Doen ze uit zichzelf al. Ik stond een keer op een cavia nojoke. Wat een geluid gekquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat mijn cavia's nooit janken.
Giev!!!quote:
Wiejooow dat jij het nog overleefd heb zeg :squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doen ze uit zichzelf al. Ik stond een keer op een cavia nojoke. Wat een geluid gek!!
Lust ik toch niequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sorry ik heb alleen keizerbroodjes met file american
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wiejooow dat jij het nog overleefd heb zeg :s
Cavia greppelslet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaik liep over een luchtbed heen en dat beest zat tussen 2 van die bobbels zeg maar... die je altijd hebt in een luchtbed
in zo'n luchtbed greppeltje.
Je hebt nu wel verwarming nodig he, ijskoninginnetje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:46 schreef Dqod het volgende:
Er staat eindelijk een verwarming op m'n kamer.. En ik ben nog niet eens jarig, wat een feest
NEE, van mijquote:
Is dat jouw bijnaam op het caviaforum?quote:
Draait al volle toeren en ik heb mijn hart erop gelegdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt nu wel verwarming nodig he, ijskoninginnetje.
Alsof het mij uitmaakt dat jouw tuf erop zit, kom zegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE, van mij
* erop tuft..
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel een enorme courgette gekregen.
Weer ja.
Dat hoefde niet openbaar gemaakt te worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat jouw bijnaam op het caviaforum?
Gesmolten hart.. lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Draait al volle toeren en ik heb mijn hart erop gelegd
What's for dinnerquote:
Jij.quote:
Met pepersaus?quote:
Champignonroomsaus.quote:
Bij dezen een uitnodiging dan.. Rond 8 uur ben ik wel gaarquote:
Hmmmm eten, rollades, gourmet, appeltaart hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou op over peper en champignonnesaus
Oh sorry, nu mag je mijn naam van het muffinforum bekend makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoefde niet openbaar gemaakt te worden.
Maar bedankt he
Grrrrrr...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij dezen een uitnodiging dan.. Rond 8 uur ben ik wel gaar
Oh en ik ben gewoon bovengekomen hoor, vannacht
[..]
Hmmmm eten, rollades, gourmet, appeltaart hmmmmmmmm
Ok, zullen we?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grrrrrr...
Ik wil schnitzel eten in duitsland?
zoeen die aan alle kanten over de rand van je bord hangtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grrrrrr...
Ik wil schnitzel eten in duitsland?
quote:
Nee, zo ben ik nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry, nu mag je mijn naam van het muffinforum bekend maken
Ja bitte sehr.quote:
Ja.. met saus..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoeen die aan alle kanten over de rand van je bord hangt
Omg ik wil dat.. Ik voel liefde, zoveel liefde.. Hoe komt dat nouquote:
Dacht dat je Potloodvis was.quote:
is het een warme sensatie langs je been want mogelijk heb je in je broekje gezeken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omg ik wil dat.. Ik voel liefde, zoveel liefde.. Hoe komt dat nou![]()
Nee, want dat soort dingen gebeuren me dagelijks.. Alleen niet met zeik.. Maar het punt is; daar ben ik aan gewend weet je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het een warme sensatie langs je been want mogelijk heb je in je broekje gezeken?
Neem dan ook geen andere ava.quote:
Onmogelijk, want tena ladyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het een warme sensatie langs je been want mogelijk heb je in je broekje gezeken?
Oh ja.. En datquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onmogelijk, want tena lady
kanker lekkerquote:
Is er ook tena men?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onmogelijk, want tena lady
hehehequote:
Autistquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neem dan ook geen andere ava.
Mag je niet zeggen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |