Noem je mij nu bighead?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groot hoofd gewoon
[..]
Ja hoi
Ik haat kloons, kan niet handelen...
Babypoep met crunch is wel lekker hoorop maisbrood!! heb jij niet met ontbijtkoek dat het uren lang in je mond plakt?
echt verschrikkelijk. Sultana is wel lekker..
Hoe heb je de hoestert aangepakt? je moet als reactie gewoon gelijk terug hoesten, zodra die begint.. gelijk de kop indrukken
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zeurt al om een pic van een dame in bikini
gaat over nav0ls kudtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor mongolen op en tt?
Bedankt voor de uitleg.quote:
Nee, mijzelf daarom ziet niemand mijn schermquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem je mij nu bighead?
Jaheb ik ook.. ik moest lachen.. maar kon dat niet zo breed doen, omdat al die ontbijtkoek aan de zijkant van mijn kies geplakt zat
![]()
Ja oke maar.. das net zoals in de kerk.. als het dan heel stil is met bidden dan start er zo'n hoest-koortje op..wordt alleen maar ergerl
je ben zelf magoolquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor mongolen op en tt?
Ambipurquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Wie de fuck was die amd poes dan vannacht?
Die zag ik gisteren al lurken in m'n fobo.. Toen ik ging checken zag ik dat diegene al lid was vanaf april dit jaar, maar nog 0 posts had..
En nu ineens hier posten. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Haha echt heel vaag ja, dat mensen hier op 0 posts beginnen voordat ze hebben gepost. xDquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Wie de fuck was die amd poes dan vannacht?
Die zag ik gisteren al lurken in m'n fobo.. Toen ik ging checken zag ik dat diegene al lid was vanaf april dit jaar, maar nog 0 posts had..
En nu ineens hier posten. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Gvd, moest lachen.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha echt heel vaag ja, dat mensen hier op 0 posts beginnen voordat ze hebben gepost. xD
Wat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we mensen die deze shit maken, liken, sharen of er op wat voor andere manier dan ook mee te maken hebben neerknallen?
Hahahaha dit. Ze3ma hij weet niet meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Nootjes pls.En die hele façade van "Oh nee, ben haar naam vergeten" was ook niet echt award winning hoor.
Van die mensen die dan van zich zelf wel moeten liken omdat ze toch niet zeker zijn of dit wel echt is of nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we mensen die deze shit maken, liken, sharen of er op wat voor andere manier dan ook mee te maken hebben neerknallen?
Die vlieg in je UI is echt hinderlijk gek, wilde het wegvegen, srs.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha dit. Ze3ma hij weet niet meer.
Tja..z'n 'hossel' lukte niet, probeert ff eer te redden die die al niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha dit. Ze3ma hij weet niet meer.
Tja..z'n 'hossel' lukte niet, probeert ff eer te redden die die al niet heeft.
Ik vind het niet eens grappig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je hebt nu wel zin in pancakes he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens grappig.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha echt heel vaag ja, dat mensen hier op 0 posts beginnen voordat ze hebben gepost. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |