Wow doe normaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je op vakantie geweest, btw? Dacht even dat je dood was namelijk, wilde al naar Grunna komen om op je graf te spugen.
Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je op vakantie geweest, btw? Dacht even dat je dood was namelijk, wilde al naar Grunna komen om op je graf te spugen.
Weet nog wel iets leuks wat je kan doen in Grunna while yo at itquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.
Ik zal als ik dood ben wel een mailtje automatisch uit sturen naar jou zodat je op mijn urn kan spugen. Toch voelt het wel lekker dat je aan mij dacht
ZOOOOOOOSSSSSSKKKKKKquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet nog wel iets leuks wat je kan doen in Grunna while yo at it.
Oh, excuses voor het misverstand. Ik had vakantie, ben wel dagjes weggeweest maar niet echt 'op vakantie'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?![]()
En ahw! Lief.
Echt hequote:
Wow.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ZOOOOOOOSSSSSSKKKKKK
Lekkere loempia van me.
hahahahhhaahah ;pquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon Lipton strawberrycheesecake thee of blueberrymuffin
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon Lipton strawberrycheesecake thee of blueberrymuffin
Dat is echt voor wijven.quote:
Harde arbeidersstruggles. :squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, excuses voor het misverstand. Ik had vakantie, ben wel dagjes weggeweest maar niet echt 'op vakantie'
NO MUNNY, ik moest mijn schuur voorzien van een nieuw dak en dat hebik uitbesteed
Ik vind dat ook!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Harde arbeidersstruggles. :s
Nee maar boeiend, alsof je per se op vakantie moet en het niet leuk kunt hebben als je niet op vakantie gaat.Snap niet dat Nederlanders daar zo vastgeroest in zitten.
Zo van, je MOET op vakantie anders kun je niet "lekker genieten".
Even wat frustraties kwijt hoor, niks persoonlijk. Moest er ineens aan denken.
Prima, boeiend... heb niets te bewijzen. Ik vind het lekkerquote:
Ja, en dan denken het ultieme geluk te vinden tijdens een weekje in een all-inclusive resort in Alanyaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Harde arbeidersstruggles. :s
Nee maar boeiend, alsof je per se op vakantie moet en het niet leuk kunt hebben als je niet op vakantie gaat.Snap niet dat Nederlanders daar zo vastgeroest in zitten.
Zo van, je MOET op vakantie anders kun je niet "lekker genieten".
Even wat frustraties kwijt hoor, niks persoonlijk. Moest er ineens aan denken.
Dit soort figurenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en dan denken het ultieme geluk te vinden tijdens een weekje in een all-inclusive resort in Alanya.
Ja, precies! En dan die blikken als je zegt dat je niet op vakantie gaat. "Hoezo je gaat niet op vakantie?!?!?!?" Nou kut, omdat ik geen zin heb om in het hoogseizoen te gaan omdat ik dan figuren tegenkom die precies zijn zoals jij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook!!altijd dat gezeur dat je weg moet... donder op!! als je maar beetje tot rust komt en leuke dingen doet toch!?
En dat heb ik zeker gedaanen ook veel geluierd gvd!!
Ja, dit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en dan denken het ultieme geluk te vinden tijdens een weekje in een all-inclusive resort in Alanya.
Echt hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan die blikken als je zegt dat je niet op vakantie gaat. "Hoezo je gaat niet op vakantie?!?!?!?" Nou kut, omdat ik geen zin heb om in het hoogseizoen te gaan omdat ik dan figuren tegenkom die precies zijn zoals jij.
En goed zo. [ afbeelding ] Chillin' out maxin', relaxin', all cool.
[..]
Ja, dit.Als je nog een kktoffe reis hebt gepland, oké. Maar een weekje Istanbul of Marbella kan me echt gestolen worden.
Gvd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort figuren
R&P / Twijfel aan relatie, verliefd op een ander
Haha, nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:04 schreef Chloroform het volgende:
Groene thee is alleen lekker als het groene ice tea is.
Haha, hjb.quote:
Nee joh, gekkie.quote:
Dit is niet echt toch?quote:
Jawelquote:
Ja hallo.. "ze lijken allemaal op elkaar."quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ene die nu niet meer hier post.. gvd naam kwijtgeen chlo
Net kinderkoffie gehaald met broodje pindakaas met stukjes
Kaneel
Die navelquote:
Ik zit op het werk, geak.quote:
Jij ook?quote:
Groot hoofd gewoonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik kan me niet zo groot maken voor het beeldscherm als Nootmans..
Ja hoiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo.. "ze lijken allemaal op elkaar."![]()
![]()
Van mijn part zijn het allemaal kloons![]()
hmmm broodje babypoep![]()
Ik at net een stukje ontbijtkoek en sultana mango.. omdat fatty.
En er zit hier iemand gigantisch nep te hoesten.
Zal ik hem klappen?
TIS GVD NEN OUTIEquote:
OMGquote:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH XDquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:49 schreef Salatrel het volgende:
ze zit op het werk anders komt ze niet boven het randje van het bureau uit whehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |