Jezusquote:
Naahquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I've got all day.
Sad, but true.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezuswas wel een wel overwogen keuze van Miley zeg
Waarom zit je all over my dick aldoor? als je wat wil vertellen doe het dan gewoon en draai er niet als een bitch omheenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Naah
maar ja grappig, ironisch en hypocriet iig van die nootloze
Oh dan is het goed, mr. Bigheadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, mijzelf daarom ziet niemand mijn scherm
Hahaha van die zwarte tanden van de ontbijtkoeklekker pulken met je pink in je gebit
Of bij elk kuchje/hoestje gelijk een geluid maken zoals bijv. een jankende cavia
[..]
je ben zelf magool
Nootloze, gvd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Naah
maar ja grappig, ironisch en hypocriet iig van die nootloze
hahahah 1 en al grap ben jij. Srs.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zit je all over my dick aldoor? als je wat wil vertellen doe het dan gewoon en draai er niet als een bitch omheen
Oke man.quote:
ik zou niet eens een intro aan jou verspillenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke man.
Misschien moet je deze feiten nog even staven door middel van een stukje lyric met stoere woorden?
Ik heb dat altijd als ik jullie posts hier lees.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:07 schreef Chloroform het volgende:
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte terwijl ik dat optreden bekijk.
Doe normaal, Chinaboy.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik jullie posts hier lees.
Zo'n reacite zoals de Smith familiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:07 schreef Chloroform het volgende:
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte terwijl ik dat optreden bekijk.
Ik heb dat altijd als ik in R&P mee leesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik jullie posts hier lees.
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:08 schreef Differ het volgende:
[..]
Zo'n reacite zoals de Smith familie
genitalien, ban. doei schatjequote:
Haal het uit funny links, pics & clips. Blijkbaar mag in ieder ander topic van fok het wel (blijft altijd staan) dus zie niet in wat ik er fout mee doe.quote:
Jayden zijn porum komt daar wel tot zijn recht for oncequote:
Die kutkop van die Jayden ook altijd, tering man.quote:
Laat hem, hij snapt het niet zo goed, hahahaha. ;pquote:
Hij? Huh?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat hem, hij snapt het niet zo goed, hahahaha. ;p
Ja jij ja, Metal Gear China.quote:
Cracka.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met deze termen. :$
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nothing is true, everything is permitted.
whiep?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jankende cavia'sHoe kom je erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |