Noem je mij nu bighead?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groot hoofd gewoon
[..]
Ja hoi
Ik haat kloons, kan niet handelen...
Babypoep met crunch is wel lekker hoorop maisbrood!! heb jij niet met ontbijtkoek dat het uren lang in je mond plakt?
echt verschrikkelijk. Sultana is wel lekker..
Hoe heb je de hoestert aangepakt? je moet als reactie gewoon gelijk terug hoesten, zodra die begint.. gelijk de kop indrukken
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zeurt al om een pic van een dame in bikini
gaat over nav0ls kudtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor mongolen op en tt?
Bedankt voor de uitleg.quote:
Nee, mijzelf daarom ziet niemand mijn schermquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem je mij nu bighead?
Jaheb ik ook.. ik moest lachen.. maar kon dat niet zo breed doen, omdat al die ontbijtkoek aan de zijkant van mijn kies geplakt zat
![]()
Ja oke maar.. das net zoals in de kerk.. als het dan heel stil is met bidden dan start er zo'n hoest-koortje op..wordt alleen maar ergerl
je ben zelf magoolquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor mongolen op en tt?
Ambipurquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Wie de fuck was die amd poes dan vannacht?
Die zag ik gisteren al lurken in m'n fobo.. Toen ik ging checken zag ik dat diegene al lid was vanaf april dit jaar, maar nog 0 posts had..
En nu ineens hier posten. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Haha echt heel vaag ja, dat mensen hier op 0 posts beginnen voordat ze hebben gepost. xDquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Wie de fuck was die amd poes dan vannacht?
Die zag ik gisteren al lurken in m'n fobo.. Toen ik ging checken zag ik dat diegene al lid was vanaf april dit jaar, maar nog 0 posts had..
En nu ineens hier posten. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Gvd, moest lachen.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha echt heel vaag ja, dat mensen hier op 0 posts beginnen voordat ze hebben gepost. xD
Wat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we mensen die deze shit maken, liken, sharen of er op wat voor andere manier dan ook mee te maken hebben neerknallen?
Hahahaha dit. Ze3ma hij weet niet meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Nootjes pls.En die hele façade van "Oh nee, ben haar naam vergeten" was ook niet echt award winning hoor.
Van die mensen die dan van zich zelf wel moeten liken omdat ze toch niet zeker zijn of dit wel echt is of nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we mensen die deze shit maken, liken, sharen of er op wat voor andere manier dan ook mee te maken hebben neerknallen?
Die vlieg in je UI is echt hinderlijk gek, wilde het wegvegen, srs.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha dit. Ze3ma hij weet niet meer.
Tja..z'n 'hossel' lukte niet, probeert ff eer te redden die die al niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha dit. Ze3ma hij weet niet meer.
Tja..z'n 'hossel' lukte niet, probeert ff eer te redden die die al niet heeft.
Ik vind het niet eens grappig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je hebt nu wel zin in pancakes he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens grappig.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha echt heel vaag ja, dat mensen hier op 0 posts beginnen voordat ze hebben gepost. xD
Ja. Precies.quote:
En dan heeft het gewoon 25k likes eh.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die mensen die dan van zich zelf wel moeten liken omdat ze toch niet zeker zijn of dit wel echt is of niet
Wie wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens grappig.
Veeg jij vliegen wegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die vlieg in je UI is echt hinderlijk gek, wilde het wegvegen, srs.
Haahahahahaha Ambi heeft zijn ass gewoon gesnitched hahahaha.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
hij kan beter niet beginnen, teveel info hier
Nee, lang verhaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haahahahahaha Ambi heeft zijn ass gewoon gesnitched hahahaha.
Echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Precies.
[..]
En dan heeft het gewoon 25k likes eh.I can't. 1800% done.
[..]
Wie wel.
I've got all day.quote:
Hier in het noorden slaan we ze altijdquote:
Sad idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I've got all day.
Sad, but true.
Bek houden, jij bent aan het werk.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier in het noorden slaan we ze altijdhaha
Ja hoiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:00 schreef Salatrel het volgende:
anale sex en dan komt er een user binnen die letmein heet
hahahahhhaahah ;pquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden, jij bent aan het werk.
Hahahahhaha.![]()
Jezusquote:
Naahquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I've got all day.
Sad, but true.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezuswas wel een wel overwogen keuze van Miley zeg
Waarom zit je all over my dick aldoor? als je wat wil vertellen doe het dan gewoon en draai er niet als een bitch omheenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Naah
maar ja grappig, ironisch en hypocriet iig van die nootloze
Oh dan is het goed, mr. Bigheadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, mijzelf daarom ziet niemand mijn scherm
Hahaha van die zwarte tanden van de ontbijtkoeklekker pulken met je pink in je gebit
Of bij elk kuchje/hoestje gelijk een geluid maken zoals bijv. een jankende cavia
[..]
je ben zelf magool
Nootloze, gvd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Naah
maar ja grappig, ironisch en hypocriet iig van die nootloze
hahahah 1 en al grap ben jij. Srs.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zit je all over my dick aldoor? als je wat wil vertellen doe het dan gewoon en draai er niet als een bitch omheen
Oke man.quote:
ik zou niet eens een intro aan jou verspillenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke man.
Misschien moet je deze feiten nog even staven door middel van een stukje lyric met stoere woorden?
Ik heb dat altijd als ik jullie posts hier lees.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:07 schreef Chloroform het volgende:
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte terwijl ik dat optreden bekijk.
Doe normaal, Chinaboy.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik jullie posts hier lees.
Zo'n reacite zoals de Smith familiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:07 schreef Chloroform het volgende:
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte terwijl ik dat optreden bekijk.
Ik heb dat altijd als ik in R&P mee leesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik jullie posts hier lees.
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:08 schreef Differ het volgende:
[..]
Zo'n reacite zoals de Smith familie
genitalien, ban. doei schatjequote:
Haal het uit funny links, pics & clips. Blijkbaar mag in ieder ander topic van fok het wel (blijft altijd staan) dus zie niet in wat ik er fout mee doe.quote:
Jayden zijn porum komt daar wel tot zijn recht for oncequote:
Die kutkop van die Jayden ook altijd, tering man.quote:
Laat hem, hij snapt het niet zo goed, hahahaha. ;pquote:
Hij? Huh?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat hem, hij snapt het niet zo goed, hahahaha. ;p
Ja jij ja, Metal Gear China.quote:
Cracka.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met deze termen. :$
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nothing is true, everything is permitted.
whiep?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jankende cavia'sHoe kom je erop
Ik laat mijn cavia's nooit janken.quote:
Doen ze uit zichzelf al. Ik stond een keer op een cavia nojoke. Wat een geluid gekquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat mijn cavia's nooit janken.
Giev!!!quote:
Wiejooow dat jij het nog overleefd heb zeg :squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doen ze uit zichzelf al. Ik stond een keer op een cavia nojoke. Wat een geluid gek!!
Lust ik toch niequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sorry ik heb alleen keizerbroodjes met file american
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wiejooow dat jij het nog overleefd heb zeg :s
Cavia greppelslet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaik liep over een luchtbed heen en dat beest zat tussen 2 van die bobbels zeg maar... die je altijd hebt in een luchtbed
in zo'n luchtbed greppeltje.
Je hebt nu wel verwarming nodig he, ijskoninginnetje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:46 schreef Dqod het volgende:
Er staat eindelijk een verwarming op m'n kamer.. En ik ben nog niet eens jarig, wat een feest
NEE, van mijquote:
Is dat jouw bijnaam op het caviaforum?quote:
Draait al volle toeren en ik heb mijn hart erop gelegdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt nu wel verwarming nodig he, ijskoninginnetje.
Alsof het mij uitmaakt dat jouw tuf erop zit, kom zegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE, van mij
* erop tuft..
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel een enorme courgette gekregen.
Weer ja.
Dat hoefde niet openbaar gemaakt te worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat jouw bijnaam op het caviaforum?
Gesmolten hart.. lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Draait al volle toeren en ik heb mijn hart erop gelegd
What's for dinnerquote:
Jij.quote:
Met pepersaus?quote:
Champignonroomsaus.quote:
Bij dezen een uitnodiging dan.. Rond 8 uur ben ik wel gaarquote:
Hmmmm eten, rollades, gourmet, appeltaart hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou op over peper en champignonnesaus
Oh sorry, nu mag je mijn naam van het muffinforum bekend makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoefde niet openbaar gemaakt te worden.
Maar bedankt he
Grrrrrr...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij dezen een uitnodiging dan.. Rond 8 uur ben ik wel gaar
Oh en ik ben gewoon bovengekomen hoor, vannacht
[..]
Hmmmm eten, rollades, gourmet, appeltaart hmmmmmmmm
Ok, zullen we?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grrrrrr...
Ik wil schnitzel eten in duitsland?
zoeen die aan alle kanten over de rand van je bord hangtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grrrrrr...
Ik wil schnitzel eten in duitsland?
quote:
Nee, zo ben ik nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry, nu mag je mijn naam van het muffinforum bekend maken
Ja bitte sehr.quote:
Ja.. met saus..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoeen die aan alle kanten over de rand van je bord hangt
Omg ik wil dat.. Ik voel liefde, zoveel liefde.. Hoe komt dat nouquote:
Dacht dat je Potloodvis was.quote:
is het een warme sensatie langs je been want mogelijk heb je in je broekje gezeken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omg ik wil dat.. Ik voel liefde, zoveel liefde.. Hoe komt dat nou![]()
Nee, want dat soort dingen gebeuren me dagelijks.. Alleen niet met zeik.. Maar het punt is; daar ben ik aan gewend weet je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het een warme sensatie langs je been want mogelijk heb je in je broekje gezeken?
Neem dan ook geen andere ava.quote:
Onmogelijk, want tena ladyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het een warme sensatie langs je been want mogelijk heb je in je broekje gezeken?
Oh ja.. En datquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onmogelijk, want tena lady
kanker lekkerquote:
Is er ook tena men?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onmogelijk, want tena lady
hehehequote:
Autistquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neem dan ook geen andere ava.
Mag je niet zeggen!quote:
Okeejjj?quote:
Ik vind jou een graf-trut.quote:
Kan me geen syfilismoer schelenquote:
Zo ver ben ik nog niet geinformeerd eigenlijkquote:
Nu is het dinsdag 12:14 gvd!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan me geen syfilismoer schelenEn nu?
Lekker woordjequote:
HET MAAKT ME NIET UIT, IK BEN TOCH NIET JARIG EN HEB GEEN ROLLADEquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu is het dinsdag 12:14 gvd!
[..]
Lekker woordje
WEEEEEEEER NIET JARIG!? WAT EEN PECH!! ROLLADE MET WHISKEYSAUCEquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
HET MAAKT ME NIET UIT, IK BEN TOCH NIET JARIG EN HEB GEEN ROLLADE
Mijn leven zuigt echt zo hard ehquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WEEEEEEEER NIET JARIG!? WAT EEN PECH!! ROLLADE MET WHISKEYSAUCE
Je bent zelf dubbel fris.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dank je trouwensquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:25 schreef Dqod het volgende:
Ik ga even weg, lief zijn mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens normaal kutwijfje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:25 schreef Dqod het volgende:
Ik ga even weg, lief zijn mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind die ene met de champagne leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Waarom zou je dat willen? ;squote:
Dat is 'ie ook :$quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind die ene met de champagne leuker.
Ik dezequote:
Mee eens wel, verplicht op vakantie moeten is voor paupers die leven om te werken ipv werken om te leven. Omdat ze anders tegen een burnout aanlopen oidquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Harde arbeidersstruggles. :s
Nee maar boeiend, alsof je per se op vakantie moet en het niet leuk kunt hebben als je niet op vakantie gaat.Snap niet dat Nederlanders daar zo vastgeroest in zitten.
Zo van, je MOET op vakantie anders kun je niet "lekker genieten".
Even wat frustraties kwijt hoor, niks persoonlijk. Moest er ineens aan denken.
Frikandel XXLquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn leven zuigt echt zo hard eh
Omg Nootmans, zeg niet van die stoute shit, heb net een schoon broekje aan
Dit, ja. Zwakkelingen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mee eens wel, verplicht op vakantie moeten is voor paupers die leven om te werken ipv werken om te leven. Omdat ze anders tegen een burnout aanlopen oid.
Pls, ga nog even door.. Ik ben mezelf al woest aan het betastenquote:
Tofu kibbeling met worcestersaus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pls, ga nog even door.. Ik ben mezelf al woest aan het betasten
quote:
Ben jij beinvloedbaar dan? Daar sta jij toch boven bbydollquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je een slechte invloed hebt, foei.
Damnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ben jij beinvloedbaar dan? Daar sta jij toch boven bbydoll
Echt hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan dat ook bij groenten en aardappelen?
Hovjquote:
Ja, bedankt voor het verpesten van mijn orgasmequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke plaatjes moet je niet posten zit op werk en zo maak je mij warmquote:
Builds character, niet miepenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn
Die asser gezien? shiitttt
[..]
Zulke plaatjes moet je niet posten zit op werk en zo maak je mij warm!!!
Karakter word zeker gebouwt hier onder het bureau hahahaquote:
Alweer die tong eruit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know maar hoe is dat mogelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha zag die met die kip al, maar was slechte kwaliteit, deze was scherper, gvd.
Wowquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Karakter word zeker gebouwt hier onder het bureau hahaha
Hilary Duff is het enige Disney-kind dat enigszins normaal is opgedroogd volgens mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know maar hoe is dat mogelijkde lak aan vorm en opvulling
en dan er zo mee te koop lopen... i cant 1800%
32,7 cmquote:
Die bek trekt ze de hele tijd tijdens de vma's, ranzig wijf met d'r ranzige 'kont'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nja, qua uiterlijk wel. Maar die was op den duur redelijk fatty.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hilary Duff is het enige Disney-kind dat enigszins normaal is opgedroogd volgens mij.
Ik denk constant dat jij Bobby bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die bek trekt ze de hele tijd tijdens de vma's, ranzig wijf met d'r ranzige 'kont'
Bedanktquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk constant dat jij Bobby bent.
Kut excuus die ik al zovaak voorbij heb horen komenquote:
Pics van Carlton's in jouw knieenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die bek trekt ze de hele tijd tijdens de vma's, ranzig wijf met d'r ranzige 'kont'
Hoorde een Grover-"wat!", ging opzoeken en nu herinner ik me die weer iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nja, qua uiterlijk wel. Maar die was op den duur redelijk fatty.
En vergeet niet die blowjob pics op dat balkon enzo
Ben ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kut excuus die ik al zovaak voorbij heb horen komen
Je bent gewoon een pussy 1eklas
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoorde een Grover-"wat!", ging opzoeken en nu herinner ik me die weer idd.
omgquote:
Nee, je bent zo'n vieze a la die ene in de fokpuntrarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik ooksorry
Dus dan vind jij mij wel geil zeker?
Kijk Vas vindt het ook stom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gesmolten cottage cheese puni?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, je bent zo'n vieze a la die ene in de fokpuntrar
Ben boos!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gesmolten cottage cheese puni?
Hoe maak ik het goed sis?
Pittige hoor, dezenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Niet, ben klaar met jou, fak jou!
Vanavond misschien, met een ananas
K ga m'n tietjes bekijken :$quote:
Whore off?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Niet, ben klaar met jou, fak jou!
Vanavond misschien, met een ananas
Goed idee, nu je t zegtquote:
Toe nouquote:
Zit de muggenbult er nog?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ga m'n tietjes bekijken :$
Zie ik je vanavond? Rek wel een beetje op voor die tijd
Kusj
Toen ze met die robin thicke danste ook wtfquote:
Klein beetje, die op m'n knie is nog wel heel mooi rood btwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit de muggenbult er nog?
Jatot straks, zin in je anus
Ja, dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ze met die robin thicke danste ook wtfMet die vinger de hele tijd langs haar eigen en zijn kruis.
Past juist bij jouw wansmaakquote:
Wow.quote:
Nee, niet van dichtbij, aangezien ik die situaties op tijd weet te voorkomen.quote:
Lol.quote:
Maar echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat.Gvd man, wilde haar echt neerknallen.
Jij bent toch de sherlock hier, Chai.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
Hoeveel procent van de vagina's is outie dan?
Ging over navels heur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
Hoeveel procent van de vagina's is outie dan?
Ohhhh.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ging over navels heur.
Heb geen probleem met vagijn-outies. Integendeel.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ging over navels heur.
Heb geen probleem met vagijn-outies. Integendeel.
quote:
Het enige wat nog treuriger is dan die pathetic attempt tot burn is hem recyclen.quote:
Je weet wel, normale vagina's, met binnenste schaamlippen die niet zo ver verstopt zitten dat je er niks mee kan.quote:
Je bent gewoon diep geraakt van binnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Het enige wat nog treuriger is dan die pathetic attempt tot burn is hem recyclen.
Wat zou je met binnenste schaamlippen moeten kunnen dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Je weet wel, normale vagina's, met binnenste schaamlippen die niet zo ver verstopt zitten dat je er niks mee kan.
Ah heel hoog percentage dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Je weet wel, normale vagina's, met binnenste schaamlippen die niet zo ver verstopt zitten dat je er niks mee kan.
Is gewoon doordat Krio faalt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zou je met binnenste schaamlippen moeten kunnen dan?
Spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Que?quote:
Als ze beetje ver weg zitten kan jij er gelijk niks meer mee, kan me dat niet echt voorstellen eigenlijk. Die buitenste zijn toch nooit enorm zware speklappen?quote:
Droog geworden.quote:
Slap gewordenquote:
Lekker toch, beetje tuffen enzo, tfoe tfoe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je spuug boven een kut laten hangen dan
quote:
quote:
Hehehehe.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze beetje ver weg zitten kan jij er gelijk niks meer mee, kan me dat niet echt voorstellen eigenlijk. Die buitenste zijn toch nooit enorm zware speklappen?
een roosje vouwenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoort erbij beetje dollen hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je spuug boven een kut laten hangen dan
Volgende keer moet je als een blij jochie die schaamlippen tegen elkaar aan klappen en dan klets klets klets roepen, ok?quote:
waar was je nou gisteren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgende keer moet je als een blij jochie die schaamlippen tegen elkaar aan klappen en dan klets klets klets roepen, ok?
Groupondoos leest de voorwaarden niet en gaat ruzie maken.quote:
Kk regels is regels. Ik wou al legos is legos googlen omdat ik dacht dat het vast grouponslang wasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Groupondoos leest de voorwaarden niet en gaat ruzie maken.
Hoezo? geen toegevoegde waarde want dat hoor jij toch nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgende keer moet je als een blij jochie die schaamlippen tegen elkaar aan klappen en dan klets klets klets roepen, ok?
Hehequote:
Racist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat woestijnwoordje zegt me niets
Heb je innie of outtie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb TR gemacht, vind dit niet kunnen hoor.
TR machen tegen een modquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb TR gemacht, vind dit niet kunnen hoor.
Goed gekeurd. Je mag door postenquote:
klopt, doen ze regelmatigquote:
Ok.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? geen toegevoegde waarde want dat hoor jij toch niet
Snaar geraaktquote:
Welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon stomme opmerkingSlaat nergens op.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
Ik ben zoooooo'n ontzettend ordinaire kliekjeskut, houd van dit soort restjes. :$
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |