ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
Zou maar even met je vriend gaan praten dan.
Dan weet ik dat ik vanmiddag mijn spullen kan pakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
kut voor je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik vanmiddag mijn spullen kan pakken.
Nu op dit moment wel, mijn gevoel zegt al jaren dat ik hier niets te verliezen heb, alleen was het mijn huidige vriend die mij hier heeft gehouden om mijn geluk te zoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef YogaLove het volgende:
[..]
dit
En je wil naar Turkije emigreren?
na 1 vakantie en 1 zoen verliefd op het land en de kerel, lijkt me voor iedereen beter als ze dat gelijk doet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Kan ze meteen een ticket boeken
En over een paar weken/maanden met hangende pootjes terugquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
na 1 vakantie en 1 zoen verliefd op het land en de kerel, lijkt me voor iedereen beter als ze dat gelijk doet.
Luister dan naar je gevoel. Ongeacht of die Turkse man je nieuwe partner gaat worden of niet, je wil toch al niet bij je huidige vriend blijven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Nu op dit moment wel, mijn gevoel zegt al jaren dat ik hier niets te verliezen heb, alleen was het mijn huidige vriend die mij hier heeft gehouden om mijn geluk te zoeken.
Hallo, waar zit jij met je hoofd? Murdera bedoelt praten over je relatie, niet over dat je een ander bent tegengekomen en dat je die jou hebt laten kussen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
quote:
-----------------------------------------------------------------
Op vrijdag 23 augustus 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
-----------------------------------------------------------------
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat je graag wil?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Dat gevoel is dan niet erg realistisch, is het wel? Aangezien je pas 2 jaar en 4 maanden bij elkaar bent...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef LoveSide het volgende:
[..]
Nu op dit moment wel, mijn gevoel zegt al jaren dat ik hier niets te verliezen heb, alleen was het mijn huidige vriend die mij hier heeft gehouden om mijn geluk te zoeken.
Die moeite kun je je beter besparen want hij heeft zich alweer op de volgende lading toeristen gestort. Maar eens goed nadenken over je huidige relatie is wellicht wel een goed idee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef LoveSide het volgende:
2 dagen nadat wij elkaar ontmoeten, heeft hij mij geprobeert te zoenen, dit heb ik echter geweigerd.
2 dagen later probeerde hij mij weer te zoenen, en toen ben ik er in mee gegaan. Mijn vriend weet hierover echter van niets.
Nu ben ik weer terug van vakantie, met een enorm K*Tgevoel. Het liefst laat ik alles hier achter en ga terug naar de jongen van vakantie,
Of even met haar vriend praten, kijken of ze er samen uitkomen? (Aangezien dat nog niet gebeurd is gezien de OP)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:19 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat je graag wil?
Stel het niet uit en maak het leven voor zowel jezelf als je aankomende ex-vriend een stuk makkelijker.
zG, leg jij deze jongedame eens uit wat ze kan verwachten als ze haar 'hart' volgtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |