is sowieso stom).
Ja doe maar. Schup die onzin er maar uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik jou zaterdag schuppen.
Doe eens even niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doe maar. Schup die onzin er maar uit.
En terecht. Stomme meet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
Ja, prima allemaal maar dit:
[..]
Slaat werkelijk alles.
Oh dan moet ik volgende keer maar tegenstribbelen dusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als je er om gaat vragen is het niet leuk meer.
Rotterdam is mij wat ver.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom je ook? Wil jou weleens zien.
Wanneer is de volgende POL meet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
Ik moet ook nog eens flink wat bier drinken met Koos.
Geen idee. Volgens mij al vier keer afgeblazen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende POL meet?
Terecht. Klootzakken die POL'ers.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij al vier keer afgeblazen.
Wat doe jij hierquote:
Ik ben nog op vakantie, maar je kan kaartjes aan de deur kopen toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef Tem het volgende:
Heb je al een kaartje voor zaterdag, Guido? Of ben je ook ziek, zwak of misselijk?
Goedzo.quote:
Ik heb ook totaal geen zin in die film.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Vind het wel serieus jammer dat Argo die dag draait, weinig zin in zo'n propaganda-film.
Ik koop het ook bij de ingang. Ik heb Argo nog niet gezien maar de film is een beetje een bijzaak.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie, maar je kan kaartjes aan de deur kopen toch?
Vind het wel serieus jammer dat Argo die dag draait, weinig zin in zo'n propaganda-film.
Best wel ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
Waht heeft prachtige krullen, zo heb ik begrepen.
Ja precies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
maar de film is een beetje een bijzaak.
Zien en gezien worden, daar draait het om.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik koop het ook bij de ingang. Ik heb Argo nog niet gezien maar de film is een beetje een bijzaak.
Neem eens een UI joh.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Zien en gezien worden, daar draait het om.
quote:Voor bier, wijn, fris, popcorn en chips kom je naar de Pleinbioscoopbar.
Ja laat me eerst even terugvliegen naar het vochtige doch lekker frisse land onder zeeniveau.quote:
Lekker liters bier in dat lange lichaam gieten.quote:
Voor Corrie een paar flessen wijn bestellen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker liters bier in dat lange lichaam gieten.
Aan het eind van de avond Corrie oprapen van achter de bar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor Corrie een paar flessen wijn bestellen.
En z'n eigen morfine.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:23 schreef Tem het volgende:
Drugshond neemt zijn eigen pruimensap mee.
Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
Was Drugshond niet van z'n fiets geflikkerd toen hij op weg was naar een POL-meet?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
Was Drugshond niet van z'n fiets geflikkerd toen hij op weg was naar een POL-meet?
Pff, lastig. Wisselt heel erg per stemming. The Rip, We Carry On, Glory Box, Sour Times en Cowboys staan voor mij wel boven de rest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Portishead nummer?
De slechtste autorijder ooit.quote:
Ik kan nooit teveel nummers teveel ervan luisteren. Hetzelfde heb ik met Joy Division. Na het album closer was ik al een boom aan het uitzoeken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, lastig. Wisselt heel erg per stemming. The Rip, We Carry On, Glory Box, Sour Times en Cowboys staan voor mij wel boven de rest.
Joy Division is emo, Portishead beklemmend. Bij Portishead ligt het eraan hoe slecht je jezelf voelt of je dat doet, van Joy Division gaat zelfs een vrolijk man een boom opzoeken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kan nooit teveel nummers teveel ervan luisteren. Hetzelfde heb ik met Joy Division. Na het album closer was ik al een boom aan het uitzoeken.
Ken je ook Tindersticks? Het album Tindersticks II vond ik nogal briljant.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joy Division is emo, Portishead beklemmend. Bij Portishead ligt het eraan hoe slecht je jezelf voelt of je dat doet, van Joy Division gaat zelfs een vrolijk man een boom opzoeken.
Maar ik snap je punt.
Alleen van naam. Ik zal een poging wagen..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ken je ook Tindersticks? Het album Tindersticks II vond ik nogal briljant.
Probeer 2020 maar eens. Van het laatste album, weet even niet hoe het heet.quote:
Topshow.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
Zometeen een nieuwe Rijdende Rechter.
Dit was ook een beetje mijn plan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik koop het ook bij de ingang. Ik heb Argo nog niet gezien maar de film is een beetje een bijzaak.
In België vinden ze kinderen in de kelder opsluiten ook nodig dus niet echt serieus te nemen deze.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Elke dag schone onderbroek niet nodig
Hij kan niet zonder Peter.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan niet zonder Peter.
Zeldzaam prachtig.... geluid van de posting is iets minder maar wel een favo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, lastig. Wisselt heel erg per stemming. The Rip, We Carry On, Glory Box, Sour Times en Cowboys staan voor mij wel boven de rest.
Ja maar ja, nu heb ik sowieso tijd over.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je was laatst toch de 2e grootste poster van de 1e helft van 2013?
En toen reageerde je dat je van plan was veel minder te gaan posten.
Hehe.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je was laatst toch de 2e grootste poster van de 1e helft van 2013?
En toen reageerde je dat je van plan was veel minder te gaan posten.
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
Ik moet gewoon een baan vinden waarbij je niet kunt internetten of alleen in de pauze. Dan leer ik het wel af die onzin.
Kampioen loser zonder leven dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7
Doe dat dan over 4 maandjes. Je bent nu goed op weg om kampioen van 2013 te worden
Is ook een prijs. En het is niet alsof je daar niks voor hebt hoeven doen.quote:
Ik ga even krassen en mezelf haten of zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is ook een prijs. En het is niet alsof je daar niks voor hebt hoeven doen.
Je had in de 1e helft van 2013 ruim 2x zoveel posts als tong80en die lijn trek je nu gewoon dapper door.
Niet altijd even gezellig hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon een gezellige Fokster.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even krassen en mezelf haten of zo
Zelfde reactie als de vorige keer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nergens voor. Maar ik ga nu wel even in een hoekje zitten huilen denk ik.
Ja en dan ga ik weer wat stoms zeggen... ook iets wat ik moet afleren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, je laat je soms wat plagen, meer is het niet
Nee joh, dat ben jij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan ga ik weer wat stoms zeggen... ook iets wat ik moet afleren.
Ja maar dat is soms wel vervelend.quote:
Welterusten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is soms wel vervelend.
Maar ik ga slapen, ik wil morgen ook nog even hunten
Trusten allen
Op mijn werk internet ik niet/zeldzaam...(oldskool, is ookprettig om niet online te zijn). print wel hele boekwerkjes. Als ik zoiets doe... met usb-stick. Redelijk low profile.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
Ik moet gewoon een baan vinden waarbij je niet kunt internetten of alleen in de pauze. Dan leer ik het wel af die onzin.
iBood Huntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is soms wel vervelend.
Maar ik ga slapen, ik wil morgen ook nog even hunten
Trusten allen
Meid, swing fok eens down. Ik kan wel praten over een ODOL om 07:22 maar dat gaat ook niet werken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even krassen en mezelf haten of zo
Plantsoenendienst niet wat voor je?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
Ja, als je net iets nodig hebt zitten er leuke aanbiedingen bij!quote:
Nee, die wil gewoon dubbel vangen omdat hij een nieuwe huurder heeft, de ratquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm mijn huisbaas mailt me vandaag dat mijn kamer vanavond helemaal leeg en schoon moet zijn![]()
![]()
Ik betaal huur voor de hele maand, kan hij niet maken toch?
Dit antwoord terugmailen en aangeven dat je er geen tijd voor hebt vanavond wegens te kort dag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm mijn huisbaas mailt me vandaag dat mijn kamer vanavond helemaal leeg en schoon moet zijn![]()
![]()
Haha maar het is 3 dagen, zo gierig is hij vast ook weer nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die wil gewoon dubbel vangen omdat hij een nieuwe huurder heeft, de rat
Ja heb ik gedaan, maar hij antwoordt niet. Ben nu maar halsoverkop mijn dozen beginnen in te pakkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit antwoord terugmailen en aangeven dat je er geen tijd voor hebt vanavond wegens te kort dag?
Blijf je in hetzelfde pand met dezelfde huurbaas?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha maar het is 3 dagen, zo gierig is hij vast ook weer niet
[..]
Ja heb ik gedaan, maar hij antwoordt niet. Ben nu maar halsoverkop mijn dozen beginnen in te pakken
Tuurlijk mag hij dat niet maken. Of niet doen of als je idd dezelfde huisbaas houdt, zeggen dat je dan ook eerder in je nieuwe kamer wil zonder extra kosten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Nee andere huurbaas. Dacht dat het wel een eerlijke vent was, maar hij heeft mijn huisgenoot ook al genaaid met een maand extra huur kwam ik laatst achter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijf je in hetzelfde pand met dezelfde huurbaas?
Als het een ander is, lekker blijven zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee andere huurbaas. Dacht dat het wel een eerlijke vent was, maar hij heeft mijn huisgenoot ook al genaaid met een maand extra huur kwam ik laatst achter.
Tenzij... ik speel even advocaat van de duivel. Je op de 28e hebt opgezegd en dan een maand opzegtermijn? Zoiets? Dat het misschien wel klopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja inderdaad, snap ook de reden er achter niet. Zometeen maar eens bellen..
Ik betaal 280 euro per maand, dus 3 dagen huur is niet zoveel waard haha.
Nee ik had gewoon een contract van 12 maanden dat in ging op 1 september 2012, dus ik heb ook niks hoeven opzeggen. Gewoon mondeling aan hem doorgegeven dat ik het huurcontract niet wilde verlengen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tenzij... ik speel even advocaat van de duivel. Je op de 28e hebt opgezegd en dan een maand opzegtermijn? Zoiets? Dat het misschien wel klopt.
Dan zit hij gewoon fout. Lekker laten kletsen en desnoods juridisch loket als hij heel lastig wordt (of dreigen met een advocaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik had gewoon een contract van 12 maanden dat in ging op 1 september 2012, dus ik heb ook niks hoeven opzeggen. Gewoon mondeling aan hem doorgegeven dat ik het huurcontract niet wilde verlengen.
Waarvan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
Ik ben kapotEven lekker op balkon liggen.
Roads is ook mooi ja. Vooral live was dat fantastisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeldzaam prachtig.... geluid van de posting is iets minder maar wel een favo.
Hier in een betere geluidsopname...
Live zijn ze dus beregoed.
Ouderdom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |