hebben ze daar politie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:08 schreef Salatrel het volgende:
politie paramaribo
http://www.wappzapp.tv/index.php?video=41812
echt grappig johquote:
niet geklikt overigensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt grappig joh
ze hebben een quick response team opgericht want het kwam wel eens voor zat de politie erg laat kwam...
goh wie had had gedacht. surinamers die laat zijn
okquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik dus net een e-mail terug van een collega met alleen maar "ok"
Don't 'ok'me, ok?
Ik ben een nachtmens in een ochtendmensenwereldquote:
Ja me 2quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een nachtmens in een ochtendmensenwereld
Ik dacht dat ze Perzisch was?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja me 2maar meer de mensen die hier alleen snacht's komen... en die nieuwe users, van die ehmmm, hoe heette die dikke turkin ook alweer? zulken
Die ene die nu niet meer hier post.. gvd naam kwijtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Perzisch was?
Lekker multiculti hier
Heb jij al je eerste kinderkoffie op?
Ik had kaneelthee, want ik geloof dat ik anders helemaal ziek word.
Ambi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ene die nu niet meer hier post.. gvd naam kwijtgeen chlo
Net kinderkoffie gehaald met broodje pindakaas met stukjes
Kaneel
Jij bent de achterlijke door vast te stellen dat ik heb gezegd dat het ambi wasquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent de achterlijke door vast te stellen dat ik heb gezegd dat het ambi was
Nootjes pls.quote:
Wou net zeggen, ik ben alleen uitgegaan van de beschrijving dikke Turkin eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoeveel andere "dikke turkinnen" kwam hier wel eens onzin praten?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Nootjes pls.En die hele façade van "Oh nee, ben haar naam vergeten" was ook niet echt award winning hoor.
plsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja me 2maar meer de mensen die hier alleen snacht's komen... en die nieuwe users, van die ehmmm, hoe heette die dikke turkin ook alweer? zulken
Jaja, hmhm.quote:
Shot downquote:
Ben je op vakantie geweest, btw? Dacht even dat je dood was namelijk, wilde al naar Grunna komen om op je graf te spugen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |